tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

26 nov 2023
Had een vloerkleed geretourneerd en na 2 weken nog niks gehoord of het is aangekomen. De kleed gaf veel af was van van jute..
9 nov 2023

De service van de bezorgdienst van Tapeso is slecht

De service van Tapeso is goed. Alleen de service van de door Tapeso ingeschakelde bezorgdienst laat zwaar te wensen over.
16 sep 2023

Tapijten prachtig, bezorging waardeloos.

Tapijten prachtig, maar bezorging waardeloos. Tot drie keer aan toe in de voortuin in de stromende regen neer gegooid.
3 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback over de tapijten en de bezorgservice. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de bezorging niet aan je verwachtingen voldeed en dat de tapijten in de regen werden achtergelaten. Dit is zeker niet de service die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling in goede staat en op een geschikte manier te ontvangen. We willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen in de toekomst. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je desondanks van je prachtige tapijten geniet. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
7 mei 2023
Kwaliteit van het kunstgras. Dit stond als beste keus maar is niet zo goed gesneden. Veel open stukken langs de randen
9 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de achtergelaten review. Wat vervelend dat het vloerkleed niet goed afgewerkt lijkt te zijn. Zou je foto's toe kunnen sturen naar sales@tapeso.nl? Zo kunnen wij samen met jou gaan kijken wat er mis is gegaan met het bestelde vloerkleed, en of wij jou hiervoor een passende oplossing aan kunnen bieden. Graag zien wij de reactie tegemoet, en wensen jou nog een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team
16 okt 2023
Heel mooi kleed, alleen de kleur komt niet over één met de kleur van het plaatje. Dus heb hem weer terug gestuurd.
18 okt 2023

Goed product, trage verzending

Mooi zacht tapijt, goed product maar de verzending duurde echt heel erg lang. Ik heb 14 dagen gewacht.

Kleed is niet afgegeven terwijl we thuis waren Maar voor aan de poort tegen een paal gezet!

Kleed is niet afge
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Dat klinkt als een vervelende leveringservaring, en we begrijpen hoe vervelend dit is. Het is belangrijk dat leveringen op een veilige en geschikte manier worden afgehandeld, vooral als de klant thuis is. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over de bestelling en de levering, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Snel bezorgd. Maar vind de kwaliteit matig. Er komen nu al lusjes in..nog geen week oud..
Het vloerkleed werd niet besteld door Packs,terwijl ze tussen 10 en 17:00 zouden komen
21 aug 2023
tot twee keer verkeerd tapijt gehad, de labeling in opslag of controle ervan is slecht
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren met je bestelling. Het spijt ons zeer dat je twee keer het verkeerde tapijt hebt ontvangen. Dit is zeker niet de standaard die we streven te behouden bij Tapeso. We begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd, en we waarderen je geduld in dit proces. Onze excuses dat de labeling en de controle niet op het gewenste niveau waren bij deze specifieke gevallen. We zullen intern zeker deze zaak evalueren en stappen ondernemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dat graag en kan je met ons contact opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team
5 aug 2023
Kleur kom niet overeen Het kleed zag er donkerder uit,dan het in werkelijkheid is
6 mei 2023
Snelle levering stevig kleed had alleen verwacht dat het kleed zachter zou zijn.
9 mei 2023
Goedemiddag, Wat jammer dat het materiaal van het vloerkleed niet is zoals je had gedacht. Op het moment dat je het vloerkleed hierdoor retour wilt sturen, dan kan je hiervoor een retourlabel bij ons aanvragen. Hiermee kan je het vloerkleed dan kosteloos retourneren. De Comfy Plus is een erg zacht vloerkleed momenteel, en horen er veel positieve verhalen over van onze klanten :). Wij wensen jou nog een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team
Tapeso prima, klantenservice prima, product prima, alleen logistiek een drama!
30 dec 2023
Ik vind dat de tapijt niet recht is en dat vind ik jammer en kost niet weing
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Soms dan komt het voor dat kleden voor langere tijd opgerold zitten waardoor ze zich raar zetten. Helaas kan ik in de beoordelingen weinig voor u betekenen hierin en hebben wij een klantenservice ingericht om u te assisteren bij dit soort zaken. Wij zijn er iedere werkdag van 0900u - 1700u warme groet, Team Tapeso
14 nov 2023
Door het vouwen is het kleed nog niet glad, ik hoop dat het nog goed komt.
16 okt 2023
Tapijt werd onder een afdak op 5 meter van de voordeur achtergelaten.
25 nov 2023
Kleed voldoet niet aan de omschrijving Het retourproces beter regelen
20 okt 2023
Kleden iets minder van kwaliteit.. Service en medewerkers wel netjes
15 aug 2023

Synthetisch

Het kleed ziet er leuk uit maar het voelt een beetje synthetisch.
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze collectie omvat diverse tapijten met verschillende materialen en texturen. Als het gevoel van het tapijt niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, staan we altijd klaar om je te helpen bij het vinden van een tapijt dat beter aan je wensen voldoet. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je advies nodig hebt bij het selecteren van een tapijt met de gewenste textuur en materiaal. We willen graag dat je volledig tevreden bent met je aankoop. Bedankt dat je voor Tapeso hebt gekozen, en we hopen dat we je in de toekomst kunnen helpen bij het vinden van het perfecte tapijt voor jouw interieur. Met zachte groet, Het Tapeso-team
27 okt 2023
Levering was onaangemeld. Gelukkig dat wij thuis waren