tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.205 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

17 okt 2023
Beschreven artikel komt niet echt over zoals het oogt
31 mei 2023
Kleed zo opgevouwen. Zijn er na 2 weken nog niet uit
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat er vouwen in het vloerkleed zitten. Wij moeten de vloerkleden helaas gevouwen versturen omdat vervoerders het anders net aannemen. We raden aan om het vloerkleed een keer in tegenovergestelde richting op te rollen en deze dan een nacht te laten liggen. Wanneer de vouwen binnen 3 tot 4 weken niet verdwijnen, neem dan gerust contact op door te mailen naar sales@tapeso.nl. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
7 okt 2023
expeditie bedrijf is niet wat het moet zijn .
12 jul 2023
Betere info over levertijd voor belgie geven
21 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je achtergelaten review. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Onze excuses als de informatie over de levertijd voor België niet duidelijk genoeg was. We begrijpen dat een nauwkeurige en transparante communicatie over de levertijd van groot belang is. We zullen ons best doen om onze informatie over de levertijd naar België te verbeteren, zodat onze klanten precies weten wanneer ze hun bestelling kunnen verwachten. Als je in de toekomst nog meer producten nodig hebt, staan we altijd klaar om je weer van dienst te zijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of meer hulp nodig hebt. Met zachte groet, Het Tapeso-team
26 mei 2023
Afspraken goed plannen zou fijn zijn.
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review, Wat jammer dat je niet de optimale ervaring hebt gehad. We zullen dit zeker bespreken, zodat wij in de toekomst onze service kunnen verbeteren. We wensen je uiteraard veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
Verzending en retouren
17 okt 2023