tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

Een vloerkleed besteld. De levering zou binnen een paar dagen zijn. De status van bestelling veranderde van aangemeld in niet meer aangemeld. Na een tijdje maar eens contact opgenomen met klantenservice hoe het zat met mijn bestelling. Het antwoord luidde, oh dan is het waarschijnlijk kwijt geraakt bij het koeriersbedrijf. We kunnen geen andere leveren want dat is er niet meer.. Net zo makkelijk…geld netjes terug gekregen. Maar de reviews zeggen eigenlijk genoeg, aan de leverancier ligt het volgens mij niet, eerder aan het vervoersbedrijf. Daar ga ik nu extra op letten bij een volgende bestelling…ergens..
AM
Angelique M.
Doetinchem

Beoordelingen voor tapeso.nl

Tapeso prima, klantenservice prima, product prima, alleen logistiek een drama!
14 nov 2023
Door het vouwen is het kleed nog niet glad, ik hoop dat het nog goed komt.
9 nov 2023

De service van de bezorgdienst van Tapeso is slecht

De service van Tapeso is goed. Alleen de service van de door Tapeso ingeschakelde bezorgdienst laat zwaar te wensen over.
9 nov 2023

levering

Bij aankoop werd mij beloofd dat de levering twee dagen later was.Ik heb een dikke week moeten wachten.Heb liever dat ze eerlijk zijn in de levering.
8 nov 2023
Prachtige assortiment, no question. Redelijke mooie prijzen voor goede kwaliteit denk ik dan. Maar heb 2 kledingstukken besteld waarvan 1tje al heel snel stuk ging, zeer fragiel stof en de ander durf ik daardoor niet aan te trekken dus denk dat ik die ga retourneren anders word ik nog meer teleurgesteld. Of ik andere deze site zou aanraden, denk het niet. Je krijgt niet waar voor je geld, helaas want kreeg het snel binnen en ze hebben geweldige maten en kleding. Ik oordeel nu ook puur op kwaliteit en die mis ik.
27 okt 2023
Levering was onaangemeld. Gelukkig dat wij thuis waren
20 okt 2023
Kleden iets minder van kwaliteit.. Service en medewerkers wel netjes
18 okt 2023

Goed product, trage verzending

Mooi zacht tapijt, goed product maar de verzending duurde echt heel erg lang. Ik heb 14 dagen gewacht.
17 okt 2023
Beschreven artikel komt niet echt over zoals het oogt
17 okt 2023
16 okt 2023
Heel mooi kleed, alleen de kleur komt niet over één met de kleur van het plaatje. Dus heb hem weer terug gestuurd.
16 okt 2023
Tapijt werd onder een afdak op 5 meter van de voordeur achtergelaten.
8 okt 2023

Product beter alleen oprollen ipv vouwen

Product heeft na een week nog altijd vouwen omdat het opgevouwen en daarna opgerold is aangeleverd. Waarom wordt een tapijt niet gewoon opgerold? Het product is op de veranda afgeleverd, zonder verdere meldingen, hoewel een 2 e poging voor een andere dag aangevraagd werd.
7 okt 2023
expeditie bedrijf is niet wat het moet zijn .
29 sep 2023
Ik zou graag even bericht krijgen over een retour, of hij is aangekomen. Ook als gekozen is om achteraf te betalen. Wat goed was, dat de bestelling snel geleverd werd.

Kleed is niet afgegeven terwijl we thuis waren Maar voor aan de poort tegen een paal gezet!

Kleed is niet afge
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Dat klinkt als een vervelende leveringservaring, en we begrijpen hoe vervelend dit is. Het is belangrijk dat leveringen op een veilige en geschikte manier worden afgehandeld, vooral als de klant thuis is. Mocht je vragen/opmerkingen hebben over de bestelling en de levering, neem dan gerust contact met ons op door te mailen naar service@tapeso.nl. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
17 sep 2023

Communicatie met klant verbeteren.

Slechte informatie/overleg mbt levering. Slechte ervaring met Vervoerder Packs. Zowel per mail aan vervoerder en meerdere telefonische contacten met Tapeso geen duidelijkheid over aflever moment. Slechte communicatie met klant wanneer dan wel. Onverwacht aan de deur met onvriendelijke chauffeur die verwijst naar Tapeso!! Kleed is naar wens, helaas wel 2 dgn druk geweest met lijmresten onderkant van losgelaten stickers te verwijderen.
4 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring, hoewel het spijtig is om te horen dat de leveringservaring niet soepel verliep en dat er problemen waren met de communicatie en de vervoerder. We begrijpen dat een goede levering en klantenservice van groot belang zijn. Uiteraard zullen wij dit ook intern bespreken zodat in de toekomst de service verbeterd kan worden. Het is fijn om te weten dat het kleed zelf naar wens is, hoewel het verwijderen van lijmresten wel vervelend moet zijn geweest. Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je ondanks de ongemakken veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
16 sep 2023

Tapijten prachtig, bezorging waardeloos.

Tapijten prachtig, maar bezorging waardeloos. Tot drie keer aan toe in de voortuin in de stromende regen neer gegooid.
3 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback over de tapijten en de bezorgservice. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de bezorging niet aan je verwachtingen voldeed en dat de tapijten in de regen werden achtergelaten. Dit is zeker niet de service die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling in goede staat en op een geschikte manier te ontvangen. We willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en intern zullen bespreken om ervoor te zorgen dat dit soort problemen niet meer voorkomen in de toekomst. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je desondanks van je prachtige tapijten geniet. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met zachte groet, Het Tapeso-team
24 aug 2023
mooie vloerkleed besteld. helaas werd er niet de juiste geleverd. daarna hebben wij het juiste vloerkleed ontvangen en we zijn er blij mee.
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor deze review. Het spijt ons van de aanvankelijk verkeerde levering. We vinden het fijn dat het goed is gekomen met de bestelling en dat je alsnog het juiste vloerkleed hebt kunnen ontvangen. Ook fijn om te lezen dat het vloerkleed aan de verwachtingen voldoet. We hopen dat jullie er nog lang plezier van zullen hebben. Met vriendelijke groeten, Het Tapeso-team
21 aug 2023
tot twee keer verkeerd tapijt gehad, de labeling in opslag of controle ervan is slecht
29 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je ervaring. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die je hebt ervaren met je bestelling. Het spijt ons zeer dat je twee keer het verkeerde tapijt hebt ontvangen. Dit is zeker niet de standaard die we streven te behouden bij Tapeso. We begrijpen dat dit voor frustratie heeft gezorgd, en we waarderen je geduld in dit proces. Onze excuses dat de labeling en de controle niet op het gewenste niveau waren bij deze specifieke gevallen. We zullen intern zeker deze zaak evalueren en stappen ondernemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we dat graag en kan je met ons contact opnemen via service@tapeso.nl Met zachte groet, Het Tapeso-team