Lucardi Juwelier Hoogezand

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden234 beoordelingen in totaal

26 sep 2023
Was een spannende bezoek aande winkelvoor mnjongste 2 meisjes die alheel erg lang oorbelletjes wilden ennatuurlijk als t danineens mag enjemoeder oma en grote zus gaan mee en ze ontzettend gespannen zijn omdqt ze iets gaan doen waarvan je niet weet hoer gaat en of t pijn zal gaan soenmaar als je gehilpen wordt door 1 die ze eerst lekker op hun gemak steld en voor we t wisten liepen we met 2 blije meisjesde winkel weeruit aangezien ze nu eindelijk gaatjes hebben enals t straks kan en mag ze eindelijk hunse oorbellen kynnen krijgen en vragen die ze al bestlang heel graag willen maar ja zonder gaatjesgaat dat niet en nu wel!!

Het personeel is best aardig, maar ik heb niet het gevoel dat ze echt vak bekwaam zijn, maar voor leuke prijzen kun je leuke cadeautjes kopen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogezand

17 dec 2023