Review Overzicht
Klanten zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en positieve houding van het personeel. Zij waarderen de hulpvaardigheid, het meedenken en het deskundige advies dat zij ontvangen, wat het kiezen vergemakkelijkt. Ook wordt de snelle en efficiënte service, zelfs tijdens drukke momenten, vaak genoemd. Het personeel wordt omschreven als kundig en professioneel, wat vertrouwen wekt bij de klanten. De service, zowel in de winkel als bij speciale verzoeken, wordt als uitstekend ervaren. Daarnaast wordt de prijsstelling meestal positief beoordeeld. Enkele klanten noemen wachttijd als een aandachtspunt, vooral bij onderbezetting. Ook zijn er klachten over prijsverschillen.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewsLucardi Juwelier Hoogezand
(1)
(2)
(6)
(38)
(163)
Geverifieerd
Ik werd vandaag heel vriendelijk en netjes geholpen en vond het ook een hele vriendelijke verkoopster ben zeer tevreden naar huis gegaan met een mooie ring en een prachtige armband
Geverifieerd
Teleurgesteld.
Ik ben goed geholpen.Heb een andere horloge gekregen.Want de andere ging het verf af.Ik vond dat er erg weinig keuze was in dames horloges.Er stond altijd een molen voor de winkel met leuke horloges.Maar die was er niet meer.Heel jammer.
Geverifieerd
Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan, en de ketting werd ter plaatse gemaakt wat ik totaal niet had verwacht.
Wat voor mij een verrassing.
Geverifieerd
Bij Lucardi in Hoogezand.
Worden wij altijd gemoedelijk en vriendelijk geholpen door de meiden die daar werken.
Geverifieerd
Prachtig mooi als grote zus die net als moeders meerdere gaatjes heeft met haar zusje op pad gaat en trots terug komt met een 2e gaatje er was wel naar papa gebeld met de vraag of t mocht en van moeders wisten ze t antwoord wel zollang ze t zelf willen dan vind mama t ook prima!! En wat is ze er blij mee en ja t kleinste zusjes wil er nog even over nadenken of ze ook nog 1 wil en zodra ze hem wil krijg zij hem ook van grote zus zo mooi liefde van echte zussen!! Herken t zelf met mn eigen grotere zus en wij hadden dat niet alleen met gaatjes maar ook met tatoeage en dat hebben de oudste 2 zussen ook samen gedaan en laten zetten!!
Antwoord van Lucardi Juwelier Hoogezand
Hi,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit te delen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in de winkel of onze webshop! 💜
Geverifieerd
wij zijn vandaag super goed geholpen door een lieve verkoopster.
Omdat ze goed luisterde en goede advies gaf hebben we twee hele mooie ringen gekocht.
Nu nog even wachten tot ze ge grafeert zijn en dan genieten van onze aankoop.
Het is alleen jammer dat na twee dagen wij nog niets hadden gehoord dat de ringen klaar waren. Na dat ik gebeld had of ze al klaar waren kreeg ik als antwoord ! Ringen daar is mij niets van bekend ik ben de gene die ze grafeert en er liggen hier geen ringen maar ik zal eens gaan bellen u hoort wel wanneer ze klaar zijn? Jammer dat het nu zo gaat lopen.
Antwoord van Lucardi Juwelier Hoogezand
Hi Richard,
Wat vervelend om te horen dat jullie ervaring in onze winkel niet goed was. Dit is natuurlijk niet hoe we het willen. We nemen je feedback mee en bespreken het intern.
Geverifieerd
Het personeel is geïnteresseerd en behulpzaam. Ik liet gaatjes schieten, de winkel liep vol en ze ging rustig door. Ze gaf rustig de instructies aan me door.
Geverifieerd
Top service mn dochter is super blij met haar 2e gaatje in het oor en mijn zoon met zijn nieuwe oorbel we zijn keurig geholpen we zijn mega tevreden
Geverifieerd
Super geholpen. Mijn dochter wou graag oorbellen. Dus we hebben ze laten schieten. Goed geholpen. Prettige mensen.
Geverifieerd
Vriendelijk geholpen, medewerkster was erg behulpzaam zonder opdringerig te zijn
Geverifieerd
Ik wist wat ik wilde hebben, toch heeft ze heel goed geadviseerd.
Geverifieerd
Je wordt goed geholpen en ze hebben altijd aanbiedingen
Geverifieerd
Snel en heel netjes behandeld door medewerkster toppie gewoon
Geverifieerd
Vriendelijk en behulpzaam personeel die echt met je mee denken. Ik kwam weer met een leuke set oorbellen thuis.
Geverifieerd
Super goed geholpen door de medewerksters en naar huis gegaan met een mooi horloge en een paar zilveren armbandjes.
Geverifieerd
Goed geholpen en goed geadviseerd
Goed geholpen met advies voor de juiste keuze
Geverifieerd
Lieve mensen en je werd snel geholpen
Geverifieerd
Vriendelijk personeel en prettig geholpen!
Geverifieerd
Het was druk en ik werd snel geholpen.
Geverifieerd
Fijne winkel met super goed advies! Uiteindelijk heel goed geslaagd voor moederdag ☺️