Lucardi Juwelier Hoogezand

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden225 beoordelingen in totaal

26 sep 2023
Was een spannende bezoek aande winkelvoor mnjongste 2 meisjes die alheel erg lang oorbelletjes wilden ennatuurlijk als t danineens mag enjemoeder oma en grote zus gaan mee en ze ontzettend gespannen zijn omdqt ze iets gaan doen waarvan je niet weet hoer gaat en of t pijn zal gaan soenmaar als je gehilpen wordt door 1 die ze eerst lekker op hun gemak steld en voor we t wisten liepen we met 2 blije meisjesde winkel weeruit aangezien ze nu eindelijk gaatjes hebben enals t straks kan en mag ze eindelijk hunse oorbellen kynnen krijgen en vragen die ze al bestlang heel graag willen maar ja zonder gaatjesgaat dat niet en nu wel!!

Het personeel is best aardig, maar ik heb niet het gevoel dat ze echt vak bekwaam zijn, maar voor leuke prijzen kun je leuke cadeautjes kopen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogezand

20 apr 2024
Vriendelijk, gezellig en behulpzaam personeel. Ik zou het even niet weten wat er verbeterd kan worden.
Mooie oorbellen gekocht met dank aan de medewerkster wie goede tips heeft gegeven
Erg goed geholpen. Leuke dame in de winkel die goed mee dacht.
Goed en vriendelijk geholpen, kadootje mooi ingepakt!
Aardig, behulpzaam en vriendelijk personeel.
Ben heel goed geholpen en ook vriendelijk
19 apr 2024
Leuke medewerkster in de winkel
24 mrt 2024
Kinderhorloge uitgezocht maar konden de tijd niet goed krijgen. Goede service gekregen door een nieuwe te bestellen. Winkel Hoogezand.
23 mrt 2024
Heel fijn geholpen bij het uitzoeken en passend maken van een horloge voor mijn zoon. Goede service en heel vriendelijk.
10 mrt 2024
Op mijn verzoek werd serieus gekeken of mijn aankoop ook allergievrij zou zijn. Het waren mooie zilveren oorbellen
het is netjes en personeel is klantvriendelijk. De sieraden zijn mooi en goed :)

Kinder sierraden

De winkeldame liet verschillende suggesties zien en dacht mee.
Goede hulp, duidelijk uitleg en zeker super vriendelijk
31 mrt 2024
Vind het een erg leuke winkel met betaalbare sieraden.

Vriendelijke verkoopster

Me dochter is erg goed geholpen voor een zilveren ring
17 mrt 2024
Fantastisch geholpen, en er werd goed meegedacht.
RE

Een echte juwelierszaak!!!

Vriendelijk, geen moeite te veel, meedenkend!!