Headict.nl

70 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2022
Headict.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering was snel, uit Frankrijk. Nadeel is wel, dat je retourzending zelf moet betalen en dat kost al gauw meer dan 10 euro. Dat staat ook op de site, maar eigenlijk hou je daar geen rekening mee. Helaas, eigen fout. Levering gaat naar een GLS aflevering en is dan gratis. Laat het thuis bezorgen, dan betaal je extra. Kortom, lees de voorwaarden goed.

App is ten op zichte van anderen niet klantvriendelijk mede omdat ik niet Franstalige ben. Het vertalen dien je elke keer opnieuw in te stelken

Beoordelingen voor Headict.nl

Extra kosten mogelijk, maar staat op de site

Prima levering en prachtige kwaliteit! Echter de baret die korting had, had wat slijtage ( motten?) plekken. Dat had ik graag eerder geweten.
Antwoord van Headict.nl
Dear, Thank you for your order. All the items we have in stock remain in their original packaging. We do not have a showroom or a store; the items are unpacked from the boxes only for shipping. Our premises are obviously maintained to prevent any destructive pests. If your hat has a defect please do not hesitate to contact customer service at the following address: info@headict.nl We remain at your disposal and wish you a pleasant day. Kind regards Headict Team
13 apr 2024

doen wat je zegt

n9oweG
20 apr 2024
Berichtjes waar pakketje is
7 jan 2024
6 okt 2023
Mooi verpakte mutsen. Kwaliteit. Wel beter UPS kiezen voor levering dan met DPD. (pakje was niet onmiddellijk te vinden bij afhaalpunt DPD.
RS
Ruud S.
Vlaardingen
15 jul 2023
Snelle levering. Veel keus uit diverse merken en uitvoering.
16 dec 2023
Binnen afgesproken tijd geleverd prima product .
1 jul 2023
De verzending was erg onduidelijk.
28 jun 2023
Ruime keuze bezorgen snel