Glamournagelproducten- Logo - Beoordelingen

Glamournagelproducten

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.535 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 dec 2018
Glamournagelproducten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jul 2023
Goede en fijne producten, zeer tevreden! Bij fout product in de bestelling de juiste kosteloos ontvangen en het verkeerde product ook mogen houden. Top!

6 jul 2023
De service van deze groothandel is uitermate slecht. Ik koop al JAREN mijn spullen hier omdat de over het algemeen goed zijn. Maar in die tijd 2 keer een klacht gehad 1x over lijm en nu over verkeerde lampen door verkeerde omschrijving.. en er komt totaal geen oplossing.. het gaat over kleine producten/ kleine aankopen.. en zelfs hierin komt 0.0 oplossing en alleen maar weerwoord.. ik hou me hart vast voor mensen die klachten hebben over duren/grote aanschaf. De service is voor mij het punt om over te gaan stappen van groothandel hogelijk doen ze er wat mee. Uiteindelijk kwam de oplossing dat ik het op eige kosten mag terug sturen (€6.95) op een bestelling van 8 euro.. Teil ik ook verzendkosten geen betaal Ik hoop dat jullie met toekomstige klanten en klachten beter om gaan!

Beoordelingen voor Glamournagelproducten

MB
Mizz M B.
Spijkenisse
8 jun 2023

Kwaliteit voor een betaalbare prijs!

Ik ben super blij met de producten van Glamournagel. Kwaliteit producten voor een betaalbare prijs. De producten worden ook goed verpakt voor bezorging (incl. Een kleine attentie) MOGELIJKE VERBETERINGS PUNTEN: 1. Kortere levertijd (vandaag bestellen morgen in huis bijv.) 2. Verpakkingsmateriaal (plastic schuimpjes in de doos) vervangen met papier proppen of papier snippers.
SR
Sharona R.
Eindhoven
Vond het goede producten heel fijn om mee te werken
28 sep 2023
15 sep 2023