skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec. 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr. 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

4 mrt. 2023
Handschoenen maat S zijn goed voor langste vingermaat 7,5. Als je jullie maat advies volgt heb je echt veel te veel ruimte over. Helpt niet tegen voorkomen dooie vingers, maar vingers worden wel sneller weer warm.

Beoordelingen voor skafit.nl

19 jan. 2024

Mooie handschoenen, maar niet warm

Mooie handschoenen, zitten heerlijk, maar zelfs bij wandeling boven 0 graden erg koude handen. Retourzending werd netjes en vlot afgehandeld.
22 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat de handschoenen goed passen en dat onze retourprocedure efficiënt was. Wij horen graag van je hoe de handschoenen binnen- en buitenshuis hebt gebruikt. Door enkel de handschoenen buiten te gebruiken, zullen de zilvergaren de kou van buiten overnemen. Buitenshuis zijn zilverhandschoenen als onderhandschoenen bedoeld.
6 dec. 2023
hier en daar laten de naadjes los, qua warmte valt het me ook tegen. De pasvorm is perfect, de lange boorden zijn erg handig als je net als ik lange armen hebt en je mouwen altijd te kort zijn.
8 dec. 2023
Handschoenen besteld, deze zouden warm zijn, helaas was dit niet zo, jammer.
11 dec. 2023
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden was met de warmte van de handschoenen die je hebt gekocht. https://www.skafit.nl/Zilver-handschoenen Via deze link lees je meer tips hoe jouw handschoenen de optimale warmte kunnen geven
31 okt. 2023
2 nov. 2023
Bedankt voor je feedback - we stellen het erg op prijs!
4 mrt. 2023

Zilverhandschoen skafit

28 mrt. 2023
geen idee, de informatie e.d. is duidelijk. ook retourneren duidelijk alleen de kousen die wij besteld hebben voldeden voor mijn man niet aan zijn verwachtingen.
6 mrt. 2023

pakketje bezorgd…

niet aangeven dat het pakketje bezorgd is als het pas de dag erna aankomt...
CV
C.M. v.
Hilversum
3 mrt. 2023
De halen zitten nu al in
12 okt. 2023
Goed is Goed
12 okt. 2023
Bedankt voor je beoordeling!