skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec. 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr. 2023
Helaas was mijn bestelling van 4 sets zolen niet meer leverbaar. Vervolgens een mailtje ontvangen met een alternatief. Deze is 1 set verzonden om te proberen. Het alternatief is mij goed bevallen dat ik de overige 3 sets ook heb gevraagd. Het alternatief was duurder maar heb ze voor dezelfde prijs mogen ontvangen. Voor de toekomst bestel ik meteen deze nieuwe zolen. Lopen echt super! Goede service van Skafit dat ze hierin mee denken. Dank hiervoor!

4 mrt. 2023
Handschoenen maat S zijn goed voor langste vingermaat 7,5. Als je jullie maat advies volgt heb je echt veel te veel ruimte over. Helpt niet tegen voorkomen dooie vingers, maar vingers worden wel sneller weer warm.

Beoordelingen voor skafit.nl

7 feb. 2024
Skafit heeft producten van zeer goed kwaliteit! Ik ben inmiddels goed klant van handschoenen (voornl. zilvergaren). Ik mis is kortingfomules voor herhaalde bestellingen
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over de kwaliteit van onze producten! We zijn blij dat u een tevreden klant bent, vooral met onze handschoenen van zilvergaren. In onze nieuwsbrief delen wij met regelmaat leuke kortingscodes.
1 feb. 2024
Makkelijk te vinden en bestellen. Ook levering voorspoedig.
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn blij dat je het makkelijk vond om onze producten te vinden en te bestellen, en dat de levering soepel verliep.
1 feb. 2024
HM
Harry M.
Willemstad-N-Br.
21 jan. 2024
mijn vrouw heeft weer warme handen alleen de maat kan beter medium te klein, large te breed
23 jan. 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat je vrouw nu warme handen heeft. Vervelend dat uw vrouw dan net tussen 2 maten invalt. Wij nemen deze informatie mee voor de toekomst.
JB
J.J. B.
Overijssel
29 dec. 2023
Werkende zilverhandschoenen, worden snel verzonden en foutjes worden coulant hersteld.
2 jan. 2024
Bedankt voor de mooie recensie! We streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de manier waarop we de situatie hebben afgehandeld.
2 jan. 2024

Tevreden klant.

Ben redelijk tevreden bij het dragen van de sokken, een stuk minder koude voeten.
9 jan. 2024
Mooi om te horen dat de sokken hebben geholpen om je voeten warmer te houden! Bedankt voor deze beoordeling.
DV
Dick v.
Helmond
7 jan. 2024
mooie artikelen tegen een redelijke prijs
10 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling!
14 jan. 2024
Prima producten ,snel geleverd
22 jan. 2024
We zijn blij dat je ervaring positief was en we hopen je snel weer terug te zien op onze website.
15 jan. 2024
22 jan. 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Skafit te beoordelen. We stellen je feedback erg op prijs.
27 dec. 2023
1 dec. 2023
Vandaag de handschoenen voor het eerst gedragen geen last van de handen. Momenteel heb ik nog geen idee wat nog beter kan. Moent sokken en handschoenen nog wel uitproberen met een rondje golf of door de polder
6 dec. 2023
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat uw eerste ervaring positief is! Wens u veel draagplezier.
4 dec. 2023
Snelle levering en de artikelen zijn prima. De voeten en handen blijven lekker warm. Vooral binnen. Buiten moet je nog een ander paar handschoenen erover heen anders krijg je nog koude handen.
6 dec. 2023
Bedankt voor uw review. Fijn dat uw handen en voeten lekker warm blijven. Vanwege de goede geleiding (van warmte en kou) van zilvergaren dient bij buitengebruik goed isolerende handschoenen of wanten over de zilverhandschoenen gedragen te worden. Op deze manier creëer je een isolerende laag en is de werking optimaal.
25 nov. 2023
Snel, maar de handschoenen draag ik nog maar kort dus nog niet zoveel ervaring mee.
29 nov. 2023
Bedankt voor uw review! Wij hopen dat de handschoenen een positieve ervaring geven. Veel plezier van uw handschoenen!
PV
Pieter v.
Veldhoven
8 dec. 2023
snelle en correcte levering. Nu hopen dat de handschoenen ook werken!
11 dec. 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je onze snelle en accurate bezorgservice waardeert.
28 nov. 2023
Bestelling snel binnen
29 nov. 2023
Bedankt voor je feedback! Bij Skafit zijn we erg blij dat je bestelling zo snel is aangekomen!
11 dec. 2023
14 dec. 2023