skafit.nl- Logo - Beoordelingen

skafit.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 dec 2021
skafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Je merkt dat de artikelen (handschoenen met zilverdraad) beter de warmte kunnen bewaren van je lichaam, zeker wanneer je deze onder je eigen handschoenen draagt. De zilver handschoenen zijn dun en draag ik onder mijn best wel strakke eigen handschoenen. Dit gaat prima. Ik vind het een aanrader.

31 okt 2023
Site prima, snelle levering. Alleen de kwaliteit (en dan bedoel ik de warmte van de sokken) niet beter dan een paar sokken van de markt. Voor mensen met de ziekte van Raynaud heeft dit geen enkel positief effect.

Beoordelingen voor skafit.nl

31 mrt 2024

Duidelijke webshop

Helder en duidelijke webshop met correcte info over Raynaud aandoeningen. Inclusief de faciliterende producten daarvoor/ertegen. Snelle verzending.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je mooie recensie! Wij vinden het geweldig om te lezen dat je onze website duidelijk en informatief vond als het gaat om het bewustzijn van Raynaud en onze producten die de aandoening helpen verlichten. We streven naar een gebruiksvriendelijke ervaring en zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Super product

Toen ik eraan begon leek het te mooi om waar te zijn, maar mij heeft het veel geholpen. Mijn voeten zijn veel verbeterd.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze Skafit-producten je hebben geholpen.
prijs kwaliteit is goed , ze zijn alleen voor mij erg lang ik heb kortere benen
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat de kwaliteit van onze producten je bevalt.
Prettig in het dragen, goede pasvorm en sterk slijtbestendig.
Antwoord van skafit.nl
We zijn blij dat je de kleding van Skafit mooi vindt, zowel qua pasvorm als qua duurzaamheid. Hier bij Skafit streven we ernaar om kleding van hoge kwaliteit te leveren die comfortabel, stijlvol en duurzaam is.

Handschoenen

De site is overzichtelijk , en naar België snelle levering
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat je onze website overzichtelijk vindt en dat de levering spoedig verlopen.

Duidelijk site, goede info

Duidelijk site, goede maataanduidingen en snelnverzonden
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je onze website duidelijk vond en dat je je bestelling snel in huis had. Nogmaals bedankt.
31 mrt 2024
Vlot geleverd. Voldoet aan verwachting.
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve feedback en we zijn blij dat ons product aan je verwachtingen heeft kunnen voldoen.
Betrouwbaar en goede producten
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling en de tijd die je hebt genomen om je ervaring met ons bij Skafit te delen! We zijn blij om te horen dat je goede ervaringen hebt met onze producten.
23 mrt 2024

Top handschoenen!

Snelle service, goed product
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met Skafit.
Netjes en optijd verzonden
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je bestelling netjes en op tijd is aangekomen.
Ik ben er blij mee
Antwoord van skafit.nl
Heel erg bedankt voor je beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
Antwoord van skafit.nl
bedankt voor uw 5-sterren review!
Antwoord van skafit.nl
Dank je wel voor je geweldige recensie!
Antwoord van skafit.nl
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!
zilverhandschoenen zijn een prima middel tegen koude vingers, die nu niet meer tintelen en gevoellos worden
Antwoord van skafit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Skafit zilverhandschoenen te beoordelen! We zijn blij om te horen dat ze helpen voorkomen dat je vingers gevoelloos en tintelend worden!
17 mrt 2024
Fijne sokken. Blijven mooi. Helpen goed.
19 mrt 2024
We zijn blij om te horen dat je blij bent met je Skafit sokken! bedankt voor de feedback!
16 mrt 2024
19 mrt 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
10 mrt 2024
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor de 5-sterrenreview!
20 jan 2024

Zilverdraad handschoenen.

Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je mooie recensie! Fijn dat u het effect van het dragen van de zilvergaren handschoen zo goed merkt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!
Wat besteld is komt zoals besteld. Geen smoesjes. Wat moet ik er nog meer van zeggen? Hoe de producten bevallen dat is aan de klant. Daar zit ook geen enkele druk op en dat bevalt mij zeer.
Antwoord van skafit.nl
Bedankt voor je beoordeling, dat stellen we erg op prijs.