shop.happydog.nl- Logo - Beoordelingen

shop.happydog.nl

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden868 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 mrt 2021
shop.happydog.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je weet direct wat je krijgt : Vind vooral duidelijk wat er in voorraad is en dat je hiervoor een melding kan doorgeven. Heb 3 hondjes in verschillende levensfasen die ontzettend blij zijn met de kleine kadootjes maar vooral heel er genieten van het lekkere voer.
AV
Atleta v.
Hoofdplaat

21 jan 2024
Mijn bestelling werd op een verkeerd huisnummer geleverd, in een leegstaand huis. Tweede bestelling zou terug daar opnieuw verkeerd geleverd worden. Dit heb ik tijdig kunnen melden, maar het enige antwoord dat ik kreeg was dat ik in de fout gegaan was en dat ik het huisnummer moest aanvullen, wat echter wel correct ingevuld was.Sorry, voor mij geen bestellingen meer daar.

Beoordelingen voor shop.happydog.nl

Ze hadden nog happy dog power plus en daar is mijn hond heel blij mee.
26 jun 2023
Snelle levering DHL had het niet op het adres gebracht wat wij opgegeven hadden maar naar een servicepunt gebracht. Reden was dat er niemand aanwezig was maar we hebben juist dat adres opgegeven omdat dat een bedrijf is en er altijd iemand aanwezig is. DHL🤢
14 mei 2023

Snelle levering, maar vaak voorraad problemen

Snelle levering als de artikelen op voorraad zijn. Helaas komt het vaak voor dat men het gewenste product niet heeft en dan kan het zomaar twee maanden duren voordat de voorraad weer is aangevuld.
28 mei 2023
Altijd mooi op tijd geleverd. Goede kwaliteit van hondenvoer
Top product Super blije hond. Reageren bij problemen met persoonlijk hand geschreven briefje
IH
Ine H.
Hoofdplaat
20 jun 2023
Keurige en snelle levering. Helaas niet alle gewensre producten leverbaar.
16 nov 2023
De levering is soms wat later dan verwacht. Verder prima
7 jun 2023
Snelle levering. Alles op voorraad.
17 nov 2023
Mooi zo laten.