madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Van mijn bestelling is nog helemaal niks toegekomen.
Ik heb een aantal malen geprobeerd om de gratis patronen te downloaden van Miss Doodle, iedere keer staat er u kunt de patronen binnen een paar minuten downloaden echter wacht ik nu al een week en er valt niks te downloaden Waaardeloos dus. Ook vroeg ik het op Facebook maar ook daar kreeg ik geen antwoord,
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Goedendag. Bedankt voor je beoordeling. De kans is zeer groot dat de patronen worden tegengehouden door je spam-filter. Dit staat ook uitgelegd in de bevestigingsmail. Als je ons mailt, sturen we de patronen dezelfde dag nogmaals op. Bedankt en alvast veel plezier met de patronen
Het was erg moeilijk om aan de bestelling te komen , vind het niet fijn dat de patronen niet geradert kunnen worden . Het is bijna niet te doen als het gedownload is om het weer op papier te krijgen super slechte service van het blad
Kreeg links die niet werkte, eerst Gaf de site Een error, daarna waren de downloads leeg. Ik had de jurk al af, toen ik eindelijk mijn patroon kreeg. Waarom zet u die drie patronen niet gewoon op het radarblad?
Het is me niet gelukt om het patroon te downloaden. Er kwam 2x 'error, de 3e x was mijn limiet helaas voorbij. Intussen heb ik via iemand anders het patroon gekregen, en dat is top!
Ik heb tot twee maal toe een verkeerd nummer van My Image ontvangen. Na mijn tweede klacht zelfs geen reactie ontvangen. Ook is het bestelde nummer nog niet aan mij geleverd.
Magazine pakket zat niet bij de bestelling. En mss werd het na gestuurd maar na een week. Niets ontvangen..
Lijnen kloppen niet goed Ook niet na controle blokje
Ik heb betaald maar niets ontvangen