madebyoranges.com/nlBeoordelingen

Made by Oranges Trading B.V.
Retentieweg 20
7572 PH Oldenzaal
Martijn Diepeveen

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

4.63/5.00

1.535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 patroon op een blad dat is een grote luxe. dat is alle duidelijkheid. ook als het rolt uit je printer thuis, dat is luxe. vriendelijke dank voor de service; dank voor het gratis patroontje. dit modelletje heb ik in geen enkel magazine. ik heb de magazines voor de verschillende seizoenen gekocht in de stoffenwinkel (Toverstof Destelbergen - Van Leuven Schellebelle). B*trendy - Poppy - my Image
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Ik vind het heel vervelend om zelf dat vele werk te moeten doen en al het papier en inkt wat het nog kost om al die bladen te kopiëren. Ook was het patroon niet kompleet, er hoorde nog een ceintuur bij maar dat stond niet bij de beschrijving. Ook was het voorpand afgebeeld onder het cijfer van het achterpand en andersom. Dus een hoop gedoe en ergernis voor een jurkje. Geen ontspanning zo...
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over madebyoranges.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Ik heb de levering nog niet binnen staat al wet in mijn post nl app maar is nog niet bezorgd. Ik hoop dat het morgen binnen komt . Ligt dus niet echt aan jullie maar aan de drukte bij post nl
Er staan veel foto's in maar uiteindelijk zijn het maar een paar patronen
De post was door de brievenbus gepropt, waardoor deze uit zijn 'voegen' is gegaan. Gelukkig redelijk te herstellen.
Jammer vd verzendkosten. Niet alle stoffen werden op krimp geknipt waardoor ze na het wassen te klein uitvielen n
-Van 1 oktober besteld en betaald..gister 20 oktober pas ontvangen..en niet compleet; krijg nog een nalevering van een pakketje. -Jammer dat klantenservice dan niet andwoord als ik mail,helaas alleen mail geen telefoonnummer. +Wel altijd betaalbare leuke boekjes en nu leuke complete naaipakketten om zelf thuis te maken!! En dat het pakket verzonden is.
het duurde erg lang, ruim een week voor ik mijn bestelling binnen had. Het was netjes verzonden en verpakt in een mooi tasje.
Ik heb nog niet alles gekregen het myimax patronen bla heb wel betaald maar nog steeds niet ontvangen dat stelt mij te leur
Gratis patroon met code ontvang je na heel vask de code het patroon gaat het downloaden niet De patronen zijn geweldig goed ingebruik
Niet zo makkelijk, teveel klikken
Het ging om een download patroon. De site haperde nogal. Ik kreeg steeds de melding dat ik een e-mail adres moest invullen en die ik had ingevuld was ongeldig. Vreemd als je al via je e-mail adres inlogt. Ik kwam daardoor niet door de bestel modus heen. Beetje vreemd ook dat je bij een gratis download toch een verzendmethode en een betaaltijden moet kiezen. Vandaar mijn matige oordeel bij levering
De levering was heel vlot (2 naaipakketjes). Echter, de patronen in de verkeerde maten ontvangen en in het elastieke boord zat een weeffout. Over gemaild. 2 dagen later nieuw elastiek ontvangen en nieuwe patronen. Helaas was maar 1 patroon juist. Weer een mail gestuurd. Geen reactie of excuus. Uiteindelijk wel juiste patroon ontvangen. 3 leveringen voor 1 bestelling.
Ik heb foutje gemaakt denk ik en wel betaald maar verder gebeurde er niets ook werd er NOOIT op mails gereageerd toch de gok genomen en opnieuw besteld en ja kreeg patroon thuis gestuurd. Ik zou erg tevreden kunnen zijn als er bij fouten gereageerd wordt, want ben erg blij met patronen.
In de mail staat dat je bij elk patroon een blad kreeg.mijn nicht heeft kleinkinderen,een kennis wordt voor het eerst oma dus dacht ik hun te kunnen verrassen met een blad .ik voel me ""GENAAID" ik heb bij de zending er EEN gekregen.een tegenvaller.wel 38 euro betaald hiervoor
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad en uitgelegd dat er daadwerkelijk op de site staat dat er 1 gratis magazine per bestelling wordt geleverd.
De levering was super dag nadien al toegekregen. Maar bij het open van het pakje merkte ik meteen een fout patroontje. Meteen een mail gestuurd met wat er fout was. Mail terug gehad paar dagen nadien dat het per post wordt opgestuurd. Nu even afwachten hoe het verloopt.
-Levering slecht omdat ik in 1e instantie 3 i.p.v. 7 bladen heb ontvangen. -Producten spreken voor zich. -Service redelijk omdat ik na de melding wel netjes alles nagestuurd heb gekregen, ik zou alleen ter compensatieiets extra's erbij gedaan hebben.
De envelop is open aangekomen. Echt opengemaakt en geprobeerd met twee adtesstickers dichtgeplakt wat niet bleef zitten. Omdat er geen briefje of iets in zat is het onbekend of ik ook alles heb ontvangen
De stof was naar tevredenheid maar pipingband was te weinig. Kon ik dus niet gebruiken. Tevens was het een gewoon dierbandjeipv pipingband
Het is een leuk blad, maar wat erg tegenvalt is dat er veel PDF-patronen in staan, die men ook nog eens moet betalen.