dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

7 apr 2024
Een ramp vind ik het, super snel leeg en heel lastig te koppelen. Gaat zo maar af
Antwoord van dryly.com
Beste Iris, Dank voor je eerlijke review. We vinden het spijtig te horen dat je nog niet helemaal juist gebruik kunt maken van de wekker. Hierover hebben we je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken om dit op te lossen voor je, helaas kregen we je niet te pakken. Graag kijken we even met je mee om dit op te lossen, ik vermoed dat we je weer eenvoudig juist opweg kunnen helpen en kunnen voorzien van tips en advies om ook spoedig tot resultaat te komen! Daarbij dan ook het verzoek of dat je ons z.s.m. wilt terugbellen via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Dan zorgen we er ook voor dat jullie spoedig tot resultaat kunnen komen!

Totaal niet tevreden.

Ik vind het echt bende. Zeer slechte kwaliteit. Het alarm bleef maar af gaan en was niet makkelijk uit te zetten. Zelfs na het van de onderbroek af te trekken kreeg ik het zeer luide alarm niet af. Vervolgens dus elke keer het hele huis wakker. 4 dagen geprobeerd maar alleen maar melden dat hij in z’n broek had geplast loste het probleem niet op helaas.
Antwoord van dryly.com
Beste Nena, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met de plaswekker. Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen om samen een oplossing te vinden. Helaas kreeg ik geen gehoor. Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00-17:00 bereikbaar en kijken graag mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Dryly
18 feb 2024
Apparatuur werkt niet. 2 nieuwe sets geprobeerd, talloze telefoontjes en frustraties verder, hebben we nog geen oplossing. Leuk idee, maar het is duidelijk nog een MVP product, nog in ontwikkeling en niet klaar voor de markt (zeker niet voor deze prijs…) jammer!
Antwoord van dryly.com
Beste Mirjam, Dank voor je bericht. Vooropgesteld vinden we het erg spijtig dat je problemen hebt ervaren met het pakket. Waar we de set uiteindelijk helaas niet geinstalleerd hebben krijgen bij jullie thuis, willen we hierin dan wel graag ons verlies nemen en hebben we je dan ook een retourlabel toegestuurd waarmee je kosteloos het pakket kon retourneren en in ieder geval het volledige orderbedrag terug hebt kunnen verwachten op je rekening. Hopelijk hebben we je zo enigzins tegemoet kunnnen komen en vinden jullie alsnog spoedig een oplossing voor het bedplas probleeem. Mochten we alsnog iets voor je kunnen betekenen, dan vernemen we graag van je! Gr. Team Dryly
Hij valt uit als mijn zoon op zijn buik slaapt.
Antwoord van dryly.com
Beste Jacco & Miranda, Dank voor het delen van jullie ervaring. Na je bericht te hebben ontvangen ben ik blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden door jullie een nieuwe set toe te sturen. Buikslapers kunnen ooit het signaal wat verstoren, waardoor we meestal een bepaald advies meegeven in het gebruik om dit te verhelpen. Als dat dit het probleem zoals in jullie geval niet verhelpt moeten we dit z.s.m. oplossen. We gaan jullie dan ook een nieuwe vervangende set toesturen welke je morgen thuis kunt verwachten. We hopen dat jullie op deze manier de reis naar droge nachten weer juist door kunnen zetten en mocht dat niet zo zijn vernemen we graag van jullie om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
Kan hem niet koppelen
Antwoord van dryly.com
Beste Yassin, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact. Hopelijk hebben we hierbij het probleem opgelost en kunt u weer verder met de plaswekker training. Mochten er zich nog meer problemen afspelen, dan zijn wij altijd telefonisch of via de mail bereikbaar om te helpen en met je mee te kijken. Gr. Team Dryly

Waardeloos

.....
Antwoord van dryly.com
Beste Nancy, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact. Zoals vermeld kijken we altijd graag met je mee als dat je problemen ervaart om deze zo spoedig mogelijk te verhelpen! Het mag namelijk niet het geval zijn dat je problemen ervaar tijdens de training en daarvoor staan we dagelijks voor je klaar om je te ondersteunen in het traject. Waar na ons telefonisch contact gebleken is dat je het volledige pakket weggegooid hebt, hebben we helaas niet meer de mogelijkheid om te kijken naar een oplossing in vorm van omruiling met een volledige nieuwe set of volledige retournering en terugstorting. Dit hadden we graag gedaan, om zo een oplossing te bieden waarbij je alsnog geholpen bent, die mogelijkheid hebben we nu helaas niet meer. Mocht je alsnog vragen hebben, of toch weer willen starten met de training, neem dan even telefonisch contact op en dan kunnen we altijd nog bekijken of dat we een coulance kunnen bieden zodat jullie alsnog naar het resultaat kunnen gaan werken. Gr. Team Dryly

Mooi concept, goede klantenservice, maar producten werken niet naar behoren

Inmiddels hebben we een derde kastje gekregen, maar deze gaat ‘s nachts ook vanzelf uit (ondanks iedere dag uren lang opladen zoals voorgeschreven). De klantenservice is super vriendelijk en behulpzaam, maar ik ben niet overtuigd van de kwaliteit van de producten. Pauzes en onderbrekingen zijn ook niet top in deze training..
Je ne comprend rien, tout est dans une autre langue à chaque fois. Ça fait 2 fois que je reçois du matériel défectueux, que je vous contacte et que personne ne me répond. Prix très excessifs pour une qualité vraiment médiocre
Antwoord van dryly.com
Chère Mélany, Je vous remercie pour votre message. Nous sommes désolés d'apprendre que vous rencontrez des problèmes. Je vois que vous n'avez pas encore contacté notre service clientèle. Notre site web, notre application et notre service clientèle sont entièrement traduits en français par des traducteurs agréés. Je comprends donc qu'après votre message, vous avez contacté notre service clientèle français et qu'ils ont pu vous aider correctement, afin que vous puissiez vous aussi commencer la formation comme il se doit ! Je suis ravie de l'apprendre. Si vous avez encore des questions ou si vous avez besoin de conseils pendant la formation, n'hésitez pas à nous contacter. N'hésitez pas à nous contacter directement par téléphone : 00 33 366 88 23 52 ou par e-mail serviceclientele@dryly.com. L'équipe française du service clientèle est disponible tous les jours pour répondre à toutes vos questions ! Cordialement, Team Dryly
Geïmporteerde beoordeling
Hieronder zie ik dat er meer problemen zijn. Eerst al was het lastig om de zender te connecten met de ontvanger, na telefonisch contact heel vriendelijk geholpen en uiteindelijk de installatie gelukt. Hele nacht gewerkt...dochter was droog dus geen alarm. S´morgens uitgezet en s´avonds voor t naar bed gaan weer aan. ontvanger was in offline modus....ok, dan maar zonder de app...als het alarm op het apparaat maar afgaat. Niet dus...natte dochter en apparaat niet meer te verbinden met ontvanger, met internet en werkt dus niet. Morgen maar weer contact opnemen...en als t dan niet lukt, is het voor mij klaar.
1 nov 2023
Beste Jackstek, Dank voor het prettige telefoongesprek van vandaag. Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met de wekker. Ik ben dan ook blij dat we jullie uiteindelijk een passende oplossing hebben kunnen bieden en dat je morgen/overmorgen weer vooruit kunt met de training en met deze set naar resultaat kunt gaan werken samen met je kind. Mocht je toch nog vragen hebben of advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen! We kijken graag met je mee. Gr. Team Dryly
7 jan 2024
Het product werkt niet. Bijna 300 euro weggegooid
Antwoord van dryly.com
Beste Michel, Wat vervelend dat je problemen hebt met de functionaliteit. Ik heb je hierover vandaag meermaals geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Weet dat we dit soort problemen graag snel voor je oplossen om te zorgen dat je weer juist op weg kunt. Hierover heb ik je zojuist een mail toegestuurd met de vraag voor een terugbelverzoek. Graag verzoek ik je zsm contact op te nemen zodat we je problematiek kunnen verhelpen. We zijn dagelijks bereikbaar op klantenservice@dryly.com en via Tel.: 085 106 0377 Gr. Team Dryly
26 dec 2023
Antwoord van dryly.com
Beste Mounir, Dank voor ons telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met de set en ook het koppelen hiervan. Ik ben blij dat we je telefonisch te woord hebben kunnen staan en dat je inmiddels weer juist vooruit kunt. Mocht er zich om wat voor reden dan ook alsnog een probleem voordoen, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice. We staan dagelijks voor je klaar en kijken dan graag met je mee om dit op te lossen voor je! Gr. Team Dryly