dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

concept goed, kwaliteit en uitwerking ondermaats.

- ontanger verliest zelfs op een halve meter regelmatig de verbinding en je wordt hiervan niet verwittigd in de app - zender is niet waterdicht. - Geen indicatie dat de zender opgeladen/ok is. Een ledje voorzien? - app is buggy en geeft soms een laatste connectie aan die later is dan de huidige tijd. - Garantie van maar 6 maanden is niet wettelijk en verklaard de kwaliteit van het product.
Antwoord van dryly.com
Beste Dryly@2april,be Dank voor je eerlijke feedback, we vinden het erg spijtig te horen dat dit je ervaring is. Zoals ik je bericht waarneem heb je nog te maken met onze wekker van de vorige serie. In mei 2023 zijn wij overgegaan op onze nieuwe versie van de plaswekker, welke ook voorzien is van bijv. een led lamp en andere functionaliteiten. We proberen ons product constant te innoveren en luisteren daarbij altijd naar de mening van onze klanten. De vorige versie welke je gebruikt is inmiddels volledig uit het assortiment. Graag verzoek ik je nog telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, wellicht dat zij jullie nog kunnen voorzien met tips/advies om de reis naar droge nachten alsnog succesvol af te ronden. De klantenservice is dagelijks (ma t/m vr) van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via Tel.: 085 106 0377 en kijken graag met je mee! Gr. Team Dryly
22 apr 2024
Beste Tom, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot het gewenste resultaat gekomen, mocht je graag hulp willen of tips/advies voor tijdens de training dan staat onze klantenservice ook dagelijks voor je klaar om je goed op weg te helpen! Weet dat we graag met je meekijken om jullie goed te ondersteunen tijdens de training! Gr. Team Dryly
24 mrt 2024
Na een bestelling te hebben geplaatst (totale plaswekker pakket) duurde het mij al te lang voordat ik een bevestiging via email kreeg. 1e werkdag erna gebeld zouden er leverings problemen zijn,het zou in diezelfde week verstuurd worden. Uiteindelijk heb ik ruim 1,5 week gewacht. Toen ik uiteindelijk nog geen bericht had gehad dat het verstuurd zou worden heb ik gebeld en heel de bestelling geannuleerd en een andere plaswekker op een andere site besteld.
Antwoord van dryly.com
Beste Marieke, Dank voor je bericht. We betreuren dat we in de tijd van je bestelling een issue hebben ervaren op de levering en niet direct aan je hebben kunnen leveren. Deze problemen zijn gelukkig weer opgelost ondertussen. We wensen je desondanks alle succes in de reis naar droge nachten! Gr. Team Dryly
Vind het een moeilijk product om te gebruiken.
19 mrt 2024
Beste Daisy, Dank voor je bericht. Wat spijtig te horen dat je het moeilijk vind te gebruiken. We hebben afgelopen vrijdag, maandag en vandaag geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je vooruit te helpen met installatie en om je tips mee te geven voor het gebruik. Helaas hebben we nog niet met je mee kunnen kijken. Weet dat we je graag ondersteunen bij de installatie en telefonisch meekijken, na installatie dient het simpelweg 'plug and play' te zijn en moet je juist vooruit kunnen. Ook dan kijken we altijd nog graag mee om je te voorzien van tips/advies. Graag verzoek ik je dan ook nog contact op te nemen zodat we ook jullie goed op weg kunnen helpen! Gr. Team Dryly

Annulering te laat terugbetaald, plaswekkerbroekjes te klein.

Na het lezen van de negatieve reviews over de defecten van de zenders Hebben we de bestelling geannuleerd Het blijk ook dat de sensor broekjes kleiner uitvallen, omdat we al de grootste maat nodig hebben zou dit niet gaan passen. Daarnaast komen we toch niet in aanmerking voor een vergoeding via de zorgverzekering. In dat geval is €229,- best wel veel geld. Ondanks dat de bestelling #156935 op 22/01/2024 is geannuleerd waarvoor hartelijk dank, bleek er toch een bedrag te zijn afgeschreven. Dryly reageerde gelukkig nagenoeg direct op de e-mail : Dank voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk, ik zie dat de order enkel geannuleerd is, maar nog niet teruggestort. Excuses! Dit heb ik zojuist doorgezet en je kunt hier ook de automatische bevestigingsmail van ontvangen, dit bedrag staat waarschijnlijk morgen bijgeschreven! Desondanks vind ik het wel een hele knullige actie, het gaat hier niet om een klein bedrag. Ondertussen hebben we hebben reeds een andere plaswekker kunnen huren met grotere plaswekkerbroeken die wel prettig zitten van een andere leverancier met de bijbehorende ondersteuning. Echter helaas nog niet zoveel succes met de droge nachten.
Antwoord van dryly.com
Beste Thomas, Dank voor je feedback. Je mails zijn juist ontvangen en zoals dat je aangeeft is er hier binnen het uur na het ontvangen van je mail op gereageerd met een oplossing. Dit om de order nog tijdig voor verzending tegen te houden en deze te annuleren. Door het snelle handelen is hier de terugbetaling uiteindelijk niet volledig afgerond. Deze is later direct weer verwerkt na je mail contact waarvoor excuses op de opgelopen vertraging. Het volledige orderbedrag is in Januari nog teruggestort op je rekening. Zoals op onze website te zien is, zijn de grootste maat broekjes in maat 158-164. Deze zijn gebaseerd op Europese maatvoering om zo goed als mogelijk te voorzien in een gericht advies voor ieder kind. Desondanks je keuze voor een andere leverancier hopen we dat je snel een oplossing vindt voor de droge nachten. Gr. Team Dryly
Product heeft tot drie keer toe niet gewerkt, heel teleurstellend. De service en het contact was daarbij overigens wel goed!
Helaas nog weinig verbetering na 5 weken
Antwoord van dryly.com
Beste Mariska, Dank voor ons telefonisch contact gisteren. Wat vervelend dat je na 5 weken nog geen verbeteringen ziet. Als je nog vragen of problemen hebt zijn we meer dan bereid om te hulp te schieten! Met vriendelijke groet, Team Dryly
14 jan 2024
Heb al de 4e ontvanger en zender. Gaat steeds kapot en dan moeten we weer een nieuwe
Antwoord van dryly.com
Beste Alberdien, Dank voor je bericht en ons telefonisch contact van zojuist. Vooropgesteld vinden we de problemen die je ervaart erg spijtig te horen. Ik zie dat je bestellingen dateren van onze vorige maar ook nieuwe versie. Wel begrijp ik dat dit een ontzettend ongelukkige start is en ben ik dan ook blij dat we je telefonisch hebben kunnen ondersteunen en ook jullie vannacht weer juist vooruit kunnen in de training om resultaat te gaan boeken! Dit is alles behalve hoe een standaard traject dient te verlopen, waarvoor excuses. We zijn erg benieuwd hoe dat de training gaat verlopen bij jullie en laat ons volgende week ook zeker even via klantenservice@dryly.com weten of dat jullie progressie boeken. Wellicht kunnen we je nog ondersteunen met tips/advies en anders weten we zeker dat jullie inmiddels juist onderweg zijn! Gr. Team Dryly

Alleen maar problemen

Antwoord van dryly.com
Beste Marieke, Dank voor ons telefoongesprek afgelopen vrijdag. Ik ben blij dat we alsnog tot een passende oplossing hebben kunnen komen en dat je ook desondanks een onjuiste start aan resultaat naar droge nachten kunt werken. Mocht er in de toekomst zich iets voordoen, verzoek ik je graag direct contact op te nemen met de klantenservice, zij helpen je graag direct weer juist op weg! Dit om zo weinig mogelijk dagen te verliezen terwijl dat je midden in de training!
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Helaas....

Helaas ook hier geen positieve ervaring. Heb spijt van mijn aankoop. Zoon wordt niet wakker van de wekker, ook niet als deze op zijn hardst naast zijn oor ligt. Jammer... Mij is geadviseerd om nu een zender met trilfunctie van 100 euro aan te schaffen, maar dat vind ik nogal wat. De eerste set kostte al 200 euro... Jammer dat huren geen optie is. Dat zou een stuk duurzamer zijn.
1 nov 2023
Beste Jolanda, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen dat je zoon niet wakker wordt van de wekker. Het geluid is vrij luid gemaakt zodat nagenoeg alle kinderen wakker worden van de wekker. Voor extra diep slapende kinderen is inderdaad de trilfunctie ontworpen om je kind te ondersteunen in het wakker worden. Vaak zal je kind naar loop van tijd ook gewend raken aan het geluid en alsnog wakker worden hoe verder je in de training raakt. Ik kan op je naam helaas geen order vinden en zou je graag willen verzoeken contactgegevens te delen, er zijn namelijk vaak ook praktische tips en andere oplossingen om je kind alsnog wakker te laten worden van de wekker/ de training tot een succes te laten eindigen. Zou je deze gegevens met ons willen delen of ons telefonisch willen bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Weet dat we graag meekijken met je om je op weg te helpen! En de training tot een succes te brengen bij jullie. Gr. Team Dryly
14 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

LAWAAI!!!

Op zich is t aantrekkelijk met de wekker weggewerkt in een leuke knuffel. Doet ook wel wat het moet doen, maar midden in de nacht een wekker die maar blijft rinkelen, ook als je de app aangeklikt hebt, is om gek van te worden. Ook de wekker in de beer is niet echt eenvoudig uit te schakelen. Kortom het is een WEKKER met hoofdletters ; het hele huis wakker bij een ongelukje!
1 nov 2023
Beste G.T. Briggeman, Dank voor uw review en fijn om te horen dat u naast uw issue toch te spreken bent omtrent de functie en het concept! De wekker is zo ontwikkeld dat een kind deze gemakkelijk uit krijgt door middel van de pandabeer te schudden waarin de ontvanger gestopt zit. Ik lees terug dat u hiermee problemen ervaart en wil u dan ook graag direct verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Dan kunnen wij u voorzien van advies en dit probleem voor u oplossen, dat mag namelijk zeker niet het geval zijn. Wij zijn te bereiken via Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00). Of via mail: Klantenservice@dryly.com Gelieve het verzoek contact op te nemen, dit zodat u juist de training kunt afronden en hopelijk spoedig tot een mooi resultaat kunt komen. Gr. Team Dryly