dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

17 mrt 2024
Het systeem werkt. Er zitten elektroden in het broekje en de zender wordt daarop vastgeklikt. De ontvanger staat naast bed. Als er een drupje in het broekje komt gaat de zender trillen en het alarm van de ontvanger gaat af. Daar wordt hij wel wakker van! Onze zoon van 5 (in mei 6) heeft nu na een maandje met de Dryly al 7 droge nachten achter elkaar. Zover gaat het goed. Toen we de set kregen was het voor ons erg omslachtig en verwarrend opgeschreven in de handleiding. De stappen die je moet doorlopen komen niet exact overeen met de instructies in de app die je moet volgen. Welke is het nou? Dit moet makkelijker kunnen. Ook is het misschien handig een 'trainingsbutton' aan te maken in de app waarmee je de set kunt testen zodat je de eerste nacht kunt al weet wat je kunt verwachten aan geluid en alarmpjes en hoe deze uit te zetten. Dit was bij ons behoorlijk hectisch ook vooral omdat de ontvanger uit zou moeten gaan door heen en weer te schudden, maar dat werkte niet. Daar hebben we trouwens een nieuwe voor opgestuurd gekregen en die werkt wel. De communicatie tussen de ontvanger en de app laat ook zeer te wensen over. Vaak gaat het alarm van de ontvanger wel af en die van de app niet eens. Of pas veel later. Wij hebben uiteindelijk de ontvanger uit Wizzu gehaald, want hij was daardoor veel beter te horen. Ook hebben we nog steeds een babycamera die we naast bed hebben staan en op basis daarvan acteren wij als het alarm afgaat. Niet op de app van de telefoon dus. Nog iets wat in mijn ogen toch echt ontbreekt in de app is een knop om te zeggen dat je wakker bent. Je kunt wel op bed gaan, maar niet wakker worden? Hoe weet je nu wanneer je de punten na een droge nacht erbij krijgt? Daarom 3 sterren, want het werkt wel maar er zijn talloze verbeterpunten!
20 mrt 2024
Beste Bas, Dank voor je bericht en feedback, dit nemen we altijd ten harte, waar we continue willen blijven verbeteren en innoveren. Ik denk dat je feedback deels verholpen is en er sprake is van wat misopvattingen, mocht je deze nog ervaren neem dan even telefonisch contact op en dan kijken we graag mee om je ervaring optimaal te maken! Wel ben ik het zeker met je eens dat een test knop zeker van toegevoegde waarde is. Wat in ieder geval het allerbelangrijkste is, is dat jullie resultaat aan het behalen zijn. Dat is altijd prio 1 en dat vinden we super om te horen. Hopelijk kunnen jullie de wekker zo dadelijk weer opbergen en gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly
De panda die we ontvangen was kapot (naad los) en de ontvanger ging bij flink schudden nog niet uit. Van een broekje was een knoopje na twee weken eraf. Dus kwalitatief valt het nogal tegen. De klantenservice is wel erg goed, we kregen onmiddelijk vervangende spullen geleverd, maar helaas is daar de kwaliteit ook weer matig. De nieuwe panda had ook een losse naad en de aan/uit knop van nieuwe ontvanger werkt niet altijd.
Antwoord van dryly.com
Beste Eric, Dank voor je bericht. We vinden het spijtig te horen dat je wat problemen ervaart met de artikelen. Knoopjes die van broekjes afkomen of beren met een kapotte naad mogen simpelweg nooit het geval zijn en dat lossen we graag voor je op. Zou je ons via de mail op klantenservice@dryly.com svp nog een foto willen toesturen van de defecte naad van de beer. Dan gaan we dit nogmaals oplossen voor je, zodat je weer volledig juist vooruit moet kunnen. Mocht hiernaast ooit de knop van de ontvanger wat moeilijk reageren, kun je altijd reset 2 uitvoeren! Deze staat in de handleiding beschreven en zou je problematiek moeten oplossen. Ik hoop dat jullie zodoende de training naar droge nachten juist kunnen gaan afronden! We horen dan ook graag van je. Gr. Team Dryly
11 feb 2024

Technisch gedoe

De wekker gaat moeilijk uit als deernis afgegaan. Ook de app gaat soms zomaar af of blijft afgaan. Na het opladen gaat de wekker telkens af op het moment dat de button op het broekje wordt geklikt.
Antwoord van dryly.com
Beste Anne, Dank voro je bericht. Als ik je bericht goed begrijp, vermoed ik dat je te maken hebt met een defect broekje. Omdat deze een vals alarm doorstuurt. Dit mag natuurlijk zeker niet het geval zijn. Graag zou ik je willen verzoeken direct contact op te nemen met de klantenservice zodat zij dit broekje voor je kunnen gaan vervangen! We vernemen graag van je zodat je de reis naar droge nachten weer juist kunt doorzetten! Gr. Team Dryly
In de basis is dryly een prima systeem, maar de uitwerking nog wel wat beter. M’n dochter begint stap voor stap minder in de broek te plassen. Ik zou het zo weer kopen, maar zoals gezegd de uitwerking kan nog wat aandacht gebruiken. Het is gek dat je elke twee dagen het systeem volledig lang moet opladen terwijl alleen de ontvanger leeg is en het basis station niet. Het zou handiger zijn als deze ook oplaad obv het basis station zoals bij AirPods. Dryly is heel lastig stil te krijgen. M’n dochter lukt het niet en ook ik moet als een wilde schudden. Dit zorgt voor een heleboel kabaal ook als je je telefoon hebt gekoppeld. Blijkbaar weet de app niet dat je niet thuis bent. Daardoor ging het alarm in het restaurant keihard af. Niet handig. Dit is ook niet makkelijk het zwijgen op te leggen. Tot slot is het activeren en koppelen allemaal een beetje omslachtig. Ik denk dat dit een stuk vloeiender zou kunnen. De app voelt alsof er niet heel veel ontwikkeltijd in is gaan zitten.
Antwoord van dryly.com
Beste Marcel, Dank voor je review over je ervaring. Allereerst fijn te horen dat je resultaat begint te zien bij je dochter, dat is natuurlijk prio Nr.1 Tevens is het belangrijk dat je bij het schudden nadat er een alarm afgaat, je eerst de zender van het broekje afhaalt en vervolgens met de ontvanger gaat schudden, anders blijft deze impulsen uitsturen. Je kunt de app alarmen op stil zetten bij de instellingen in de app zelf, hier is een schuifje voor gemaakt voor de discrete momenten! We nemen voor de rest je feedback mee en blijven onze app & wekker continu innoveren, dank dus daarvoor. Mocht je tijdens de training nog verdere vragen hebben of graag tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice! Gr. Team Dryly
4 feb 2024
Verzending duurde langer dan gemiddeld. Maat broekjes komen niet overeen met de realiteit. Geen eenvoudig apparaat om in te stellen.
Antwoord van dryly.com
Beste Groeneweg Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de verzending wat langer duurde en je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering welke we hanteren om een zo accuraat mogelijke maatvoering te behouden. Mochten deze niet juist passen, dan kun je deze als je deze enkel gepast hebt uiteraard nog omruilen! Hopelijk kunnen jullie inmiddels juist vooruit op weg naar droge nachten en anders kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly
De app koppelt moeilijk en is niet makkelijk gebruiksklaar te maken. Wij krijgen het geluid van de beer ook heel moeilijk uit.
Antwoord van dryly.com
Beste Soumya, Dank voor je bericht en ervaring. Wat vervelend dat je de app wat moeilijk gekoppeld krijgt, hiervoor helpt onze klantenservice je graag telefonisch ter ondersteuning! Met betrekking tot het uitkrijgen van het alarm, zou je hier geen problemen mee moeten ervaren als dat je eerst de zender van het broekje afhaalt en daarna met de ontvanger gaat schudden. (anders krijgt de zender telkens nieuwe impulsen van het natte broekje) Als het ongelukje erg groot is kan het ook nog zo zijn dat de contactpunten van de zender wat vochtig zijn, zorg dan eventueel dat je deze eerst droog dept. Mocht bovenstaande je niet beter op weg helpen, neem dan even contact op met de klantenservice en dan kijken we graag met je mee om dit op te lossen! Gr. Team Dryly
28 jan 2024
Antwoord van dryly.com
Beste van Megen, Dank dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring over Dryly te beoordelen! Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je onze klantenservice bereiken via Tel.: 085 106 0377 ( ma t/m vr 09:00-17:00). Gr. Team Dryly

Dryly ontvanger

Helaas waren er wat problemen met de ontvanger. Deze viel na een paar uur uit, waardoor de wekker niet afging bij een ongelukje. Op mijn mail kreeg ik snelle respons. Uiteindelijk telefonisch afgesproken dat er een nieuwe ontvanger naar ons toe kwam en we de oude kosteloos konden retourneren. Helaas gaf het 2e kastje exact dezelfde problemen. Bij dit telefoongesprek bleek dat ze ervan op de hoogte waren dat er een fout zat in de batch van november. Hierdoor dus weer een nieuw kastje gekregen en nu werkt hij eindelijk zoals het hoort. De klantenservice is vriendelijk. Ze hadden alleen beter eerst de nieuwe ontvanger kunnen testen voordat ze hem opstuurde. Het was een geregel maar nu een maand later kunnen wij eindelijk starten met de training.
Antwoord van dryly.com
Beste Melanie, Dank voor je review! We vinden het spijtig te horen dat je in eerste instantie problemen ervaarde met je set. Wel zijn we blij te horen dat we je juist hebben kunnen helpen en dat de service naar je wens was. Goed om terug te lezen dat je inmiddels juist op weg bent om je resultaat te behalen! Mocht er in de toekomst iets zich voordoen, of wil je tips/advies inwinnen dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar om jullie te helpen! Gr. Team Dryly
14 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Hopelijk doet het nieuwe apparaat het wel, vriendelijke klantenservice als je ze aan de lijn hebt

Na een paar pogingen uiteindelijk Klantservice kunnen bereiken, ze waren zeker heel vriendelijk. Het connected is niet opgelost, maar ze sturen een nieuwe op en deze doos gaat terug retour. Ik dacht op een moment dat ik meer heb betaald voor het pakket dan het online voor staat.. maar blijkbaar betaal je meer voor het apparaat wat trilt. Wordt vervolgd...
1 nov 2023
Beste Jesse, Dank voor het telefonisch contact van zojuist. Je mail is vanochtend juist ontvangen, waarbij we deze binnen 1 werkdag proberen te beantwoorden. Deze stond dan ook gepland voor vanmiddag. Tijdens kantooruren zijn wij op Tel.: 085 106 0377 (ma t/m vr 09:00-17:00) telefonisch bereikbaar. Het kan echter zijn dat de lijn bezet is, waardoor we je niet te woord hebben kunnen staan. De betaling van €229 i.p.v. €199 correspondeert aan het feit dat je een pakket met Trilzender hebt aangeschaft (meerwaarde 30 euro) waar dit ook is aangegeven in de order. Hopende je zo van wat meer informatie te hebben kunnen voorzien, we kijken graag nogmaals telefonisch met je mee zodra dat je de nieuwe set mag ontvangen om installatie juist af te ronden en dat jullie dan kunnen starten aan de training! Gr. Team Dryly
17 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Helaas goed systeem maar werkt voor mijn kind niet. Inmiddels nog elke nacht wakker en het hele huis schrikt zich dood door de schreeuwend harde wekker kind zit keihard te huilen in bed en niemand slaapt meer. We krijgen de wekker ook niet zachter en als hij af gaat krijgt mijn zoon hem niet zelf uit. Jammer dat het voor ons niet werkt
1 nov 2023
Beste Manon, Bedankt voor je eerlijke review. Op het begin kan het best even pittig en doorbikkelen zijn in de start van een plaswekker training. Zo zijn er vaak meerdere ongelukjes en zijn deze ook nog vrij groot, wat de nachtrust niet altijd ten goede doet. Zorg bij het slapen gaan dat je ook altijd het naar bed gaan ritueel afspeelt waarmee je je kind kennis laat maken met het geluid van de wekker. We zien vaak dat kinderen gedurende de tijd gewend raken aan de training en onze panda vriend Wizzu is er natuurlijk om je kind te ondersteunen in de training! Heb je hiernaast nog moeite met het alarm uit te zetten neem dan vooral even direct op met de klantenservice, zij verhelpen dit graag voor je zodat jullie ook tot resultaat kunnen gaan werken! Hopelijk kunnen jullie toch spoedig nog droge nachten behalen. Gr. Team Dryly
23 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product. Maar 1.0 zenders nu al niet meer verkrijgbaar na lancering 2.0 versie afgelopen mei 2023

Ik ben erg blij met het product. Helaas de zender per ongeluk meegewassen, dus wilde nu een nieuwe aanschaffen. Maar voor de plaswekker (versie van vóór mei 2023) is geen nieuwe zender (1.0) meer beschikbaar. Uitverkocht. Zo kort na lancering van de 2.0 versie al geen 1.0 zenders meer beschikbaar.
1 nov 2023
Beste Stephanie, Dank voor je review. Allereerst fijn om te horen dat je tevreden bent met de werking van de plaswekker! Wat vervelend dat je deze per ongeluk hebt meegewassen in de wasmachine. We zijn inderdaad in Mei 2023 overgegaan op een nieuwe versie van onze plaswekker. Na actief geluisterd te hebben naar de klant en constant te blijven innoveren hebben we de nieuwe versie gelanceerd en heeft deze mooie verbeteringen t.o.v. de vorige versie. De vorige zijn inderdaad volledig uit voorraad ondertussen en die zijn daarbij spijtig genoeg niet meer verkrijgbaar. Neem zeker ook nog even contact op met de klantenservice om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen! Gr. Team Dryly