dryly.com

110 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden519 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Werkt snel. Maar soms gaat het alarm voor niks af. En als je denkt dat het alarm hebt uit gezet gaat ie daarna weer af. Midden in de nacht wilnjenhemnhet liefst zo snel mogelijk uit hebben. Dus het is niet fijn als ie daarna weer af gaat. Maar ze was binnen een week zo goed als droog. Toevallig vannacht 1 ongelukje.
Antwoord van dryly.com
Beste Daphne, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat jullie al zo enorm spoedig resultaat hebben weten te behalen! Na 14 droge nachten op een rij adviseren we om de plaswekker weer op te bergen, zodoende zorg je ervoor dat de kans op een terugval zo klein mogelijk is. Zorg er in ieder geval voor dat je de zender altijd eerst van het broekje afhaalt voordat je er mee gaat schudden. Anders krijgt de ontvanger weer de impulsen van het natte broekje binnen en blijft deze alarmeren. Het kan zelfs zo zijn dat als je op het begin nog enorm grote ongelukjes had, dat je de zender dient droog te maken met een handdoek omdat het vocht op het metaal is gekomen. Mocht dat de oplossing niet bieden, twijfel dan niet om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken altijd graag met je mee! In ieder geval erg goed te horen dat de resultaten zo spoedig zo goed waren, geniet dan ook van de droge nachten! Gr. Team Dryly
PM
13 apr 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
Antwoord van dryly.com
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly
11 feb 2024

Het was even zoeken naar de werking en…

Het was even zoeken naar de werking en hoe de wekker ‘uit te schudden’. Ook het volume was behoorlijk heftig. Uiteindelijk het alarm op onze telefoon uitgeschakeld want we hoorden de plaswekker zelf ook wel. Na 2 weken met ongelukjes, merkten we dat ze zelf wakker werd om te plassen. Heel fijn!
Antwoord van dryly.com
Beste Emily, Dank voor je review en begrijpelijk dat het op het begin even zoeken kan zijn. Zorg dat je de zender eerst van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schudt. In ieder geval goed te horen dat je inmiddels juist op weg bent en de eerste resultaten begint te zien! Mocht je nog advies willen, twijfel niet om contact op te nemen! Gr. Team Dryly
het idee is heel fijn. we boeken nog niet echt grote successen, maar het begin is er. meedere keren broekjes gehad die na 1 x dragen stuk waren (de drukknoop) maar keurig opgelost met nieuwe.
Antwoord van dryly.com
Beste Talita, Dank voor het plaatsen van je review. We zijn blij te horen dat je het begin hebt gemaakt om progressie te boeken! Mocht je tijdens de training vragen hebben of tips/advies willen hebben, weet dat onze klantenservice hiervoor ook dagelijks voor je klaar staat om jullie zo goed mogelijk te ondersteunen! We vinden het spijtig te horen dat je problemen hebt ervaren met de broekjes en lossen dit dan ook altijd graag voor je op. We zijn dan ook blij dat je tevreden bent met onze service. Succes in de training! Gr. Team Dryly
Fijn programma! Top systeem voor ons zoontje. Alleen de broekjes vallen best klein en jammer dat wizzu maar 1 wekker geluid heeft. Verder een super programma.
Antwoord van dryly.com
Beste Rhiannon, Dank voor je mooie review. We zijn blij te horen dat het een oplossing biedt voor je zoontje! De broekjes zijn gebaseerd op Europese maatvoering, mochten deze moeilijk passen? Dan kun je deze altijd nog ruilen als dat je deze over een ander broekje heen gepast hebt. We blijven de wekker & app continu innoveren en nemen je feedback mee. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Verholpen: Niet uit te schakelen

Hij werkt, het lukt echter (op geen enkele manier) om het alarm te laten stoppen. Het groene lampje blijft branden en de wekker houdt niet op. De aan/uit knop doet niets.Na contact met de zeer behulpzame klantenservice is het gelukt! De knop moet precies 2 seconden worden ingedrukt en het schudden moet goed worden gedaan, dan lukt het!We gaan er mee door!Opmerking: zolang de zender op de ontvanger (of op een nat broekje) is geklikt wordt dit gezien als een ongelukje, eerst zender los en dan alarm uitzetten!
1 nov 2023
Beste Coen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend dat jullie in eerste instantie moeite hadden met het alarm uit te krijgen. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen oplossen door de set even opnieuw met je te installeren en wat praktische tips mee te geven. Wij wensen je dan ook erg veel succes met de training en mocht je nog vragen hebben of advies willen, dan kun je ons altijd bereiken! Gr. Team Dryly
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Plaswekker

Ik gebruik de plaswekker nu drie maanden voor mijn zoontje en ben heel tevreden met het resultaat. Icm bedritueel van tot rust komen werkt goed.
1 nov 2023
Beste Linda, Dank voor deze prachtige review! Wat leuk om terug te lezen dat het naar bed ritueel rust brengt in de training. Goed om te horen dat jullie uiteindelijk de training succesvol hebben afgerond en kunnen gaan genieten van de droge nachten! Gr. Team Dryly