dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden547 beoordelingen in totaal

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Binnen een week helemaal droog!

Mijn dochter van 5,5 jaar was binnen een week ‘ s nachts helemaal droog! In het begin schrok ze wel een beetje van die trilfunctie op de zender die gaat trillen wanneer ze een ongelukje krijgt. Maar dat heeft haar er wel extra alert op gemaakt en ik denk dat dat haar wel geholpen heeft extra snel droog te worden ‘ ‘s nachts! Wel prijzig, maar t werkt zeker!
Antwoord van dryly.com
Beste Marissa, Dank voor deze prachtige 5 sterren review, voor dit soort ervaringen staan we dagelijks voor je klaar! In een week resultaat is ontzettend vlot, dan is de plaswekker waarschijnlijk net dat extra zetje in de rug wat nodig was om tot volledige zindelijkheid te komen, we zijn blij dat we jullie daarbij hebben kunnen helpen. In ieder geval een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten en dank voor het delen van je ervaring! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste Annelien, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te horen dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste Hannah, Dank voor je review. We zijn blij te horen dat onze levering, producten & service naar je wens zijn geweest, hopelijk hebben jullie ondertussen de training ook juist weten af te ronden en kunnen jullie inmiddels geniet van de droge nachten! Bedankt voor het delen van je ervaring, Gr. Team Dryly
13 jul 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Jolanda, Dank voor deze mooie review! We zijn blij te mogen horen dat het traject naar jullie tevredenheid is geweest en hopen dan ook dat jullie juist resultaat hebben weten te behalen, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
12 jul 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Maike, Dank voor je 5 sterren review! We zijn erg blij te horen dat de training naar jullie tevredenheid is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
7 jul 2024
10 jul 2024
Beste Maartje, Dank voor je 5 sterren review! We zijn erg blij te horen dat de training naar jullie tevredenheid is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 jun 2024
27 jun 2024
Beste Mario, Dank voor deze prachtige 5 sterren review! We zijn erg blij te horen dat de wekker naar jullie wens was en hopen dat jullie ondertussen resultaat hebben weten te behalen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
27 mei 2024

Sceptisch bij de aanschaf

We waren erg sceptisch, maar na een poos proberen werd onze zoon inderdaad wakker voordat hij z'n bed vol plast. Wel heeel irritant is het om de ontvanger uit te schudden als deze af is gegaan. Een knop zou beter werken. Van 2 x per nacht nat zonder luier, naar een week droog. Maar de keren dat hij nu nat is is het dus alleen een plekje in zn onderbroek en geen heel nat bed. Wij raden dryly zeker aan!
28 mei 2024
Beste Riann, Dank voor deze mooie review! Zorg dat je voor het uitschudden van de wekker altijd eerst de zender van het broekje afhaalt en vervolgens met de wekker heen en weer schudt. Als dat de zender op het broekje zit, dan krijg je deze wat moeilijk uit omdat de zender alsnog impulsen binnenkrijgt. Het is verder natuurlijk erg mooi om terug te mogen lezen dat jullie van 2x per nacht een ongelukje, naar ondertussen 1 week volledig droog zijn gegaan. Een resultaat om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
2 jun 2024

Goed werkende plaswekker

De wekker werkt ontzettend motiverend en onze zoon is heel trots dat hij dat mag gebruiken en daarom werkt het goed. We zijn nu 1 mnd bezig en na 2 weken had hij meerdere droge nachten, maar momenteel even een terugval. Bij binnenkomst van het pakket waren er wel wat hiccups. Er zat bijvoorbeeld geen oplader bij, dus nadat ik mijn zoon al helemaal enthousiast had gemaakt om te starten was dat een tegenvaller want die moest ik eerst bestellen. En het tweede is dat ik het opstarten met koppelen via wifi aan m’n telefoon erg lastig vond. Ik moest het heel vaak herhalen en uiteindelijk lukte het zonder dat ik iets anders deed? Wat me nog altijd niet gelukt is (waar ik wel van baal) is dat het alarm op mijn telefoon niet zachter krijg? De gebruiksaanwijzing keurig gevolgd maar staat na veel pogingen nog steeds erg hard. Al met al tevreden. Wel nog wat tips met name in gebruiksgemak.
3 jun 2024
Beste familie Foudendijk, Bedankt voor het delen van je ervaring! Allereerst goed te horen dat je na 2 weken al snel droge nachten ervaarde, hopelijk is de terugval ook weer snel verholpen! Mocht je ooit problemen ervaren met installatie, dan kijkt de klantenservice ook altijd graag telefonisch met je mee ter ondersteuning. We zijn dagelijks tijdens kantooruren bereikbaar voor support maar ook tips en advies! Het geluidsvolume kun je via de slider in de app zachter zetten, het kan wel zo zijn dat je dit elke avond voor het slapen gaan dient te doen. Hopelijk is jullie terugval ook snel verholpen en kunnen jullie de wekker weer opbergen in de kast voor als er eventueel later ooit nog een terugval volgt. Succes! Gr. Team Dryly
10 jun 2024
Ik had het nooit gedacht, maar na een week, heeft ons zoontje (6 jaar) nu al 10 dagen geen ongelukjes meer ‘s nachts in bed! We zijn superblij! Het was wel wat zoeken in het begin, want soms bleef de Wizzu rinkelen na een ongelukje, maar heb dan gelezen dat je de sensor met een handdoek best heel goed schoonmaakt. Ook de installatie vond ik redelijk stresserend en we hebben het ook wel al eens gehad dat de ontvanger zelf uitgegaan is (ik denk dat het signaal vd zender te ver was).
14 jun 2024
Hi Karen, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat jullie al zo enorm spoedig resultaat hebben weten te behalen! Na 14 droge nachten op een rij adviseren we om de plaswekker weer op te bergen, zodoende zorg je ervoor dat de kans op een terugval zo klein mogelijk is. Zorg er in ieder geval voor dat je de zender altijd eerst van het broekje afhaalt voordat je er mee gaat schudden. Anders krijgt de ontvanger weer de impulsen van het natte broekje binnen en blijft deze alarmeren. Het kan inderdaad zelfs zo zijn dat als je op het begin nog enorm grote ongelukjes had, dat je de zender dient droog te maken met een handdoek omdat het vocht op het metaal is gekomen, wat ook een geleider is. Mocht dat de oplossing niet bieden, twijfel dan niet om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken altijd graag met je mee! Daarnaast kijkt onze klantenservice ook altijd graag met je mee voor telefonische ondersteuning of voor tips/adviezen. Bij installatie maar ook gedurende de training, om jullie optimaal te ondersteunen. In ieder geval erg goed te horen dat de resultaten zo spoedig zo goed waren, geniet dan ook van de droge nachten! Gr. Team Dryly
2 jun 2024
Prima, plaswekker is ontzettend duur. Maar toch geprobeerd omdat we hem volledig vergoed kregen. Zender ontvanger is lastig uit te zetten en gaat altijd meer dan 1x af Ook is hij moeilijk uit te zetten, daar is nog wel wat vooruitgang in te boeken. Maar het concept werkt! Van nooit een droge nacht is onze zoon van 6 al een week droog geweest.
3 jun 2024
Beste Riann, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat je zoon ondertussen al een week volledig droog is! Zorg dat je bij een ongelukje altijd eerst de zender van het broekje haalt en vervolgens met de ontvanger schud. Doe je dit niet in deze volgorde, dan kan het zo zijn dat de ongelukjes niet af te zetten zijn omdat de zender signalen blijft binnen krijgen. Na los koppelen trilt de zender 20 seconden door tot nieuwe impuls. Zodra je 14 droge nachten aan een stuk bereikt, dan kun je de wekker weer opbergen mocht er ooit een terugval zijn, dan kun je deze weer eenvoudig tackelen! Gr. Team Dryly
12 jun 2024
Super levering en goede service. Werkt ook echt
14 jun 2024
Beste Mghnoij, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat de levering en service naar je wens is geweest. Hopelijk hebben jullie ook snel de droge nachten weten te behalen en anders wensen we jullie succes met de laatste loodjes! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
16 jun 2024
Uitstekende klantenservice en producten.
17 jun 2024
Beste Nathalie, Dank voor deze prachtige review! We zijn erg blij te horen dat je de klantenservice en producten als uitstekend benoemt. Dit zijn 2 peilers waar we enorm veel waarde aan hechten en het belangrijk vinden dat klanten goed ondersteund worden tijdens de training, dank daarvoor! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
21 jun 2024
24 jun 2024
Beste Ellen, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
15 jun 2024
17 jun 2024
Beste Albert, Dank voor deze mooie review. We zijn erg blij te horen dat de training naar jullie wens is geweest! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
31 mei 2024
3 jun 2024
Beste Adinda, Dank voor deze prachtige 5 sterren review! We zijn erg blij te horen dat de wekker naar jullie wens was en hopen dat jullie ondertussen resultaat hebben weten te behalen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
13 mei 2024

Helemaal geweldig!

Wij hebben dit aangeschaft voor onze 6 jarige die elke ochtend wakker werd met een bomvolle luier. De levering was netjes binnen aangegeven termijn. Samen hebben we alles uitgepakt en helaas zat er een groot gat in de pandabeer. Hiervoor contact opgenomen en we kregen meteen een nieuwe opgestuurd. Heel netjes! De eerste nacht was het huilen vanwege het trillen (van schrik), maar de nachten erop was bekend wat er ging gebeuren en werd er meteen uit bed gekropen na het afgaan van het alarm. Rechtstreeks naar de wc. Als snel worden de plasjes in de onderbroek kleiner, maar ook volgen snel droge nachten. Nu 4 weken bezig en afgelopen week 6 nachten droog! Helaas waren 2 onderbroekjes niet goed. Bij beide kon de schijf er niet aan vast gemaakt worden. Heel netjes hebben ze aan mijn verzoek voldaan door het geld van deze broekjes terug te storten! Helemaal geen opmerken hierover. Klantenservice is top! En al helemaal fijn dat er geen luiers meer nodig zijn! Helaas krijgen wij alleen onze telefoons niet goed ingesteld. Toestemming gegeven voor Dryly in stille modus, maar het alarm gaat niet af. We worden wakker van het alarm van de ontvanger (ook prima). De prijs is hoog, maar bij ons vergoed door de zorgverzekeraar. Kijk of dit get geval is en schaf hem zeker aan! Luiers zijn ook duur..
22 mei 2024
Beste Iris, Dank voor deze prachtige review! Desondanks dat er toch wat complicaties hebben opgetreden, is het alleen maar super om te horen dat de klantenservice je ten alle tijde goed heeft kunnen helpen om hier zo weinig mogelijk hinder op te hoeven ervaren. Het is dan ook geweldig nieuws dat jullie na 4 weken al 6 droge nachten aan een stuk hebben weten te realiseren, een resultaat om trots op te zijn! Na 14 droge nachten opeenvolgend adviseren we de plaswekker op te bergen voor een eventuele terugval. Bedankt voor het delen van je uitgebreide ervaring en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
29 apr 2024

Na 6 dagen droge nachten.

Mijn dochter, die bijna 6 jaar is, was tot voor kort nog nooit een nacht droog geweest. Het wakker maken voor een toiletbezoek had geen effect. We zagen enigszins op tegen een traject van 6-8 weken, maar mijn dochter was gemotiveerd. We besloten te starten met Dryly en verbazingwekkend genoeg was mijn dochter al na zes nachten volledig droog. Als ze 's nachts moet plassen, wordt ze nu uit zichzelf wakker. Mijn dochter is enorm trots en wij natuurlijk ook. Zo snel droge nachten hadden we niet durven hopen.
30 apr 2024
Beste Maud, Dank voor je geweldige review! Wat een prachtig nieuws, voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks en vinden we dan ook erg leuk om terug te horen. Droog na 6 nachten is dan ook enorm snel, iets waar jullie beiden terecht trots op mogen zijn. We adviseren om na 14 droge nachten aan een stuk de wekker weer op te bergen voor een eventuele terugval. Zo is de kans op een terugval het kleinste. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
7 mei 2024
Wij hadden snel problemen met de zender en ontvanger maar ik ben heel goed geholpen geweest en heb een nieuwe opgestuurd gekregen. Mijn zoontje was elke nacht nat en sinds we de plaswekker gebruiken (nu 2weken ongeveer) wordt hij snachts wakker om te gaan plassen of slaapt door zonder dat hij nat is. Hij heeft sindsdien nog maar een paar ongelukjes gehad.
7 mei 2024
Beste Sara, Bedankt voor deze mooie review over de service en jullie resultaat. Voor dit soort momenten staat onze klantenservice dagelijks klaar om je te assisteren en te ondersteunen tijdens de training, we weten hoe belangrijk dat dat is. We zijn dan ook erg blij te horen dat jullie inmiddels nagenoeg tot het volledige resultaat gekomen zijn en wensen jullie dan ook nog succes met de laatste stappen! Gr. Team Dryly
5 mei 2024
Werkt snel. Maar soms gaat het alarm voor niks af. En als je denkt dat het alarm hebt uit gezet gaat ie daarna weer af. Midden in de nacht wilnjenhemnhet liefst zo snel mogelijk uit hebben. Dus het is niet fijn als ie daarna weer af gaat. Maar ze was binnen een week zo goed als droog. Toevallig vannacht 1 ongelukje.
7 mei 2024
Beste Daphne, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat jullie al zo enorm spoedig resultaat hebben weten te behalen! Na 14 droge nachten op een rij adviseren we om de plaswekker weer op te bergen, zodoende zorg je ervoor dat de kans op een terugval zo klein mogelijk is. Zorg er in ieder geval voor dat je de zender altijd eerst van het broekje afhaalt voordat je er mee gaat schudden. Anders krijgt de ontvanger weer de impulsen van het natte broekje binnen en blijft deze alarmeren. Het kan zelfs zo zijn dat als je op het begin nog enorm grote ongelukjes had, dat je de zender dient droog te maken met een handdoek omdat het vocht op het metaal is gekomen. Mocht dat de oplossing niet bieden, twijfel dan niet om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij kijken altijd graag met je mee! In ieder geval erg goed te horen dat de resultaten zo spoedig zo goed waren, geniet dan ook van de droge nachten! Gr. Team Dryly