dryly.com- Logo - Beoordelingen

dryly.com

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden568 beoordelingen in totaal

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

Ook voor oudere kinderen is dit echt dé manier om te leren wakker worden voordat je gaat plassen
Antwoord van dryly.com
Beste Sonja, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat je kind inmiddels goed wakker wordt om te gaan plassen! We zijn blij te horen dat jullie tevreden zijn met de Dryly plaswekker en resultaten weten te behalen, daar worden wij ook blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Producten van goede kwaliteit. Leuke videos en klantenservice werkt ook top!
Antwoord van dryly.com
Beste Tugba, Dank voor deze prachtige 5-sterren review! We zijn erg blij te horen dat je de klantenservice en producten als top benoemt. Dit zijn 2 peilers waar we enorm veel waarde aan hechten en het belangrijk vinden dat klanten goed ondersteund worden tijdens de training, dank daarvoor! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 sep 2024
De handleiding is duidelijk, filmpje is mooi op kindniveau,
24 sep 2024
Beste Familie Taanman-Bakker, Bedankt voor deze mooie 5-sterrenreview! We vinden het ontzettend leuk om te lezen dat jullie goed en duidelijk de training zijn gestart! Hopelijk zijn jullie al hard op weg naar goede resultaten, mochten jullie gedurende de training nog vragen hebben dan horen wij dit graag. Gr. Team Dryly
Responsive & ready to help
Antwoord van dryly.com
Dear Sofie, Thank you for this wonderful 5-star review! We are very happy to hear that our service was to your liking, service is a very important aspect for us! Hopefully you are well on your way with the bedwetting alarm, if you still need help with anything or have any questions you can always contact us! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste Ilse, Dank voor het delen van deze 4 sterren review, we zijn blij te horen dat de plaswekkertraining een succes is voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste Manon, Dank voor het delen van deze 4 sterren review, we vinden het geweldig te zien dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
20 sep 2024
Beste Manon, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te zien dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
20 sep 2024
Beste Anne-Wil, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te zien dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
RV
18 sep 2024
20 sep 2024
Beste Ramona, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te zien dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
7 aug 2024
Mijn pakket was geleverd via DHL. Toen ik mijn nieuwe geleverde pakket uit de pakketautomaat haalde, was het pakket stuk en ontbraken er twee producten. Na contact met Dryly werden de twee ontbrekende producten direct opnieuw geleverd. Heel tevreden over Dryly.
7 aug 2024
Beste Iri, Dank voor deze mooie review! Wat een geweldig nieuws dat jullie zo te spreken zijn over onze service. We vinden het in eerste instantie erg spijtig te horen dat de levering op deze manier verricht is. We vinden het belangrijk dat vanaf het eerste moment er ingespeeld wordt op de beleving & acteren daarbij al met een vrolijke verpakking! Dat deze uiteindelijk zo door een koerier behandelt wordt mag dan nooit het geval zijn en dit lossen we dan graag voor je op! Hopelijk hebben jullie spoedig de droge nachten volledig bereikt! Na 14 droge nachten aan een stuk adviseren we de plaswekker weer even op te bergen. Geniet van de droge nachten en nogmaals dank voor je review! Gr. Team Dryly
4 aug 2024

Prima ervaring

Mijn zoon vond de beer super spannend, dus deze hebben wij weggelaten. Het systeem werkt prima.
10 aug 2024
12 aug 2024
Beste Sheila, Dank voor het delen van deze 4 sterren review, we vinden het geweldig te horen dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
7 aug 2024
Beste Kim, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te horen dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
6 aug 2024
6 aug 2024
Beste Maarten, Dank voor uw 5 sterren review. We zijn erg blij te horen dat de levering, producten & service naar je wens zijn geweest! Gr. Team Dryly
3 aug 2024
23 jul 2024

Binnen een week helemaal droog!

Mijn dochter van 5,5 jaar was binnen een week ‘ s nachts helemaal droog! In het begin schrok ze wel een beetje van die trilfunctie op de zender die gaat trillen wanneer ze een ongelukje krijgt. Maar dat heeft haar er wel extra alert op gemaakt en ik denk dat dat haar wel geholpen heeft extra snel droog te worden ‘ ‘s nachts! Wel prijzig, maar t werkt zeker!
23 jul 2024
Beste Marissa, Dank voor deze prachtige 5 sterren review, voor dit soort ervaringen staan we dagelijks voor je klaar! In een week resultaat is ontzettend vlot, dan is de plaswekker waarschijnlijk net dat extra zetje in de rug wat nodig was om tot volledige zindelijkheid te komen, we zijn blij dat we jullie daarbij hebben kunnen helpen. In ieder geval een resultaat om trots op te zijn, geniet van de droge nachten en dank voor het delen van je ervaring! Gr. Team Dryly

Super aanrader!!

Mijn zoon ruim 8 jaar was met 12 dagen 's nachts droog, nadat we al van alles hadden geprobeerd. Arts uit het Deventer ziekenhuis adviseerde dit. Wij blij, zoon nog blijer!
26 jun 2024
Beste Bregien, Dank voor je bericht. Wat een geweldig nieuws dat je zoon van 8 met 12 dagen droog is, dat is enorm snel en een prestatie om trots op te zijn! We zijn blij te horen dat na jullie talloze pogingen om tot nacht zindelijkheid te komen, je met de Dryly plaswekker resultaat hebt weten te behalen, daar worden wij ook blij van! Je hebt terecht een trotse zoon, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
26 jun 2024
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Bij vragen of als je graag tips/advies ontvangt, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Gr. Team Dryly
26 jun 2024
Goede service en antwoorden ook snel bij vraagje over instellingen of gebruik. Een aanrader.
26 jun 2024
Beste familie den Hartog, Wat een geweldige woorden over onze service, daar worden wij erg blij van! Ook bij vragen in het gebruik of met betrekking tot de voortgang in de training, kijken we graag met je mee en ondersteunen we jullie in het traject waar mogelijk! We zijn dan ook erg blij te horen dat je ons een aanrader vindt. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
17 jul 2024
19 jul 2024
Beste Annelien, Dank voor het delen van deze 5 sterren review, we vinden het geweldig te horen dat de plaswekker naar je wens is geweest. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly