dryly.com

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 dec 2023
Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

29 dec 2023
Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

28 mrt 2024

Super service!!!

Super service! Het pakket de volgende dag na bestelling thuis geleverd gekregen, toen bleek echter dat de wekker waarschijnlijk een defecte accu had. Hierover contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom direct de volgende dag een nieuwe zending geleverd, deze werkte keurig en wij zijn inmiddels goed op weg in de training met eerste resultaten! Bedrijf handelt erg snel en nemen onze klachten serieus!
29 mrt 2024
Beste Daan, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen, dat je juist geholpen bent en inmiddels goed op weg bent. We hopen dat jullie spoedig tot je resultaat komen, mochten we je nog ergens bij kunnen ondersteunen dan horen we het graag! Gr. Team Dryly

Trotse dochter

Via de plaspoli bij Dryly uitgekomen. We zijn niet in de gebruikelijke 6-8 weken tot resultaat gekomen, maar dat was medisch gezien al niet haalbaar dus geen verassing. Na flink wat moeite hebben we uiteindelijk onze dochter toch zindelijk gekregen in een wat langer en zwaarder traject. Desalniettemin nu een trotse meid! De klantenservice heeft ons tijdens de training ook erg prettig geadviseerd.
4 apr 2024
Beste Willem, Dank voor je uitgebreide review. Wat goed te horen dat jullie na geinformeerd te hebben via de plaspoli uiteindelijk droge nachten hebben weten te behalen met behulp van onze plaswekker. Desondanks dat je het standaardtermijn niet hebt weten te realiseren een erg mooie prestatie waar je dochter terecht trots op mag zijn! Je lovende woorden over de klantenservice nemen we ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dyrly
1 apr 2024

Helemaal top

Onze zoon van 9 durft eindelijk weer uit logeren! Onze zoon is 9 en is nog nooit zindelijk geweest in de nacht. Met behulp van de plaswekker met trilfunctie is het bedplassen in 4 weken verholpen. Nu ervaren we al 1,5 week droge nachten, achteraf kan ik alleen maar denken, was ik hier maar eerder op gekomen. Wij kregen geen vergoeding van de zorgverzekeraar, maar dit is een absolute aanrader!!
3 apr 2024
Beste Stan, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Wat een geweldige nieuws dat jullie zoon van 9 na 4 weken zijn bedplasprobleem opgelost heeft! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
De eerste wekker die geleverd werd werkte niet goed. Toen de klantenservice gebeld waar ik zeer prettig en behulpzaam te woord werd gestaan echt een dikke plus! er werd meegekeken en uiteindelijk een passende oplossing aangeboden. Volgende dag nieuwe wekker ontvangen en werkte zoals het hoorde. Kan niet meer zeggen dan dat ik super goed ben geholpen en dat deze wekker super werkt
Antwoord van dryly.com
Beste Rutten, Dank voor je prachtige review! We vinden het erg fijn te horen dat onze service naar je tevredenheid is geweest, dit is een belangrijk onderdeel voor ons! Goed te horen dat jullie inmiddels goed op weg zijn om resultaat te behalen, we hopen dat jullie spoedig de volledige droge nachten behalen! Gr. Team Dryly
29 mrt 2024

Goede service

Het lukte niet om het apparaat met wifi te koppelen Gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.(Deze werkte goed) De oude kon later retour
3 apr 2024
Beste Mastenbroek, Wat geweldig te horen dat je onze service zo waardeert. We hechten er veel waarde aan dat je juist ondersteunt wordt tijdens de training zodat jullie zo optimaal mogelijk vooruit kunnen! Blij zijn we dan ook te horen dat je inmiddels juist aan resultaat kunt werken! Mochten we je tijdens de training nog verder kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Gr. Team Dryly
1 apr 2024
Fijn product om mee aan de slag te gaan met onze zoon. Levering duurde iets langer maar werd netjes per email gemeld dat er problemen waren.
3 apr 2024
Beste M Thijssen, Dank voor je prachtige review. Wat leuk om te horen dat jullie het een fijn product vinden om mee aan de slag te gaan. We betreuren dat we ietwat later hebben moeten leveren in de tijd van je bestelling, maar zijn blij dat je inmiddels juist op weg bent! Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om contact op te nemen. Gr. Team Dryly
3 apr 2024
De wekker heeft ons gezin enorm geholpen bij het oplossen van bedplassen en heeft onze nachten veeeeel rustiger gemaakt!
4 apr 2024
Beste Stijn, Dank voor deze mooie review. Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie gezin zo heeft kunnen helpen en jullie nachten rustiger gemaakt heeft. Daar worden wij ook erg blij van! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
1 drukker van het broekje kapot met zender eraf halen Contact gehad en kosteloos vervangen Super blij mee
JH
Jolijn H.
Rosmalen

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
4 apr 2024
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
22 mrt 2024

Goede service!

Goede, snelle service
22 mrt 2024
Beste Heleen, Dank voor deze mooie review over onze service. Dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de training, daar hechten we veel waarde aan. Bedankt! Gr. Team Dryly
PM
Antwoord van dryly.com
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
15 mrt 2024
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
18 mrt 2024
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
5 mrt 2024
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
6 mrt 2024
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
8 mrt 2024
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
8 mrt 2024
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
15 mrt 2024

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
18 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
23 feb 2024

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
23 feb 2024
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly
6 mrt 2024

Super!

Ik heb de Dryly plaswekker voor mijn kleine gekocht, en eerlijk gezegd, het werkt geweldig! Het ding is na installatie super makkelijk te gebruiken, gewoon vastklikken aan zijn ondergoed en klaar. Het alarm is luid genoeg om hem wakker te maken zonder de hele buurt te wekken, en de app stuurt ook een alarm naar ons. Het heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en bedplassen is niet langer een probleem. Bedankt!
7 mrt 2024
Beste Maric, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen en bedankt voor deze prachtige review! Dat jullie uiteindelijk ook tot je resultaat zijn gekomen is natuurlijk geweldig nieuws, we zijn blij dat we jullie daarin hebben kunnen ondersteunen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly