dryly.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

14 apr 2024
1 drukker van het broekje kapot met zender eraf halen Contact gehad en kosteloos vervangen Super blij mee
22 apr 2024
Beste Angel, Dank voor je review over onze service. We zijn erg blij te horen dat je zo tevreden bent met de wekker! Het mag zich niet voordoen dat een broekje kapot gaat, dus dat lossen we graag voor je op. Hopelijk komen jullie spoedig tot je volledige resultaat! Gr. Team Dryly
JH
Jolijn H.
Rosmalen

Binnen 2 weken droog!

Binnen 2 weken droog. Daarvoor al van alles geprobeerd. Wij zijn blij!
Antwoord van dryly.com
Beste Hofkens, Dank voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. Na 2 weken resultaat is enorm snel en een resultaat om trots op te zijn, van een tevreden klant worden wij ook blij! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goede service!

Goede, snelle service
Antwoord van dryly.com
Beste Heleen, Dank voor deze mooie review over onze service. Dagelijks staat onze klantenservice voor je klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen tijdens de training, daar hechten we veel waarde aan. Bedankt! Gr. Team Dryly
PM
13 apr 2024
Antwoord van dryly.com
Beste Pleun, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van je ervaring. Hopelijk zijn jullie spoedig tot de droge nachten gekomen en anders wensen wij je daarbij nog veel succes om het resultaat volledig te behalen! Gr. Team Dryly
De plaswekkertraining van Dryly heeft onze nachten zo veel gemakkelijker gemaakt! Na doorverwijzing van de arts hebben we besloten om Dryly te proberen, en ik ben zo blij dat we dat hebben gedaan. Het feit dat we de plaswekker gratis via de zorgverzekering konden declareren, maakte het hele proces zoveel gemakkelijker en toegankelijker. Nu, na een paar weken training, is het bedplassen volledig opgelost! Ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor Dryly en de rol die het heeft gespeeld in het herstellen van het vertrouwen van mijn kind en het verbeteren van onze nachtrust.
Antwoord van dryly.com
Beste Babet, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. We zijn erg blij te horen dat jullie na enkele weken resultaat hebben behaald. Fijne bijkomstigheid dat je deze kosteloos hebt kunnen aanschaffen d.m.v. de zorgverzekering! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
We hadden wat opstart problemen met levering van verkeerde zender (zonder trilfunctie), maar dit werd super snel weer opgelost. Ons zoontje van nu bijna 7 had heel veel volle luiers nog 's nachts, aangezien hij een hele vaste slaper is. Hij werd simpelweg niet wakker om te gaan plassen. Met toch wel wat skepticize, bleek Dryly echt dé uitkomst te zijn. Na 2 nachten ongelukjes, wordt hij nu uit zichzelf wakker of kan het opeens ophouden tot de volgende ochtend. Niet te geloven dat het zo snel gaat! Klein verbeterpuntje zou zijn de app met het aankleden van Wizzu, dat dit wat uitgebreider wordt. Na een paar dagen valt er niet zoveel meer te kiezen. Ook zou een ander geluid bij de wekker in Wizzu kiezen ook fijn zijn. Verder zijn wij er echt super blij mee, hadden we veeeeeel eerder moeten doen.
Antwoord van dryly.com
Beste Desiree, Dank voor deze geweldige review! We zijn erg blij te horen dat je zoontje vanaf nu uit zichzelf wakker wordt om te plassen of zijn plas ophoudt tot de volgende ochtend. Dat is echt enorm snel gezien jullie trainingsduur. We nemen je feedback m.b.t. de app graag mee en blijven altijd innoveren, dank hiervoor. Geniet van de drogen nachten en bedankt voor deze mooie review! Gr. Team Dryly

Enorm verrast!

Voor onze dochter van 10 jaar was dit de uitkomst! De eerste 3 nachten werd ze niet wakker van de wekker, ze slaapt erg diep namelijk. Zou dit dan ook niet helpen dacht ik en eerlijk gezegd had ik er weinig vertrouwen in. Maar na 3 nachten ging het stap voor stap beter. Van niet wakker worden van de wekker zijn we nu 1 maand verder waar we nu 16 droge nachten achter de rug hebben. Een klein ongelukje gehad op dag 17, maar vannacht weer gewoon droog! En een ongelukje hoort erbij! Wij hebben er volle vertrouwen in dat het zo gaat lukken. Het zelfvertrouwen van onze dochter is ook enorm gegroeid. Dankjewel Dryly en Wizzu! 🐼❤️
19 mrt 2024
Beste Betül, Dank voor het delen van jullie ervaring! Wat een geweldig nieuws dat de wekker jullie dochter van 10 jaar uiteindelijk toch heeft kunnen helpen. In het begin kan de training inderdaad intensief zijn, maar als alles goed verloopt, wordt dit met de week aangenamer en zie je de progressie vorderen. Jullie mogen trots zijn op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Hier de plaswekkertraining enorm positief ervaren en ik kan deze iedereen aanbevelen die kampen met bedplassen thuis. Vooral de app biedt een flinke meerwaarde doordat ouders de voortgang van hun kinderen kunnen volgen en aanmoedigen. De app is ook zeer kindvriendelijk, met leuke beloningen en gadgets om de motivatie van het kind hoog te houden. De Dryly app maakt de hele plaswekkertraining tot een gestroomlijnde en positieve ervaring voor het hele gezin. Dankjewel Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Roxanne, Dank voor je prachtige bericht en aanbeveling van onze plaswekker. We zijn blij te horen dat de meerwaarde die onze app biedt in dit traject naar je wens is! Geniet van de droge nachten en dank voor je positieve feedback over jullie ervaring! Gr. Team Dryly

Eindelijk!

Eindelijk! Dryly heeft ein-de-lijk mijn kind geholpen om bedplassen op te lossen. Door hun deskundige begeleiding voelden we ons ondersteund en zelfverzekerd tijdens het hele proces. Ik ben zo blij dat we Dryly hebben gevonden, hun advies heeft echt het verschil gemaakt tijdens de training. Enorm fijn te merken dat er ook nog dit soort, niet commerciële diensten worden aangeboden, dat is vandaag de dag helaas niet meer vanzelfsprekend… Bedankt Dryly! Maud Noorduil
20 mrt 2024
Beste Klant, Dank voor de prachtige review! We zijn blij dat onze assisterende diensten je goed bevallen zijn en dat jullie inmiddels resultaat hebben weten te behalen! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Geweldige training met dryly

De plaswekkertraining van Dryly is een geweldige oplosisng! Hoewel we in week 3 te maken kregen met een klein defect, was ik verbluft door de snelle respons en oplossing. Binnen 2 werkdagen was alles weer opgelost en mochten we een vervanging thuis ontvangen. Nu na slechts 7 weken is ons kind zindelijk. Het is verbazingwekkend hoe effectief en efficiënt het hele proces is geweest, en ik ben zo dankbaar voor het kennismaken met Dryly.
Antwoord van dryly.com
Beste Klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Vervelend dat jullie een klein defect ervaarde, in ieder geval zijn we blij te horen dat we dit spoedig hebben kunnen verhelpen voor je. Na 7 weken resultaat is dan ook top nieuws waar je trots op mag zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Binnen 3 weken resultaat!

Nadat we de plaswekker van Dryly hebben geprobeerd, zijn we echt onder de indruk! Mijn kind had al een tijdje last van bedplassen, en we waren op zoek naar een effectieve oplossing. Deze plaswekker heeft binnen 3 weken wonderen verricht. Het is geweldig om te zien hoe hij nu 's ochtends trots wakker wordt met een droog bed! Dank je wel, Dryly, voor dit fantastische product dat ons leven zo veel gemakkelijker heeft gemaakt!
Antwoord van dryly.com
Beste Ronald, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Super!

Ik heb de Dryly plaswekker voor mijn kleine gekocht, en eerlijk gezegd, het werkt geweldig! Het ding is na installatie super makkelijk te gebruiken, gewoon vastklikken aan zijn ondergoed en klaar. Het alarm is luid genoeg om hem wakker te maken zonder de hele buurt te wekken, en de app stuurt ook een alarm naar ons. Het heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en bedplassen is niet langer een probleem. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Maric, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen en bedankt voor deze prachtige review! Dat jullie uiteindelijk ook tot je resultaat zijn gekomen is natuurlijk geweldig nieuws, we zijn blij dat we jullie daarin hebben kunnen ondersteunen. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Het concept van Dryly is zo kindvriendelijk en speels. Het is net alsof onze zoon spelenderwijs een oplossing kreeg voor dit toch wel gevoelige issue. Uiteindelijk wordt hij nu zelf wakker als hij moet plassen! De klantenservice is ook altijd enorm behulpzaam en vriendelijk bij vragen. Als je een oplossing zoekt voor bedplassen, zou ik zeker Dryly aanraden! Ze maken het veel makkelijker en zelfs een beetje leuk!
19 mrt 2024
Beste Jayro, Bedankt voor deze geweldige review! Wat een prachtig nieuws dat jullie zoon nu uit zichzelf wakker wordt om te gaan plassen. Ons team zit dagelijks voor je klaar om dit soort ervaringen te bewerkstelligen. We nemen je lovende woorden over de klantenservice dan ook ten harte! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

fantastische klantenservice

De service van Dryly is gewoonweg uitstekend. Ik had wat vragen over het product en hun klantenservice stond direct voor me klaar met vriendelijk en behulpzaam advies. Ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord op mijn vragen via e-mail. Het voelde echt alsof ze om mijn tevredenheid gaven. Kortom, hun service heeft mijn ervaring met het gebruik van hun product echt verbeterd. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Johan, Dank voor deze hartverwarmende woorden over onze service! Hier doen wij het dagelijks voor. We begrijpen dat je gedurende de training ook nog een hoop vragen hebt en daar ondersteunen we je graag bij. Erg veel dank voor deze mooie woorden en succes met de training! Gr. Team Dryly

Fijne methode voor kinderen De Dryly plaswekkermethode is ongelooflijk kindvriendelijk.

Naam: Nicole van den Bosch Mijn kind vond het niet alleen leuk te gebruiken, maar ook comfortabel om te dragen. Het alarm is zacht genoeg om hem niet te schrikken, maar luid genoeg om hem wakker te maken als dat nodig is. De app maakt het leuk en interactief voor hem om zijn vooruitgang bij te houden. Het heeft het hele proces van bedplassen aanpakken veel minder stressvol gemaakt voor ons allemaal.
Antwoord van dryly.com
Beste Nicole, Bedankt voor het delen van deze prachtige 5 sterren review. We zijn blij te horen dat je ons concept waar kindvriendelijkheid vooropstaat zo waardeert. Bedplassen kan een vervelend probleem zijn en daarbij proberen we dit altijd op een positieve manier aan te pakken. Dank voor je review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wekker doet wat het moet doen

In eerste instantie ietwat sceptisch over het product en erg benieuwd hoe dat het traject zou gaan verlopen. Na 3 weken moet ik toch toegeven en kan ik alleen maar stellen dat de wekker keurig zijn werk doet. Onze zoon wordt nu vaak al zelf wakker om te gaan plassen of houdt het op tot de ochtend, af en toe nog een ongelukje maar ik verwacht dat dit spoedig ook verleden tijd is. Mooi systeem.
Antwoord van dryly.com
Beste Victor, Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Wat een geweldig nieuws dat jullie zo een mooie progressie geboekt hebben! Dank voor de lovende woorden over ons systeem en ik hoop dat jullie spoedig de volledige nacht zindelijkheid behalen! Gr. Team Dryly

Dryly is top!

Mijn kind had altijd problemen met bedplassen, maar dankzij Dryly hebben we dat nu onder controle. Dryly heeft echt een positieve impact gehad op het zelfvertrouwen van mijn kind. Voorheen voelde hij zich vaak beschaamd maar nu is hij veel zelfverzekerder. Zijn zelfvertrouwen groeit elke dag, en ik ben zo dankbaar voor de positieve verandering die Dryly in ons leven heeft gebracht.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Wow. Dank voor deze prachtige 5 sterren review. Voor dit soort ervaringen doen we het dagelijks! We zijn blij dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan het herstellen van het zelfvertrouwen van je kind. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

na 6 weken resultaat

De eerste week was erg intensief en vergde veel van ons. Dit was het echter allemaal meer dan waard!! Na enkele weken waren er minder ongelukjes en hadden wij een hele trotse dochter. Na 6 weken bezig te zijn, zijn we nu ondertussen al een week zonder ongelukjes en zijn wij super tevreden. Iedereen die twijfelt en met bedplasproblemen kampt zou ik dit aanbevelen!
Antwoord van dryly.com
Beste Daniëlle, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! De eerste week is zeker het meest intensief kijkend naar het gehele traject en kan soms even pittig zijn. Als het goed is zul je zien dat je na de eerste week vooruitgang boekt en dat de hoeveelheid ongelukjes gaan afnemen en zodoende de training makkelijker wordt. Jullie mogen dan ook trots zijn dat jullie na 6 weken resultaat behaald hebben en wij danken jullie voor de aanbeveling. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Goed product met perfecte resultaten

Tevreden en ook nog eens via zorgverzekering Wij zijn erg blij met de wekker die bij ons na een ruime 9 weken voor resultaat heeft gezorgd. Mooie bijkomstigheid is dat wij het volledig vergoedt kregen via de zorgverzekeraar omdat we aanvullend verzekerd zijn. Fijn dat het zo keurig geregeld is en onze dochter weer met vertrouwen de nacht in gaat.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Bedankt voor deze mooie review over jullie training. Na 9 weken resultaat is natuurlijk erg mooi en wat goed te horen dat jullie juist vooruit konden via de tegemoetkoming van de zorgverzekering! Wij zijn erg blij dat we jullie hebben mogen ondersteunen in de reis naar droge nachten, geniet daarvan! Gr. Team Dryly