dryly.com

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2023
dryly.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na het lezen van alle reviews zijn wij enthousiast geworden om dryly bij onze zoon van 7 uit te proberen. We kregen het hele pakket vergoed van de verzekering. Onze zoon is nu na ruim 6 weken bijna iedere nacht droog, zelfs met alle drukte van sinterklaas en kerst. Zelf is hij ontzettend trots als zijn broek droog is gebleven. Voorheen konden wij 2 a 3 keer per nacht zijn bed verschonen of krijg een luier om die ontzettend vol zat. De app en apparaat zijn erg duidelijk en leuk gemaakt voor kinderen. Wij hebben wel gekozen voor de zender met trilfunctie omdat onze zoon erg diep slaapt. Van de trilfunctie wordt hij goed wakker en wist dat hij dan baar toilet moest om verder te plassen. Wij werden dan wakker van het alarm. Voor iedereen die twijfelt het is echt het proberen waard.

Wij ervaren veel problemen met de plaswekker. In het begin elke dag een nieuw probleem: geen koppeling tussen wekker en sensor, geen koppeling met de app, geen verbinding met wifi etc etc. Deze problemen zijn na een complete reset, onder zeer vriendelijke telefonische begeleiding van de helpdesk, opgelost. Helaas ervaren we sinds 1,5 week weer veel problemen: de wekker valt telkens vanzelf uit, ook al is hij helemaal opgeladen, de verbinding met de app komt telkens niet tot stand, waardoor er geen punten worden gespaard en mijn zoontje dus minder gemotiveerd is; soms is de wekker wel aan, maar gaat hij niet af. Kortom, het levert veel frustratie op, werkt daardoor averechts en is zonde van het enorme bedrag dat we erin geïnvesteerd hebben. Erg teleurgesteld.

Beoordelingen voor dryly.com

3 mrt 2024

Dryly is een topbedrijf

Op advies heb ik eindelijk een Dryly plaswekker aangeschaft. Na ruim 4 weken zijn we nu al veel verder en is onze dochter bijna droog. Wat Dryly een topbedrijf maakt is de service. Ook als de plaswekker al is aangekocht zijn ze bereikbaar en kijken ze graag uitgebreid met je mee en komen ze met tips. Dat zie je niet overal meer. Bedankt Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Henk, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels bijna droge nachten ervaart! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service en dat je met Wizzu al een mooie stap hebt gezet naar droge nachten. Jullie mogen trots zijn op het resultaat! Gr. Team Dryly
3 mrt 2024

De klantenservice bij Dryly is top

De klantenservice bij Dryly is echt top, ze reageren snel op vragen en denken mee. We kregen ook keurig kosteloos een nieuw apparaat toegestuurd omdat de onze niet goed werkte. Waarom 4 sterren in plaats van 5? We hebben wat problemen ervaren met het systeem dat in de nacht uitviel, waardoor ongelukjes uiteraard niet opgemerkt werden.
Antwoord van dryly.com
Beste Danielle, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ervaringen met onze klantenservice. Jammer om te lezen dat je enkele problemen hebt ervaren, met onze plaswekker die 's nachts uitviel. We hopen en verwachten dat dit met de nieuwe set niet meer het geval moet zijn. Mocht het toch nog voorkomen, neem dan zeker even contact met ons op, en dan kijken we graag met je mee voor een passende oplossing. We hopen dat jullie snel de stap naar droge nachten kunnen zetten en wensen jullie nog veel succes met de training. Gr. Team Dryly

Geweldig product

Na 6 weken resultaat! Mijn zoon heeft al een tijdje moeite met bedplassen. Na meerdere oplossingen geprobeerd te hebben, kwamen we uiteindelijk terecht bij Dryly. Door de training met de pandabeer zien we echt verschil. Hier en daar nog een ongelukje, maar ik goede hoop dat het bedplassen binnenkort verleden tijd is. Bedankt!
Antwoord van dryly.com
Beste Martijn, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels al enkele resultaten ervaart! We zijn erg blij dat jullie samen met Wizzu een mooie stap hebben kunnen zetten. We hopen dat de training snel afgerond kan worden, maar jullie mogen nu al trots zijn op het mooie resultaat! Gr. Team Dryly
Wat een fantastisch resultaat! Ons kind worstelde al geruime tijd met bedplassen en we hadden al diverse methoden uitgeprobeerd om dit aan te pakken, echter zonder succes. Na de aanschaf van een plaswekker van Dryly was het probleem echter binnen enkele weken opgelost. Dit product heeft echt onze verwachtingen overtroffen!
Antwoord van dryly.com
Beste Bas, Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels droge nachten ervaart! We zijn dan ook erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Gr. Team Dryly

Uitstekend product en goede service

Dryly heeft echt geholpen! Mijn dochter had voorheen nog geregeld last van bedplassen, na het gebruik is ze eindelijk droog en is Wizzu een nieuwe vriend die blijft! Een erg positeive manier om het kind gemotiveerd te houden en het bedplassen op te lossen. Daarnaast bij vragen direct goed geholpen, bedankt Dryly
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze mooie review. Wat leuk dat Wizzu ook na de training nog een vriend blijft op de kamer van je kind! We zijn blij te horen dat de training zo een succes is geweest voor jullie. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Boven verwachting goed! Mijn kind had veel last van bedplassen en we hadden al verschillende dingen geprobeerd om dit op te lossen. Maar tevergeefs zonder resultaat. Na het aanschaffen van een plaswekker van Dryly is het bedplassen echter binnen een aantal weken verholpen. Top product!
Antwoord van dryly.com
Beste Dennis, Wow, dank voor deze geweldige review! We vinden het natuurlijk super te horen dat je na enkele weken resultaat behaald hebt. Voor dit soort ervaringen doen we het en staat ons team dagelijks voor je klaar. Jullie mogen trots zijn op het resultaat en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly

Wat een uitvinding!

Door de methode op een leuke manier aan te pakken zien we dat onze zoon erg gemotiveerd is. Wat een enorm pluspunt en geweldige uitvinding. Na 1 week gestart te zijn, merken we al lichte vooruitgang en gaan we er zeker vanuit dat dit binnen enkele weken volledig opgelost is!
Antwoord van dryly.com
Beste Winkeliers, Dank dat je tijd hebt willen nemen om je ervaring te delen. Goed te horen dat jullie juist gestart zijn en we hopen dat jullie spoedig tot een mooi eindresultaat kunnen komen. Mocht je tijdens de training nog vragen hebben of tips/advies willen dan kijkt de klantenservice graag met je mee! Gr. Team Dryly

Enorm blij met deze aanschaf

Steeds maar luiers kopen en uiteindelijk bij Dryly gekomen door een kennis. Zo enorm blij dat we dit zijn tegengekomen, wisten we maar eerder van dit bestaan. Na 4 weken nagenoeg geen ongelukjes en na 6 weken volledig droog. Enorme aanrader!!!!!
Antwoord van dryly.com
Beste Maartje, Bedankt voor deze mooie 5 sterren review! We zijn blij te horen dat we uiteindelijk hebben kunnen bijdragen in de oplossing voor jullie bedplas probleem. Na 6 weken volledig droog is dan ook een geweldig resultaat waar jullie zeker trots op mogen zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Super product! Ben erg tevreden over de kwaliteit van het product en de reactiesnelheid van de klantenservice. Bij vragen over de werking van de plaswekker hebben ze mij enorm goed geholpen. Bedankt, Dryly!
Antwoord van dryly.com
Beste Bas, Dank voor je 5 sterren review en lovende woorden over ons product en de klantenservice! Onze klantenservice staat dagelijks voor je klaar om je juist te ondersteunen zodat jullie optimaal vooruit kunnen in de training. Mocht je nog verdere vragen hebben tijdens de training dan kijken we graag met je mee! Gr. Team Dryly
het idee is heel fijn. we boeken nog niet echt grote successen, maar het begin is er. meedere keren broekjes gehad die na 1 x dragen stuk waren (de drukknoop) maar keurig opgelost met nieuwe.
Antwoord van dryly.com
Beste Talita, Dank voor het plaatsen van je review. We zijn blij te horen dat je het begin hebt gemaakt om progressie te boeken! Mocht je tijdens de training vragen hebben of tips/advies willen hebben, weet dat onze klantenservice hiervoor ook dagelijks voor je klaar staat om jullie zo goed mogelijk te ondersteunen! We vinden het spijtig te horen dat je problemen hebt ervaren met de broekjes en lossen dit dan ook altijd graag voor je op. We zijn dan ook blij dat je tevreden bent met onze service. Succes in de training! Gr. Team Dryly

Waanzinnige uitkomst voor kinderen die bedplassen

Waanzinnige uitkomst voor kinderen die last hebben van bedplassen! Ben ook erg te spreken over de reactietijd van de klantenservice, want ze hebben me snel geholpen met mijn vragen. Aanrader!
Antwoord van dryly.com
Beste J.B., Dank voor je bericht en wat een geweldig nieuws dat je inmiddels mooie progressie ziet in de training! We zijn erg blij dat we een oplossing hebben kunnen bieden en jullie mogen trots zijn op het resultaat! Geniet van de droge nachten. Team Dryly
Met de Dryly plaswekker hebben wij eindelijk ons kind zindelijk gekregen. Veel geprobeerd, maar nooit resultaat. Met deze methode was ons kind in 11 weken zindelijk. Super aanrader!
19 mrt 2024
Beste Justin, Dank voor het delen van deze mooie 5 sterren review. We zijn erg blij te horen dat jullie d.m.v. het gebruik van onze plaswekker binnen 11 weken resultaat hebben behaald, een resultaat om trots op te zijn. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
na een maand volledig droog, bedank dryly. Het connecteren met de app ging wel niet zo goed, maar dan kwam mijn zoon mij gewoon wakker maken en was dit opgelost. TOP PRODUCT!
Antwoord van dryly.com
Beste Elewout, Dank voor het delen van deze prachtige review! We zijn er blij te horen dat jullie na 1 maand al resultaat hebben en jullie zoon volledig droog is. Een resultaat om trots op te zijn! Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Week 1: De eerste week met de plaswekker was een beetje wennen, veel ongelukjes en veel onderbrekingen gedurende de nacht. Maar zij begon al te begrijpen hoe het werkte.
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het delen van deze geweldige review. Wat goed te horen dat jullie in een paar weken tijd al tot dit resultaat gekomen zijn. Jullie mogen dan ook trots zin op het resultaat, geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
19 mrt 2024
Binnen een week was onze zoon droog. Echt een topproduct. Helaas prijzig maar wel het geld dik waard
20 mrt 2024
Beste Roel, Dank voor je eerlijke review. Dat jullie na 1 week resultaat hebben is erg uitzonderlijk maar natuurlijk geweldig!! We zijn blij dat je zo tevreden bent met het product en dat je het het geld dik waard vindt. Geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly
Precies waar ik naar op zoek was! Fijn product en snel geleverd.
Antwoord van dryly.com
Beste Vincent, Dank voor deze mooie review. We zijn erg blij te horen dat het product naar wens is en dat deze tijdig geleverd is. Mocht je tijdens de training nog tips/advies willen hebben, twijfel dan niet om onze klantenservice te bereiken! Gr. team Dryly
10 mrt 2024
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 5 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
9 mrt 2024
Antwoord van dryly.com
Beste klant, Dank voor het achterlaten van je ervaring en deze 4 sterrenreview, we hopen dat de Dryly plaswekker resultaat heeft kunnen bieden! Gr. Team Dryly
27 jan 2024

Effectieve plaswekker

Wij raden deze plaswekker iedereen aan. Wij zijn 11 nachten bezig en zijn 9 nachten droog. Onze dochter is een hele vaste slaper en wordt heel moeilijk wakker. De plaswekker is makkelijk en eenvoudig om te gebruiken. De app maakt het helemaal kompleet omdat je kind muntjes kan verdienen om de pandabeer te kunnen versieren. Onze dochter is daardoor ook gemotiveerd en vindt het heel leuk. De service was ook ontzettend goed en snel. Wij kwamen er achter dat 1 broekje defect was en binnen 1 uur was alles opgelost en geregeld de volgende dag was het broekje er al. Super blij mee. Als je net begint met de plaswekker heb je echt 2 broekjes nodig.
Antwoord van dryly.com
Beste Kuipers, Dank voor deze geweldige 5 sterren review. We vinden het erg fijn te horen dat je zo te spreken bent over onze wekker en de service die je geboden is. Service staat bij ons hoog in het vaandel gezien we je tijdens de training zo optimaal mogelijk willen helpen, zodat er geen pauze in de training hoeft te ontstaan. Nogmaals dank voor deze mooie review en geniet van de droge nachten! Gr. Team Dryly