nl.www.watches2u.com

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden874 beoordelingen in totaal

Great watch, great price, fast shipping. The problem remains as EU customer if you need to return something. The customer has to pay returns itself and fill in customs papers, since it has to be shipped back to the UK. A free shipping point in france or belgium would benefit the customer and worth another 2 or 3 euro's per item. Thats just my opinion offcourse, but unless im 100% sure I dont need to return, i would buy somewhere else.
RD
R D.
Hillegom

Snelle doch teleurstellende service. Vriendelijke service-medewerker. Kreeg mijn Timex Expedition North zeer snel geleverd, maar horloge kwam aan met een dode batterij! Na een zes-tal mails met vriendelijke medewerker, heb ik toch besloten het te houden. Naar mijn oordeel was het gemakkelijker een korting toe te kennen, dan hun voorstel (het horloge te retourneren), wat kostelijker zou zijn. Daar het een zeldzamer model is heb ik toch besloten het te houden en de batterij op eigen kosten te vervangen. Spijtig!

Beoordelingen voor nl.www.watches2u.com

11 nov 2023
Ik vind snelle service en ben echt blij met de horloge
Snelle levering. Product helemaal goed. Erg blij mee
Snelle levering goede updates ervan, mooi echt horloge
10 nov 2023
voordelige prijzen, snelle levering.betrouwbaar.
Everything ok, good price and fast shipping!
JH
José H.
Almere
Super mooie sieraden altijd super blij mee
snelle afhandeling van besteld artikel
25 nov 2023
Eppegem
JH
José H.
Almere
Heb iets 2 weken geleden retour gestuurd waar ik zelf de kosten van moest betallen 12 euro en nog steeds is de retour niet verwerkt Wordt daar zo boos om hele slechte service al meerder mails gestuurd maar nog steeds niks van hun vernomen erg slecht ik ga daar ook zeker niet meer bestellen
19 nov 2023

Verkeerde item ontvangen. Webshop weigert retour

Onlangs een bestelling geplaatst. Verkeerde item. Ontvangen. Webshop weigert het retour te nemen en geeft aan dat de verantwoordelijkheid bij mij ligt.
Verkeerde horloge werd geleverd en nog steeds weet ik niet als ze mij gaan terug vergoeden en verzendkosten heb ik ook nog moeten zelf betalen