regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

Flut boeket

Ik bestel hier regelmatig een boeket. Nu voor 35,00 een flut boeket bezorgd waar het kaartje ook van af gevallen was. Nadat ik klacht had ingediend een nette excuus mail maar voorderest niets ook niet op mijn latere e-mail hier ga ik dus niet meer bestellen!
Voor een boeket van bijna 30 euro zou ik me schamen en zal nooit meer bestellen via regiobloemist maar via topbloemen.nl schandalig de helft te duur. Ik heb een foto maar kan de koppeling niet invoeren.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
17 apr 2024

No cards included even if we pay

Because I paid for the card but they did not put my note on the flower . The person I sent could not realize from whom she got the flowers
17 apr 2024
Thank you for your review. We are really sorry to tell you that we did not receive any name on the card text, the text you have provided did not have a name in it. We advise you to check the order confirmation e-mail to check the card text again that you have filled in. Our sincere apologies for any inconvenience.
Bloemist kon huis nummer niet vinden, bij navraag was dat niet moeilijk maar daardoor zijn de bloemen dag later pas bezorgd
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de bloemen een dag te laat zijn geleverd door de bloemist, onze oprechte excuses voor deze teleurstelling 🌷
17 apr 2024
Bloemen hangen en gaan snel dood
18 apr 2024
Het Paasboeket ter waarde van € 40,40 is niet bezorgd!!! Zoiets heb ik niet eerder meegemaakt.
10 mrt 2024
De bloemen zijn niet op de door mij aangegeven datum bezorgd.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie 🌷
Het door mij bestelde boeket is niet bezorgd.
18 feb 2024
Betere bloemen gebruiken, extra bij bestelde chocolade stelde weinig voor( gezien de prijs) Dus dit een een malig gebruik van uw service. Ook zal ik Dorestad bloemen niet meer met u samen te werken. Vooral als je vrouw vanuit het ziekenhuisbed wilt verrassen was dit een grote domper. Jammer maar helaas.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is. We hebben u een email gestuurd om de situatie te bespreken 🌹
Met Valentijn weet je dat je meer betaald voor een bos bloemen. Maar 3 gerbera’s en 3 rozen en veel groen voor 25 euro en 7 euro bezorgkosten. Viel dus erg tegen helaas.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review 🌹Wat vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent in het geleverde boeket. We hebben u een e-mail gestuurd om de situatie te bespreken.
Bloemen zouden bezorgd zijn maar de ontvanger had niets gezien. Zouden bij de buren afgeleverd zijn maar geen kaartje in de bus bij welke buren dat zou zijn geweest.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review, Gelukkig hebben wij samen een passende oplossing gevonden voor deze vervelende situatie, Nogmaals onze oprechte excuses 💐
rozen waren bijna uitgebloeid, grootte van boeket niet echt in verhouding met betaalde prijs , had grote verwachting van dit voorjaars-verjaardags boeket! helaas!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Helaas kunnen we zonder foto geen passende oplossing bieden, omdat wij de situatie en de status van de bloemen niet goed bepalen / in kunnen schatten zonder een foto. Daarom is het uitsluitend mogelijk om een klacht in behandeling te nemen met een foto van het geleverde boeket. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak en teleurstelling.
The flowers delivered in a very bad way. There was a address sticker on the flowers while this shouldnt be the case
Antwoord van regiobloemist.nl
Thank you for your review. We have sent you an email to discuss this unpleasant situation 💐
De bestelde bloemen en kado ook bezorgen en niet alleen geld innen!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review 🌹 Wat vervelend om te horen dat de bloemen nog niet geleverd zijn. We zien echter dat de bloemist heeft aangegeven dat het adres onjuist is en contact wenst met de ontvanger hierover. Zou u de ontvanger nogmaals kunnen vragen om contact op te nemen met de bloemist om het adres door te nemen?
Wel betalen maar NIET bezorgen! waardeloze bedoening........

Niet bezorgd

Ik had bloemen besteld ivm een zeer verdrietige omstandigheid via regiobloemist bij bloembinderij Oxalis in Bavel. De bloemen werden niet bezorgd. Regiobloemist is telefonisch niet te bereiken maar alleen per mail. Dit is zeer vervelend in een situatie als deze. Toen ik erachter kwam dat het boeket niet was bezorgd heb ik direct gemaild. De volgende dag kreeg ik deze terugkoppeling: De bloemist geeft aan dat uw boeket wegens een intern communicatie probleem tussen de medewerkers bij de bloemist het boeket niet is klaargemaakt en geleverd is. Men dacht dit doorgegeven te hebben aan ons Regiobloemist, zodat wij het konden bespreken met u, maar dit heeft de bloemist niet gedaan. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan hiervoor. Ik koop natuurlijk niets voor oprechte excuses. regiobloemist heeft hierna een andere bloemist opdracht gegeven om de bloemen te bezorgen. Een dag te laat. En niet wat ik had besteld. Dit was mijn eerste en tevens laatste ervaring met regiobloemist. Bloembinderij Oxalis te Bavel kan sowieso nooit meer rekenen op mijn klandizie. Regiobloemist is verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van mijn bestelling want ik had de bloemen bij hen besteld en aan hen betaald. Jullie kunnen dan wel de bloemist “de schuld geven “ maar ik had een overeenkomst met regiobloemist. En die hebben dus niet geleverd waar ik voor had betaald.
TB
Tineke B.
Baarle Nassau
Belden en zeiden dat de bloemen waarschijnlijk verwelkt zouden zijn als de uitvaart (vandaag) was.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. We hebben u inderdaad gebeld om te vragen of de bloemen op de dag van de uitvaart geleverd mochten worden in plaats van 5 dagen eerder, zoals u heeft aangeklikt als leverdatum. Wij hebben u geïnformeerd over het feit dat medewerkers bij een uitvaartcentrum een liggend rouwboeket niet goed kunnen verzorgen (een liggend bloemstuk kan namelijk niet in een vaas) en dat wij daarom adviseren om de bloemen niet eerder dan 2 dagen voor de uitvaart te laten leveren. Vervelend om te horen dat u hierdoor een 1 ster review geeft, dit telefoontje was een goede intentie om verse bloemen voor de uitvaart te regelen en daarom was ons advies om de leverdatum te verschuiven.
14 nov 2023

Enorme tegenvaller. Ik schaamde me voor mijn cadeau

Mijn boeket week ontzettend af van het plaatje. In de reactie die ik van jullie kreeg bleek dat ook nog eens om een plaatje te gaan van het grootste boeket. Ik had gerekend op een iets minder groot boeket dan op het plaatje, omdat ik het kleinste boeket had besteld, maar het bleek nu echt wel veel minder te zijn dan de indruk die ik had uit de foto. Verder kan de bloemist de klant bellen op het moment dat hij echt niet aan de vraag kan voldoen. Dan kun je als klant in elk geval nog iets beslissen. Nu stond ik voor een voldongen feit van een boeket waar ik me eigenijk voor schaamde. Dit had ik nooit gekocht als ik het live had moeten doen. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van bestellen bij regiobloemist erg uit de pas lopen.
16 nov 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u tijdens het bestellen heeft gekozen voor een klein formaat van het boeket Nikki, op de product pagina kunt u uitsluitend het formaat groot bekijken, ter waarde van 37.95 euro. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling en bedankt voor uw feedback. We zullen de maten op de website verbeteren, zodat we in het vervolg teleurstellingen kunnen voorkomen.
MW
Marjan W.
Heerhugowaard
17 mei 2023
niet persoonlijk afgeleverd maar voor de deur neer gelegd. na het openen van de voordeur is het boeket gevallen en 3 takken met bloemen gesneuveld dus nu allee veel groen over. omdat het voor mijn bejaarde moeder was ( moederdag) heb ik ze besteld en laten bezorgen terwijl ik in Spanje zat. niemand die voor haar een foto kon maken en ik een kleine week in Spanje zit kon ik haar hier niet bij helpen. Erg jammer dat hier geen rekening mee gehouden is en zij nu met een groene takken boeket zit voor bijna 45 euro inclusief bezorgen. ik bestel wel weer via de fleurop ofzo.
17 mei 2023
Bedankt voor uw review. We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met het geleverde boeket. We helpen u graag verder met uw opmerking, maar hebben helaas wel een foto nodig om de situatie te kunnen beoordelen. Wellicht dat een kennis of familielid de ontvanger kan helpen met het fotograferen van het geleverde boeket. We ontvangen de foto graag op info@regiobloemist.nl 🌷

Teleurstelling alom!

De krijger van de bloemen was alles behalve blij. nadat de bezorgpoging blijkbaar mislukt was (in de mail stond…boeket bezorgd) zijn de bloemen terug gegaan naar de bloemist in Voorburg (op ruim 20 min. Van de krijger) daar kon ze de bloemen zelf op komen halen…of nou ja…de bloemist gaf ze wel af bij zijn eigen buren want was zelf ook niet thuis) vind het echt een schande dat dit zo werkt. Daar betaald ik bijna 38€ voor om een bos bloemen te laten bezorgen en het kost de krijger uiteindelijk bijna 1,5 uur om een bos op te halen. Dat is dus precies wat je niet wil!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de levering van de lokale bloemist. De bloemist geeft aan dat hij een bezorgpoging heeft gedaan op het adres van de ontvanger, maar dat er helaas niemand de deur open deed. Daarom heeft de bloemist het boeket weer mee terug genomen naar de bloemen winkel en een briefje in de bus van de ontvanger gedaan om dit te communiceren. We begrijpen dat dit niet de ideale situatie is, vooral als de bloemisterij niet dicht bij de ontvanger gevestigd is. We zullen dit intern bespreken, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Onze oprechte excuses voor de teleurstelling. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag van u 🌷