regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

9 mrt 2024
Het bosje bloemen viel wat tegen en zag er anders uit dan op de foto. Ook veel minder vol dan op de foto. En heb er toch een hoop geld voor betaald.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
17 feb 2024

Heel jammer

In het verleden goede ervaringen gehad. Nu niet. Ik had bloemen besteld voor een herdenking. Die werden 2 weken te vroeg geleverd. In dit geval heel verdrietig en dus voor de ontvanger heel vervelend. Niet voor herhaling vatbaar vrees ik.
Antwoord van regiobloemist.nl
Nogmaals onze oprechte excuses voor deze verdrietige situatie, namens Regiobloemist.nl en de lokale bloemist.
De bos bloemen viel tegen. Op de foto leek het een schitterende volle bos met grote kleurrijk bloemen. In het echt was het echt niks bijzonders. Voor dat geld was het echt niet in verhouding. Teleurgesteld.
Antwoord van regiobloemist.nl
was ander boeket dan besteld is. Het bezorgde boeket toont niet de waarde van het betaalde bedrag.
14 jan 2024

Bloemen waren mooi maar werden bezorgd 2 dagen na de afgesproken datum en ik kreeg slechte smoesjes over waarom ze niet eerder geleverd waren.

Bloemen waren mooi maar werden bezorgd 2 dagen na de afgesproken datum en na veelvuldig contact.. Bij mij werd aangegeven dat de bloemen op tijd waren waren bezorgd terwijl dit niet zo was. De ontvanger was wel thuis. Ik had niet voor niets de contactgegevens van de ontvanger doorgegeven zodat contact met haar kon worden opgenomen als er niet open zou worden gedaan voor de bezorger.
Bestelling werd laat geleverd. Ze zeggen aangebeld te hebben. Er was iemand thuis de hele dag. Bos bloemen is gewoon voor de deur gezet en er is gemeld niemand thuis.... Bos komt in zijn geheel niet overeen met foto. Wel mooi
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review en onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We zullen uw feedback meenemen om onze service te verbeteren🎄
18 jan 2024
Zeer ontevreden ,niet verwacht dat het zo nietig bosje bloemen was
18 jan 2024
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om de vervelende situatie te bespreken 🌸
23 mei 2023

Andere bloemen geleverd dan besteld.

Ik had een bos rozen besteld, maar er werd een gemeleerde bos afgeleverd.
23 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We hebben u een email gestuurd om de situatie te beoordelen en te bespreken met de bloemist🌹
14 jun 2023
Op de site staat dat er tussen 9.00 uur en 18.00 uur geleverd wordt. Mijn boeket kwam pas om 19.00 uur aan . Helaas was degene toen al weg en hebben ze her boeket niet op de dag ontvangen, maar de volgende dag opgehaald bij de buren. Heel spijtig. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er geen garantie is, daar moest ik het mee doen. Zal helaas niet meer bestellen via deze site.
14 jun 2023
Bedankt voor uw review 🌷 Nogmaals erg vervelend om te horen dat de bloemen niet op de gewenste tijd geleverd zijn. Echter garanderen wij inderdaad niet dat bloemen voor 6 uur geleverd worden op huisadressen. Het is ook niet mogelijk om een specifieke bezorgtijd aan te geven, onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We hebben onze website zojuist aangepast, zodat de juiste informatie te vinden is op onze website over de levertijden.
11 jul 2023
Ik had al gereageerd dat ik het belachelijk vind dat er reclame op het naamkaartje staat op het boeket voor de laatste groet. En niet zo klein beetje bedrukt maar mega AANWEZIG. Voortaan op een boeket de laatste een gepast kaartje aan hangen. Ik betaal er tenslotte ook voor. Ggrrrrrr
11 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het standaard kaartje niet naar wens is. We hebben u een email gestuurd om uw ontevredenheid te bespreken en kijken uit naar uw reactie via onze servicedesk 🌹
16 sep 2023
Bloemen en kaartje plus chocolade besteld. Afgeleverd een dag te laat en zonder chocolade en kaartje. Na veel corrisponderen alles uitgezocht met de bloemist in Schoonhoven bij Regio en bloemist was sorry. Maar ja niet wat je verwacht. Hoop Regio sort dit uit. Elly Bouwmeester
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review! Gelukkig hebben wij samen een passende oplossing gevonden voor deze vervelende situatie. Nogmaals onze oprechte excuses 💐
20 okt 2023
Ik had een ROUWBOEKET van €100 00 besteld ipd was het een bos bloemen op vaas. Leek in het geheel niet op het bestelde boeket. Jammer maar ik kan het nu niet meer veranderen. Tip: stuur een foto van het geleverde aan de opdrachtgever nu heeft de weduwe mij de foyo gestuurd
20 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket niet wens was geleverd, onze excuses voor dit ongemak. Helaas kan ik geen melding van u vinden in onze servicedesk hierover. We vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten hebben en hadden u graag geholpen om dit op te lossen door in gesprek te gaan met de bloemist die uw bestelling heeft geleverd. We zullen uw tip meenemen in verbeteringen van onze service.
Boeket werd twee dagen te vroeg geleverd. Korrekte datum stond op ontvangstbewijs. Bezorging op de gewenste dag is waar het allemaal om gaat. Volgende keer gewoon weer Fleurop oid
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bloemen te vroeg zijn geleverd door de lokale bloemist. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan voor het over het hoofd zien van de gewenste leverdatum. Wegens de drukte is het haar ontgaan dat deze pas later geleverd mocht worden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag via de e-mail info@regiobloemist.nl 🌷
6 jun 2023
Regio bloemist is makkelijk om te bestellen alleen helaas waren de bloemen binnen 5 dagen al heel slecht... nu hebben ze het wel goed opgelost en krijgen we nu wel een nieuwe bos
7 jun 2023
Bedankt voor uw review! We vinden klanttevredenheid erg belangrijk en zijn blij dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen met u en de lokale bloemist. Nogmaals onze oprechte excuses 🌷
16 okt 2023
Meeste bloemen waren na 3 dagen al weg Jammer dat ze er nog geen 7 dagen van hebben kunnen genieten En dat voor die prijs, Ik bestel er niet gauw weer
24 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket niet wens was geleverd, onze excuses voor dit ongemak. Helaas kan ik geen melding van u vinden in onze servicedesk hierover. We vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten hebben en hadden u graag geholpen om dit op te lossen door in gesprek te gaan met de bloemist die uw bestelling heeft geleverd. Wij hebben een versheid garantie periode van 1 week en kunnen klachten en opmerkingen alleen behandelen binnen deze garantie periode. We zullen uw review meenemen in verbeteringen van onze service.
25 okt 2023
2x geen goede ervaring in 2 weken. Eerste keer geen bevestiging van de aflevering gehad, 2e keer plant niet geleverd door technische fout.
25 okt 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u 3 bestellingen heeft geplaatst waarbij 2 bestellingen geleverd zijn, en wij u via de e-mail de bezorgbevestigingen hebben gestuurd. De derde bestelling is inderdaad tot heden niet verzonden, omdat wij graag van u willen horen wanneer de plant verzonden mag worden. We kijken uit naar uw reactie via de e-mail en onze oprechte excuses voor de eventuele teleurstellingen 💐
8 jul 2023

matig boeket

was een klein boeket voor 30e en het kaartje was helemaal flut gewoon een reclamevelletje waar de woorden ienimini opstonden
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket en kaartje niet naar wens is. We hebben u een email gestuurd om samen te kijken naar een passende oplossing.
Helaas meerdere stengels geknakt dus dag later al veel verlept, slechte kwaliteit helaas meer van verwacht
6 sep 2023
Geen reactie op mail met vraag. Matig boeket de helft van wat op de foto staat en dus voor betaald is.
6 sep 2023
Bedankt voor uw melding. Ik heb ons ticket systeem nagekeken en op dit ordernummer en uw mailadres zijn geen meldingen of vragen ontvangen. We horen nog graag wat uw vraag was / is. Graag uw bericht sturen naar info@regiobloemist.nl zodat ons ticket systeem dit kan registreren en wij de vraag kunnen oppakken.
AV
Anneke v.
Alkmaar
7 sep 2023
ik vind dat de bloemen veel te laat bezorgd zijn. 's Avonds tegen negen uur.
8 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons om te horen dat de bloemist de bloemen tegen het eind van de bezorgdag heeft geleverd. We hebben contact gehad met u hierover via email om dit te bespreken. Gelukkig om te horen dat u en de ontvanger erg tevreden zijn over de geleverde bloemen 🌸