regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.511 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

14 apr 2024
Het is bespottelijk dat je 1.50 extra betaald voor een kaartje erbij. En dat blijkt een stukje papier te zijn waar de afzender op geprint is... verder waren de bloemen mooi.
AA
A.M. A.
Goedereede
31 mrt 2024
Er zat geen kaartje (wat ik wel geschreven en betaald heb) bij het mooie boeket. De jarige ontvangster heeft nu pas 6 dagen later ontdekt wie het gestuurd heeft. Jammer, jammer!! Ook een hartelijke felicitatie stond op het kaartje!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
De bezorging was goed maar de tulpen gingen de volgende dag in de vaas al hangen. De tulpen waren bij de bezorging al niet meer in knop maar al ver uit. Vooral de rode. Jammer want zo waren ze in een paar dagen al uitgebloeid. Normaal zou een bos tulpen minimaal 1 tot 1 1/2 week kunnen staan.
PC
P C.
Alphen aan den Rijn
Ligt niet aan jullie maar de leveransier. Als die zegt de bloemen ,ijn bezorgd en de bezorger werkt niet op zaterdag. Dan is dat niet goed afgesproken. Ze hadden ook de jarige kunnen bellen. Haar nummer was bekend!!!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. We begrijpen uw teleurstelling, nogmaals onze oprechte excuses 🌷
3 mrt 2024
Bosje bloemen waren best aan de prijs maar hebben maar vijf dagen gestaan. Had wel iets langer verwacht.
GH
gjm h.
santpoort noord
als het de dag ervoor besteld is, 's morgens uitleveren, niet pas om 17.00 uur.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Onze bloemisten bezorgen standaard van 8:00 uur tot 20:00 uur. Door de drukte krijgen we geen bezorgtijden per boeket door, dus levertijden kunnen we helaas ook niet garanderen. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling, we communiceren dit duidelijk op de website voor het bestellen.
Tijd van bezorgen was ronduit slecht
Antwoord van regiobloemist.nl
Beste Ruaj, bedankt voor de beoordeling. We hebben de lokale bloemist gecontacteerd om te kijken welke tijd ze dan hebben bezorgd. Ze geven aan dat hun rond 11:00 uur op de juiste dag hebben bezorgd. Vandaar dat we uw negatieve beoordeling niet helemaal kunnen volgen.
14 jun 2023
15 jun 2023
Bedankt voor de tip, we werken met 500+ bloemisten. Maar voor speciale diensten zoals deze zou dat wel een optie zijn om daar met een selecte groep te gaan werken en deze service vragen aan de bloemist. Bedankt
EV
E v.
Zeeland
10 mei 2023

Niet ideaal

Het boeket werd helaas pas ‘s avonds laat bezorgd, terwijl ik had gevraagd of het ‘s morgens bezorg kon worden. Ik heb er wel begrip voor dat dit niet lukt, maar vind het toch jammer. De ontvanger van het boeket was intussen al niet meer aanwezig. Het boeket was mooi, maar leek helaas helemaal niet op de foto van het boeket dat ik had uitgezocht. Het deed er zelfs niet aan denken. Dat is ook geen ramp, maar in totaliteit vind ik het om deze twee redenen geen aanrader. Je wilt toch graag weten wat je ongeveer gaat krijgen en wanneer als je een boeket koopt. Op de foto staat het geleverde boeket en op de screenshot het boeket op de website van regiobloemist.
10 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een e-mail gestuurd om uw teleurstelling te bespreken 💐
CB
Conny B.
Rijswijk
9 nov 2023

Niet slecht maar ook niet goed

Op zich geen slecht boeket maar die afgeknipte takken ( van takken in het midden) en die droge stokken geeft het nou niet echt een leuk aanzicht. In vergelijking met het vorige boeket komt dit boeket er slecht vanaf.
9 nov 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het boeket niet naar wens is geleverd. Zou u ons een foto van het boeket kunnen toesturen naar info@regiobloemist.nl onder vermelding van uw ordernummer? We kijken graag met u mee 🌹

Boeket viel mij beetje tegen

Vond de keuze van de bloemen en de verscheidenheid aan bloemen tegen vallen vergeleken met voorbeeld boeket. Boeket van voorbeeld rechts veel luchtiger en kila bloemetjes niet alleen soort gipskruid achtige takjes.
14 nov 2023
17 mei 2023
Het boeket was kleiner dan verwacht naar aanleiding van de beschrijving op de website. Ook de chocolade viel tegen; geen doosje met bonbons zoals de site liet zien; gewoon een paar simpele Merci- reepjes.
19 mei 2023
Boeket week erg af van besteld boeket. We hadden nml een wit met blauw boeket besteld. Qua levering en tijdstip niks op aan te merken. En netjes een afleveringsbericht ontvangen!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket niet wens was geleverd, onze excuses voor dit ongemak. Helaas kan ik geen melding van u vinden in onze servicedesk hierover. We vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten hebben en hadden u graag geholpen om dit op te lossen door in gesprek te gaan met de bloemist die uw bestelling heeft geleverd. We zullen uw tip meenemen in verbeteringen van onze service 🎄
30 dec 2023
Helaas één dag later geleverd. Ben wel geïnformeerd hierover, maar je kunt alléén akkoord. Boeket viel tegen.
24 sep 2023
Snelle levering, aan verzoek voldaan. Ik vond de bloemen er 5 dagen niet echt mooi meer bij staan.
26 sep 2023
25 sep 2023
Ik zag het boeket en vond het voor dat geld te klein. Het is me dit keer tegengevallen.
26 sep 2023

Dag te vroeg bezorgd

Mooie bloemen maar helaas een dag te vroeg bezorgd, dat was niet de bedoeling! Slordig!
26 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bloemen te vroeg zijn geleverd door de lokale bloemist. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan voor het over het hoofd zien van de gewenste leverdatum. Wegens de drukte is het haar ontgaan dat deze pas later geleverd mocht worden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag via de e-mail info@regiobloemist.nl 🌷
Kwaliteit bloemen had ik meer van verwacht. Ik heb ze 2 dagen geleden al weg gegooid
Antwoord van regiobloemist.nl
Bloemen waren 1 dag later bezorg. Prachtige bloemen. Mensen waren erg bij.
10 aug 2023
Bedankt voor uw review 🌻 Vervelend om te horen dat de lokale bloemist de bloemen te laat heeft geleverd, we zullen de bloemist hierop aanspreken, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
Bezorging was relatief laat 19.00 uur en na een week zien ze er al slecht uit
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! Onze bloemisten leveren standaard tussen 9 uur 's ochtends tot 8 uur in de avond. U heeft een versheid garantie van 7 dagen na de levering. We communiceren deze informatie duidelijk op onze website en e-mail communicatie. We hebben de pioenen dit weekend van de website gehaald, omdat we aan het einde van het seizoen zijn gekomen. Onze oprechte excuses voor de eventuele teleurstelling 🌷