regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

Dag te vroeg bezorgd

Mooie bloemen maar helaas een dag te vroeg bezorgd, dat was niet de bedoeling! Slordig!
26 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de bloemen te vroeg zijn geleverd door de lokale bloemist. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan voor het over het hoofd zien van de gewenste leverdatum. Wegens de drukte is het haar ontgaan dat deze pas later geleverd mocht worden. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit graag via de e-mail info@regiobloemist.nl 🌷
Kwaliteit bloemen had ik meer van verwacht. Ik heb ze 2 dagen geleden al weg gegooid
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
Bloemen waren 1 dag later bezorg. Prachtige bloemen. Mensen waren erg bij.
10 aug 2023
Bedankt voor uw review 🌻 Vervelend om te horen dat de lokale bloemist de bloemen te laat heeft geleverd, we zullen de bloemist hierop aanspreken, zodat we in de toekomst onze service kunnen verbeteren.
Bezorging was relatief laat 19.00 uur en na een week zien ze er al slecht uit
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! Onze bloemisten leveren standaard tussen 9 uur 's ochtends tot 8 uur in de avond. U heeft een versheid garantie van 7 dagen na de levering. We communiceren deze informatie duidelijk op onze website en e-mail communicatie. We hebben de pioenen dit weekend van de website gehaald, omdat we aan het einde van het seizoen zijn gekomen. Onze oprechte excuses voor de eventuele teleurstelling 🌷
10 jun 2023
Bloemen werden pas ‘ avonds laat bezorgd. Ze waren wel mooi!!
14 jun 2023
Bedankt voor uw review! Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd van uw bestelling. Helaas kunnen onze bloemisten geen voorkeurtijden garanderen, onze excuses hiervoor. De bloemisten bezorgen van 09:00 tot 21:00 en tijdens erg drukke dagen kan het voorkomen dat een levering in de avond plaatsvind. Wel goed om te horen dat u tevreden bent over de bloemen, dat vinden wij ook erg belangrijk 🌹
16 okt 2023
Vond de bos wat tegenvallen, niet zo groot/vol als verwacht
24 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het boeket niet wens was geleverd, onze excuses voor dit ongemak. Helaas kan ik geen melding van u vinden in onze servicedesk hierover. We vinden het erg belangrijk dat we tevreden klanten hebben en hadden u graag geholpen om dit op te lossen door in gesprek te gaan met de bloemist die uw bestelling heeft geleverd. We zullen uw review meenemen in verbeteringen van onze service.
Beetje minimaal bosje vergeleken met de foto
24 jun 2023
Twee dagen te Laat bezorgd
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! We begrijpen dat u teleurgesteld bent in de late levering, echter heeft de bloemist meerdere bezorgpogingen gedaan op het adres van de ontvanger, ook op de gewenste leverdatum, waarbij de ontvanger helaas niet thuis was. We hebben u hierover geïnformeerd per e-mail. Excuses voor de eventuele teleurstelling 🌹