regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

IS
Ilonka S.
Sint Jansteen

Zeer teleurstellend. Maar later wel naar tevredenheid opgelost via e-mail

Ik had eind april al een mooi boeket besteld om met Moederdag te laten leveren. Echter is het boeket niet beschikbaar (staat nu op de website) maar niemand heeft mij dat laten weten. In plaats van het prachtige boeket ontvangt mijn moeder een iel plukboeketje, wat in de verste verte nog niet lijkt op hetgeen ik bestelde. Ik schaamde me enorm dat dat geleverd was. Ook zat er geen voedsel bij (wat w
5 mei 2024
Tot nu toe ben ik alleen maar tevreden over het gedrag van de bedrijfsvertegenwoordiger van Adine, die zich zorgen maakt dat het pakket niet is afgeleverd vanwege de schuld van DHL en aanbiedt om op 7 mei gratis een boeket te bezorgen.
AF
Anneke F.
Heemstede
30 apr 2024
Het boeket werd ’s morgens al bezorgd, erg fijn voor een verjaardagsboeket. De ontvanger was er blij mee!
Op de dag zel bleek de ontvanger niet thuis, daar kreeg ik geen bericht over. Ook de ontvanger is niet gebeld of geappt. Pas drie dagen nadien werden de mooie bloemen op een beschut plekje gevonden door de ontvanger. Eind goed al goed,, maar de berichtgeving over bezorging vond ik onvoldoende.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Onze oprechte excuses voor deze vervelende ervaring bij de levering via de lokale bloemist, we zullen de bloemist hierop aanspreken, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden 💐
BW
Bert W.
Dronten

kwaliteit verhouding valt tege

Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet ok. Betaal meer dan 30€ voor een bosje dat op de site er veelbelovend en groter uitziet dan deze in werkelijkheid is. 1e 3 takken met bloemen hebben we al weggegooid (zonnebloem en 2 rozen) omdat deze na een paar dagen al uitvielen.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐

Late bezorging

De bloemen konden helaas toch niet meer op dezelfde dag worden bezorgd, zoals wel was aangegeven. Wel is hierover gecommuniceerd, en op een later moment alsnog bezorgd.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze vervelende situatie, we hebben ons best gedaan om een lokale bloemist te vinden, maar helaas had geen enkele bloemist de gevraagde bloemen op voorraad voor dezelfde dag 💐
groot adverteren met actie voor gratis kaartje bij de bloemen voor moederdag en dan bij 1 vd bloem pakketten in het klein schrift een uitzondering toevoegen ...

Excellent service

Mijn moeder erg blij met bloemen en since ik in Australië woon altijd even afwachten maar ik zal zeker weer met jullie bestellen .

Mother's Day bouquet

Easy to order and delivered on time. Easiest way to spoil a loved one when it is impossible to do it yourself!

Mooie boeketten

Al meeredere keren hier gebruik van gemaakt. Mooie boeketten en snelle levering.
Bloemen leken geenszins op de foto. Veel minder kleurrijk en goedkoper ogend boeket dan besteld.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een email gestuurd om de situatie te bespreken 🌹
De ontvanger was heel tevreden en kreeg meerdere opmerkingen dat het zo een mooi boeket was

Geweldig

Ik maak altijd gebruik van jullie service en ik blij het TOP vinden
29 apr 2024
Mooi vers bloemenboeket die volledig aan de verwachting voldeed
Het was een zeer vriendelijke bezorger en precies op tijd
3 mei 2024
Mooie kennismaking. Prima bloemen en op tijd afgeleverde
28 apr 2024
het is goed geregeld mensen zijn blij met het boeket !
23 apr 2024
De bloemen keurig op tijd bezorgd. Zag er prima uit.
22 apr 2024
snel en professioneel afgehandeld. goede prijzen.
24 apr 2024
Snel en heel netjes afgeleverd, vriendelijk !