regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

20 apr 2024

Makkelijk

Wat ik bijzonder vond is dat je best wel snel en gemakkelijk via de site een mooi bloemetje met vaas en kaartje naar iemand kunt sturen. Wat zou je beter kunnen doen. De exacte datum ipv 2a3 dagen aangeven.

De bloemen werden keurig bezorgd, maar...

De bloemen werden de zelfde dag keurig bezorgd, maar het geleverde boeket week wel heel sterk af van het plaatje. Een beetje hoort erbij, maar dit was gewoon een ander boeket (en lelijk in mijn ogen).
Het bestelde Bouquet, 'Wild plukbouquet' of iets dergelijks, leek niet erg op wat was bezorgd. Maar het bezorgde Bouquet was heel erg mooi en kleurrijk, dus wel een succes. Hartelijk bedankt!
14 apr 2024
De bestelling is goed aangekomen blijkens bericht van de ontvanger. Van Regiobloemist heb ik echter geen terugmelding ontvangen, wat wel is aangekondigd bij de bestelling.
TT
T.G. T.
Enschede
18 apr 2024
Mooi boeket bloemen. Je krijgt bericht wanneer het bezorgd is of wanneer de geadresseerde niet thuis is. Tot nu toe zeer tevreden met bestellen bij Regiobloemist.
makkelijk in bestellen beter luisteren kijken naar de wensen die er vermeld worden
18 apr 2024
Ik heb het laten bezorgen.. maar wat ik begreep is het allemaal goed afgeleverd
De bloemen waren fris en dit keer op tijd afgeleverd
21 apr 2024
Prima en accuraat
Kon niet beter.
17 apr 2024
16 apr 2024
16 apr 2024
20 mrt 2024
Dat de bezorging snel en goed was. Vond alleen wel dat de prijs / kwaliteit best duur is voor de bloemen in het boeket die ik zag en op een foto die ik gestuurd heb gekregen van de ontvanger!
MR
Michel R.
Kapellen
Werd goed geïnformeerd over de bezorging en het boeket deed niet onder voor de presentatie op internet.
Goed en tijdig bezorgd ivm een uitvaart. Heb geen foto om te uploaden.