Barbecue.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

Kleine hamburgers en worstjes

De broodjes voor de hamburgers waren 2x zo groot dan de hamburgers. Geef of kleinere broodjes of grotere hambugers. De hotdogs waren bbq-worstjes en vulden qua lengte de broodjes maar voor de helft. Zag er heel anders uit dan op het plaatje vd website.
Antwoord van Barbecue.nl
Beste Ina, Dank voor de review. Hier is inderdaad iets mis gegaan. Ik zorg er voor dat een collega contact met u opneemt en dit op gepaste wijze wordt opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak! Groetjes Jur.
Verschillende jaren hebben we een gourmetpakket besteld en dit was steeds heel goed maar nu we het wildpakket hebben besteld is er van de goede smaak en uitstraling niets meer over. We hebben dan ook besloten dit niet meer te nemen en we overwegen nog of we iets gaan bestellen. Op het plaatje lijkt alles goed maar op het bord is daar niets van over en dat vonden we erg jammer.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback, en het spijt ons te horen dat de Seizoensbox niet aan de verwachtingen voldeed zoals je gewend was van onze gourmetpakketten. We begrijpen dat smaak en presentatie van groot belang zijn. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen intern kijken naar mogelijke verbeteringen. De Seizoensbox is natuurlijk een ook een ander concept dan de gourmet en jammer dat het niet naar verwachting was. We hopen we de kans te krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
de oerhammen die er bij zaten kun je niet verwarmen op de bbq. Deze waren veel te groot voor de bbq. doordat er een klein gasflesje bij zat kun je de bbq niet harder laten branden, te weinig druk. er zaten geen poten bij de bbq. daardoor moest deze verplicht op een tafel staan. er waren niet genoeg vorken. al met al viel het tegen.......
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor je feedback, en het spijt ons te horen dat je ervaring met onze BBQ-service niet naar tevredenheid is verlopen. Vervelend dat de oerhammen niet goed verwarmd konden worden. Dit heeft niet zozeer met de grootte van de gasfles te maken maar we zullen dit intern nog een keer extra nakijken in het kader van de capaciteit van de barbecue. Het klopt dat onze barbecues geen poten hebben, we leveren tafelmodellen uit. Jammer om te lezen dat je hierdoor verrast was. Ik kan me voorstellen dat dit even stress met zich meebrengt. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We nemen stappen om onze service te verbeteren en hopen je in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
26 dec 2023
We hebben eerder de asperge box via van A-Z gekregen en die was geweldig. DE wild box viel erg tegen. Niets was goed op smaak en het wild bleek zo hard te kunnen rennen dat er niets herkenbaars meer van terug te vinden was. Een tegenvaller was het en niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Barbecue.nl
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met de Wild Seizoensbox. Het spijt ons te horen dat deze box niet aan je verwachtingen voldeed en dat de smaak en de textuur van het wild teleurstellend waren in vergelijking met de eerdere positieve ervaring met de asperge box. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
3 volwassenen en 2 kids menu. Alle grote menus slechts 2x ipv 3x. Slechts 1 bakje per salade. En het vlees? Heel klein gesneden, heel erg op bezuinigd. Deze onderneming wil veel geld verdienen door porties te minimaliseren. Voor ons nooit meer. De grens is bereikt!
Antwoord van Barbecue.nl
Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met onze service niet aan de verwachtingen voldeed en dat er tekortkomingen waren in de geleverde menu's. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer, zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande en dat we de tijd niet terug kunnen draaien. Neem gerust even contact op met info@a-z.nl en dan bekijken we wat we kunnen doen om deze kwestie verder te bespreken en een oplossing te vinden die aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Brood en vlees goed, BBQ waardeloos

Het vlees en brood was goed. Maar de barbecue functioneerde erg slecht. Deze was niet goed warm te krijgen, terwijl het wel een volle gasfles was. Uiteindelijk een andere barbecue moeten halen + aansluiten.
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie. Super vervelend om te horen dat de barbecue niet naar wens functioneerde. Normaal gesproken worden onze barbecues na het schoonmaak proces uitvoerig getest alvorens deze weer uitgeleverd worden naar onze klanten. Helaas verwacht ik in deze dat deze welke bij u geleverd is aan de aandacht ontschoten is van ons personeel. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Namens A-Z bied ik u nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
7 persoons besteld en voor 5 persoons bezorgt ! ook 7 persoons betaald !! wel 7 persoons servies en bestek ! allemaal heel vreemd
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat dit frustrerend moet zijn geweest, en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik heb de bestelling nagekeken en de bestelling is geplaatst voor 6 personen. Dat maakt deze bestelling helemaal een mysterie, er zouden namelijk 6 menu's en 6 x borden en bestek geleverd moeten worden. Wij willen in deze een kleine tip meegeven voor in de toekomst. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Neem gerust even contact op via info@a-z.nl dan bekijken we graag samen met je of we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
31 dec 2023
Al de vorige keren waren we supertevreden. Deze keer viel het vlees echt tegen. De groentjes te nat, chemische smaak. Helaas ..
Antwoord van Barbecue.nl
Het spijt ons te horen dat je deze keer niet tevreden was met het vlees en de groenten. We streven naar een consistente kwaliteit en smaak, en het is teleurstellend dat we dat niet hebben waargemaakt. We hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst weer positief te verrassen. Bedankt voor je begrip en eerdere tevredenheid. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service