Barbecue.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

snelle en accurate levering

De bestelling, levering en ophaalservice waren perfect. Het gebruik van het servies was ook meer dan goed. Echter viel de bbq wat tegen. Er was een groot vlak dat weinig tot geen hitte leek te produceren waardoor op een klein stuk van de bbq al het vlees moest worden gegrild. Daardoor duurde het ontzettend lang.
Voor de 2e keer besteld, nu had ik de luxe pakket, salades etc. prima, maar eerlijk gezegd viel het vlees wat tegen, zag er wel goed uit, maar biefstuk was taai, varkenshaas smaakte niet naar varkenshaas, kipspies ook niet naar kip, misschien was het allemaal teveel gekruid. Kipfilet en hamburger prima.
16 apr 2024

Niet bijzonder vega

Wij vonden de vleesproducten prima, maar het vega pakket viel erg tegen.Voorheen zat er halloumi bij die erg goed was maar helaas nu niet meer. De andere vegaproducten waren niet lekker.
Mooie presentatie van het vlees. Snelle levering. Te weinig groenten voor het totaal aantal personen. Sla was reeds bruin.

Gute Speisen schlechtes Zubehör

Positiv: Die Auswahl und die Qualität der Speisen war sehr gut. Allerdings war es schwierig die einzelnen Speisen zuzuordnen, eine Beschriftung oder beigefügte Beschreibung der Gerichte wäre wünschenswert. Negativ: Der mitgelieferte Gasgrill ging alle Paar Minuten aus und musste aufwändig wieder angemacht werden. Die Pfännchen für die Gourmet Menüs haben ihren Zweck überhaupt nicht erfüllt, so dass wir die meisten Speisen in den Pfannen auf dem Herd zubereiten mussten. Ein kleiner Tischgasgrill und zwei 10cm kleinen mit Brennpaste betriebenen Pfännchen wären, selbst wenn die funktioniert hätten, für insgesamt sechs Menüs zu wenig.

Kleine hamburgers en worstjes

De broodjes voor de hamburgers waren 2x zo groot dan de hamburgers. Geef of kleinere broodjes of grotere hambugers. De hotdogs waren bbq-worstjes en vulden qua lengte de broodjes maar voor de helft. Zag er heel anders uit dan op het plaatje vd website.
Antwoord van Barbecue.nl
Beste Ina, Dank voor de review. Hier is inderdaad iets mis gegaan. Ik zorg er voor dat een collega contact met u opneemt en dit op gepaste wijze wordt opgelost. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak! Groetjes Jur.
Het vlees was als vanouds weer super, maar de salades waren dit keer minder. Helaas is er niet van gegeten, we hebben het wel geproefd. Maar viel bij niemand in de smaak. Wel de huzaren salade.
Organisatie is prima. Afspraken worden altijd correct nagekomen. De kwaliteit van het vlees, mn biefstuk, viel tegen
Antwoord van Barbecue.nl
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze organisatie aan uw normen voldoet en dat we onze beloften nakomen. Wat de kwaliteit van de biefstuk betreft, streven we ernaar dat al onze producten aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen. Wij nemen feedback van klanten serieus en zullen hard blijven werken om een consistent positieve en bevredigende ervaring voor alle klanten te garanderen. Hartelijk dank voor uw tijd om ons deze waardevolle feedback te geven en wij zorgen dat dit op de juiste plek terecht komt! Groetjes, Jur.
Het meeste was goed, maar helaas vonden we van de wildbox de wildstoof matig. Veel wortel en ui, waardoor het naar hutspot smaakte en de smaak van het wild wegviel. Wel was er de hartige smaak (umami). Tweede wat ik wil aangeven is de handleiding, die ik niet zo handig vond.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen alle feedback, zowel positieve als negatieve. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de wildbox wildstoof. Wij streven ernaar gerechten aan te bieden die de filosofie van ons bedrijf vertegenwoordigen, namelijk verse, seizoensgebonden ingrediënten samenbrengen met een unieke culinaire combinatie. Onze excuses als de handleiding niet gebruiksvriendelijk was en we zullen uw feedback in overweging nemen bij het maken van toekomstige instructies. Nogmaals bedankt voor uw recensie! Groetjes, Jur.

Te weinig bakplaten

Antwoord van Barbecue.nl
Wat ontzettend spijtig om te horen dat jouw ervaring met onze service tijdens de kerstdagen niet aan de verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat het gebrek aan bakplaten een teleurstellende wending aan je kerst heeft gegeven, en we bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Het is inderdaad niet helemaal goed gegaan met het maken van de reservering. Hier kunt u niets aan doen, maar jullie zijn hier wel de dupe van geweest. Mijn collega zal in de komende dagen even contact met je opnemen om deze bestelling te bespreken. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Het bestellen ging goed. De levering was op tijd. De bezorgen was vriendelijk. Het vlees was prima, en de bijproducten ook. Helaas zijn 2 van de 3 bakplaten van een minuut of 20 uitgevallen. Hiervoor hebben we een tegoedbon gekregen van € 50,-. Men gaf aan om dat te bellen als dat gebeurd. Maar daar heb je natuurlijk niets aan, want dan is het etentje al aan de gang, en wij denken niet dat we dan binnen enkele minuten 2 nieuwe platen hebben.
Antwoord van Barbecue.nl
We zijn blij om te horen dat het bestellen soepel verliep, de levering op tijd was en onze bezorger vriendelijk was. Ook fijn dat je tevreden was over de kwaliteit van het vlees en de bijproducten. We begrijpen echter dat het uitvallen van twee bakplaten tijdens je etentje een teleurstellende ervaring was. We bieden nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is inderdaad niet ideaal om tijdens het diner met technische problemen te worden geconfronteerd. We waarderen dat je direct contact met ons hebt opgenomen. Als tegemoetkoming hebben we een tegoedbon van €50,- aangeboden, en we hopen dat je deze bij een volgende bestelling kunt gebruiken. De tip van het bellen was oprecht goed bedoeld want we hebben vele chauffeurs op de weg en het is zomaar mogelijk dat deze bij jullie in de omgeving was, binnen 2 minuten is waarschijnlijk niet mogelijk. We hopen dat je ons een nieuwe kans geeft en dat we je volgende keer een foutloze ervaring kunnen bieden. Bedankt voor je begrip en feedback. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Verschillende jaren hebben we een gourmetpakket besteld en dit was steeds heel goed maar nu we het wildpakket hebben besteld is er van de goede smaak en uitstraling niets meer over. We hebben dan ook besloten dit niet meer te nemen en we overwegen nog of we iets gaan bestellen. Op het plaatje lijkt alles goed maar op het bord is daar niets van over en dat vonden we erg jammer.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback, en het spijt ons te horen dat de Seizoensbox niet aan de verwachtingen voldeed zoals je gewend was van onze gourmetpakketten. We begrijpen dat smaak en presentatie van groot belang zijn. We nemen jouw opmerkingen serieus en zullen intern kijken naar mogelijke verbeteringen. De Seizoensbox is natuurlijk een ook een ander concept dan de gourmet en jammer dat het niet naar verwachting was. We hopen we de kans te krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
de oerhammen die er bij zaten kun je niet verwarmen op de bbq. Deze waren veel te groot voor de bbq. doordat er een klein gasflesje bij zat kun je de bbq niet harder laten branden, te weinig druk. er zaten geen poten bij de bbq. daardoor moest deze verplicht op een tafel staan. er waren niet genoeg vorken. al met al viel het tegen.......
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor je feedback, en het spijt ons te horen dat je ervaring met onze BBQ-service niet naar tevredenheid is verlopen. Vervelend dat de oerhammen niet goed verwarmd konden worden. Dit heeft niet zozeer met de grootte van de gasfles te maken maar we zullen dit intern nog een keer extra nakijken in het kader van de capaciteit van de barbecue. Het klopt dat onze barbecues geen poten hebben, we leveren tafelmodellen uit. Jammer om te lezen dat je hierdoor verrast was. Ik kan me voorstellen dat dit even stress met zich meebrengt. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We nemen stappen om onze service te verbeteren en hopen je in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

oke maar niet meer wat het was.

Goede en levering mooi op tijd. Ze sturen een sms wanneer ze het komen leveren. En wanneer ze het weer ophalen. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees en de bbq waren in prima staat. Lekker vlees bbq deed het gelijk. Handig als je met een groep bemtm je hebt er geen omkijken naar. En geen afwas!! Zou het zeker aanraden.
26 dec 2023
We hebben eerder de asperge box via van A-Z gekregen en die was geweldig. DE wild box viel erg tegen. Niets was goed op smaak en het wild bleek zo hard te kunnen rennen dat er niets herkenbaars meer van terug te vinden was. Een tegenvaller was het en niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Barbecue.nl
Dank je wel voor het delen van jouw ervaring met de Wild Seizoensbox. Het spijt ons te horen dat deze box niet aan je verwachtingen voldeed en dat de smaak en de textuur van het wild teleurstellend waren in vergelijking met de eerdere positieve ervaring met de asperge box. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
3 volwassenen en 2 kids menu. Alle grote menus slechts 2x ipv 3x. Slechts 1 bakje per salade. En het vlees? Heel klein gesneden, heel erg op bezuinigd. Deze onderneming wil veel geld verdienen door porties te minimaliseren. Voor ons nooit meer. De grens is bereikt!
Antwoord van Barbecue.nl
Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring met onze service niet aan de verwachtingen voldeed en dat er tekortkomingen waren in de geleverde menu's. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer, zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande en dat we de tijd niet terug kunnen draaien. Neem gerust even contact op met info@a-z.nl en dan bekijken we wat we kunnen doen om deze kwestie verder te bespreken en een oplossing te vinden die aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Bezorging en ophalen BBQ werd volgens afspraak gebracht en opgehaald.

Goede service, zeker de berichten over bezorging en afhaling. Zeer klantvriendelijke chauffeur. En inderdaad alles wat op de website stond zat er bij.Zeer goede kwaliteit van het vlees behalve zie hier onder.

Brood en vlees goed, BBQ waardeloos

Het vlees en brood was goed. Maar de barbecue functioneerde erg slecht. Deze was niet goed warm te krijgen, terwijl het wel een volle gasfles was. Uiteindelijk een andere barbecue moeten halen + aansluiten.
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor je eerlijke reactie. Super vervelend om te horen dat de barbecue niet naar wens functioneerde. Normaal gesproken worden onze barbecues na het schoonmaak proces uitvoerig getest alvorens deze weer uitgeleverd worden naar onze klanten. Helaas verwacht ik in deze dat deze welke bij u geleverd is aan de aandacht ontschoten is van ons personeel. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Namens A-Z bied ik u nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
30 jun 2023

Minder dan andere jaren

De bbq ging een paar keer gedeeltelijk uit. Verbeterpunt: maak de bbq nog gebruiksvriendelijker (bij wijze van spreken dat je met 1 druk op de knop kan beginnen)
Het pakket was minder of te wel kleiner stukken als dat ik eerder gewend was ik weet dat alles duurder is maar het viel mij deze keer op maar wel lekker
Antwoord van Barbecue.nl
Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Fijn om te horen dat het lekker was. Het is inderdaad zo dat wij ook te maken hebben gehad met een prijsverhoging. Het is echter niet zo dat de menu's kleiner/minder zijn geworden. Ik zal er in ieder geval intern naar laten kijken. Nogmaals bedankt voor je eerlijke recensie. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service