Barbecue.nl- Logo - Beoordelingen

Barbecue.nl

700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

1 mei 2024

Goede prijs kwaliteit verhouding

De service en het eten is echt top. Tijd van brengen word netjes doorgegeven en het eten is allemaal heel goed verpakt en ook nog een hele goeie prijs kwaliteit verhouding. Lekker stukken vlees, kip en vis, grote salades en lekkere sausjes. Wij waren met een groep van 15 personen op een vakantiepark. Daar werd alles netjes bezorgd en ook weer opgehaald. Super fijn was dat. Enige wat mogelijk beter kan is de bbq. Misschien hadden we met 15 personen toch nog een extra bbq moeten hebben duurde nu vrij lang voordat iedereen wat had. Omdat teveel vlees erop niet lukte, te lang duurde. En stickers op de salades en sauzen met wat in het bakje zit. Die hadden wij nu maar zelf gemaakt.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van onze service, levertijden en porties. We streven er altijd naar om de meest verse ingrediënten van de hoogste kwaliteit te leveren voor een onverslaanbare prijs. Het is geweldig om te horen dat je een positieve ervaring had bij het bestellen voor een grote groep van 15 personen. Wat betreft de BBQ: we begrijpen dat het even kan duren met zoveel mensen. Wij geloven er echter in dat we de tijd moeten nemen om ervoor te zorgen dat alles goed gebeurt, hoe groot de bestelling ook is. Wat betreft de etiketten op de salades en sauzen, we hopen dat dit je algehele ervaring niet te veel heeft beïnvloed en zullen overwegen om ze in de toekomst toe te voegen! Al met al bedankt dat je voor ons hebt gekozen - we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn! - Inge
14 mei 2024
Kwamen alle afspraken na. Dachten goed mee. Alles keurig netjes verzorgd. Voldoende vlees, salades en brood voor onze 21 man. Enig minpuntje dat wij hadden was dat de helft een heerlijke biefstuk had en de andere helft een stuk ‘waar niet doorheen te komen was’. Al het andere vlees was top, dus gewoon een betje pech. Dat hebben jullie ook niet helemaal in de hand. Ik zou de volgende keer zo weer bestellen. Heerlijk dat al die zorg je wordt ontnomen.
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor het schrijven van de recensie! We waarderen je feedback en zijn blij dat de maaltijd over het algemeen een succes was. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer een geweldige ervaring te bezorgen! - Linda

Een volledig pakket met iets te eenzijdige salades.

De bezorging, de verpakking, de vegetarische schotel, de vis en het vlees waren prima. Jammer dat 2 van de 3 standaard salades nogal mayonaise achtig zijn. Wat groene salade i.p.v. de huzarensalade of de kartoffelsalade zou het een moor uitgebalanceerde BBQ maken. Wat betreft de volledigheid van de ondersteunende materialen (bbq, gasfles, borden, bestek, tangen, etc.) een dik compliment.
Antwoord van Barbecue.nl
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn erg blij om te horen dat de bezorging, verpakking, vegetarische schotel, vis en vlees allemaal geweldig waren. We begrijpen dat je graag iets anders had willen zien in het saladegedeelte en we waarderen je suggestie. Ook hartelijk dank voor je compliment over de volledigheid van de BBQ-uitrusting - dit is iets waar we altijd naar streven! Groetjes Arno

Barbecue zonder stokbrood

Het vlees en de salades zaten keurig verpakt en werd op tijd geleverd. Ik had 1 vegapakket besteld, het zou fijn zijn als daarin wat meer keus zou zijn. De groentesalades spraken ons wat minder aan. Het stokbrood werd niet geleverd, want volgens de bezorger was dit gevallen en vuil geworden, dus hij had dit weggegooid :-( Overigens is dit later door de verkoopafdeling keurig opgelost!
Antwoord van Barbecue.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat het vlees en de salades op tijd geleverd werden en goed verpakt waren. We begrijpen uw opmerkingen over het gebrek aan variatie in het veganistische pakket, en we beloven dat we er rekening mee zullen houden. Bovendien verontschuldigen wij ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door het niet leveren van het brood en waarderen wij het dat dit effectief opgelost is door ons verkoopteam. Wij streven ernaar om producten en diensten van topkwaliteit aan te bieden, en wij waarderen uw feedback omdat die ons helpt om ons bedrijf verder te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. - Inge

Was prima

Vlees was erg goed! Die groene vegan spiesjes waren niet lekker en de salades ook niet. Wij hadden 2 personen die niet vegan, maar vegetarisch waren. Ik zou liever een betere verdeling zien tussen de vegetarische en de vlees salades, zodat er voor iedereen iets is en je niet gelijk alles vegan hoeft te bestellen.
Antwoord van Barbecue.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je van het vlees hebt genoten en we zullen je feedback zeker in gedachten houden als het gaat om ons vegetarische en veganistische aanbod. Jammer om te horen dat de vegan spiesjes en de salades niet in de smaak vielen. Nogmaals bedankt voor jullie gedachten! Groetjes Arno
7 mei 2024

Het eten was lekker, administratie liep fout

Het eten was lekker De administratie liep wat stroever. Ik had een gsm nr doorgegeven om te melden en dit werd niet gebruikt. De levering was ondanks het tijdslot, te vroeg. We hebben dit kunnen regelen, wat de dagactiviteit wat in de war stuurde. De afrekening werd wel aangepast
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je van het eten hebt genoten en waarderen de feedback over de administratie en bezorging. Nogmaals bedankt voor je recensie! - Linda
Eten was weer prima Alleen weer jammer dat als je een bestelling heb gedaan ze de volgende dag met een korting komen: ik had besteld voor pinksterweekend, en promp na deze bestelling komen ze met een aanbieding, dit is met al vaker voorgekomen.erg jammer weer
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat je ervaring goed was en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. We streven ernaar om eersteklas service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als er kortingen zijn vlak na een aankoop, maar we streven ernaar om onze klanten waarde te bieden gedurende hun hele reis met ons. Groetjes Arno
7 mei 2024
Samenstelling a-z menu is super, Wellicht wat meer variatie met bruin en wit stokbrood (wij hadden alleen wit) en een salade met weinig tot geen dressing. Super qua bezorging en ophalen Dus bijna alle sterren! Wij hebben sowieso super genoten!
Antwoord van Barbecue.nl
We waarderen de complimenten voor ons A-Z menu en ook je feedback over het brood en de salade. We vinden het fijn om te horen dat je ervan hebt genoten! - Linda

Bbq

Eten, klantenservice en materiaal allemaal perfect naar verwachting. Enkel zou extra update over de levering handig kunnen zijn op de dag zelf. Zo moet je niet zitten wachten als er vertraging is bij het transport. Verder helemaal bangelijk!!

Tevreden

Het vlees en stokbrood waren erg lekker! Het gemak is ook fijn. Alleen hadden wij vieze borden van een net opgehaalde andere bestelling gekregen. Wij hebben de borden dus nog af moeten wassen, dat was wel vervelend en niet zo hygiënisch…
15 mei 2024
We hebben al een paar keer eerder bbq bij jullie besteld en de laatste 2 keren kregen we moeilijk de bbq aan de vonkontsteking deed het niet de laatste keer even moeten klooien met aansteker en je handen verbranden om em aan de krijgen
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je problemen had met de het aanzetten van de bqq. We willen er graag voor zorgen dat dit niet weer gebeurt en we stellen het op prijs om te weten hoe we dit kunnen verbeteren. Mochten jullie nog contact willen mag dit zeker! Via 077-4677200 of via verkoop@a-z.nl - Linda
14 mei 2024

Heerlijke BBQ

Alles was heerlijk zoals altijd, alleen de doperwten salade was niet goed meer, deze was heel zuur en gaf tintelingen in de mond. Nog nooit eerder gebeurd, we zijn altijd dik tevreden geweest. Een beetje pech zullen we maar zeggen!!
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt dat je weer bij ons hebt besteld! We vinden het vervelend om te horen dat de doperwten salade niet naar tevredenheid was. Mochten jullie nog contact willen mag dit zeker! Via 077-4677200 of via verkoop@a-z.nl - Linda
ZOALS GEWEND VAN JULLIE ALLES IN ORDE ALLEEN EXTRA BEZORG KOSTEN €25,00 IS DAT IETS NIEUWS!!! DIE HEBBEN WE EERDERE TIJDEN NIET GEHAD .VIND IK NIET ACCEPTABEL.JULLIE MOETEN HET TOCH BEZORGEN ANDERS WORDT JE NIKS KWIJT.GR.GER.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je feedback, Ger. We horen graag van onze trouwe klanten. Hier bij A-Z streven we ernaar om onze bezorgdiensten zo betaalbaar en handig mogelijk te maken. We herzien ons beleid vaak om ervoor te zorgen dat klanten de beste ervaring hebben, terwijl we ook de operationele kosten in het oog houden. Nogmaals bedankt voor je eerlijke mening. Groetjes Arno
We hebben een top bbq gehad. Producten zagen er allemaal netjes uit. Ik miste alleen de koelkratten om de spullen koel te houden. Dat zou ik zeker een aanrader en stukje service vinden. Zeker bij grotere bbq partijen.
Antwoord van Barbecue.nl
We zijn blij om te horen dat je een heerlijke BBQ-ervaring heeft gehad en dat de producten aan je verwachtingen voldeden. We hebben je feedback genoteerd en gaan dit zeker onthouden. - Linda
4 mei 2024
Vlees en vis alsmede alle servies en bbq spullen verdienen 5 sterren. Teveel sauzen en weinig salades. Ps graag de 2 bestellingen van 2024 in mijn account verwerken. Die van 2023 en 2021 staan wel in mijn account.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat het vlees en vis naar wens is geweest. Mochten jullie nog contact willen mag dit zeker ! Via 077-4677200 of via verkoop@a-z.nl - Linda

inhoud salades en sauzen

De inhoud van de salades mogen van ons wel iets minder zijn. En de inhoud van de pindasaus mag voor ons wel iets meer zijn. Ook wordt de standaard sauzen zoals, mayonaise, ketchup en curry vaak naar gevraagd.
Duidelijke website met uitgebreide keuze. Vervolgens goed en snel emailcontact. BBQ was schoon en goed. In tegenstelling tot de vis- en vleesmenu's viel het vegetarische menu wel enigszins tegen.
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te horen dat je onze website en de snelle e-mailreactie goed vond. We streven ernaar om BBQ van hoge kwaliteit te leveren en het klinkt alsof je blij was met wat we serveerden. We zorgen ervoor dat al onze gasten een geweldige ervaring hebben, dus we waarderen je feedback over het vegetarische menu - we zullen er zeker rekening mee houden als we ons aanbod blijven verbeteren. Fijn dat je deel uitmaakt van de A-Z familie! Groetjes Arno

Aanradertje

Levering was inderdaad ook in België, dit vinden wij ongelooflijk fijn en optijd! De slaatjes waren lekker, op sommingen misschien een beetje te veel saus. Het was meer dan genoeg en lekker!
Antwoord van Barbecue.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. Heel erg bedankt voor je feedback! - Linda
Heel bijzonder was dat jullie de spullen voor ons helemaal naar Zeeland wilden rijden. Top! De hoeveelheid was ruim voldoende en het was gewoon goed.
Antwoord van Barbecue.nl
Heel erg bedankt voor de lieve feedback! We zijn blij dat je tevreden was met de hoeveelheid spullen die we hebben afgeleverd en dat je onze bezorgservice tot in Zeeland waardeerde. Het is altijd ons doel om klanten service van topkwaliteit te bieden en we waarderen je steun! Groetjes Arno
Goede kwaliteit vlees en vis. Voldoende variatie van de salades. Nakomen afspraken. Leuke spontane bezorger en ophaler. Gewoon goed. Heel tevreden.