Barbecue.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

1 mei 2024

Goede prijs kwaliteit verhouding

De service en het eten is echt top. Tijd van brengen word netjes doorgegeven en het eten is allemaal heel goed verpakt en ook nog een hele goeie prijs kwaliteit verhouding. Lekker stukken vlees, kip en vis, grote salades en lekkere sausjes. Wij waren met een groep van 15 personen op een vakantiepark. Daar werd alles netjes bezorgd en ook weer opgehaald. Super fijn was dat. Enige wat mogelijk beter kan is de bbq. Misschien hadden we met 15 personen toch nog een extra bbq moeten hebben duurde nu vrij lang voordat iedereen wat had. Omdat teveel vlees erop niet lukte, te lang duurde. En stickers op de salades en sauzen met wat in het bakje zit. Die hadden wij nu maar zelf gemaakt.
Kwamen alle afspraken na. Dachten goed mee. Alles keurig netjes verzorgd. Voldoende vlees, salades en brood voor onze 21 man. Enig minpuntje dat wij hadden was dat de helft een heerlijke biefstuk had en de andere helft een stuk ‘waar niet doorheen te komen was’. Al het andere vlees was top, dus gewoon een betje pech. Dat hebben jullie ook niet helemaal in de hand. Ik zou de volgende keer zo weer bestellen. Heerlijk dat al die zorg je wordt ontnomen.
28 apr 2024
De hamburgers waren iets te dik waardoor de binnenkant lastig was om goed te bakken. De kipfilet mag meer gekruid zijn en gemarineerd worden met olie. Nu is hij te droog/blend. De bbq zelf deed het aan de middenkant niet. Jammer! Ik vind het ook raar dat er een vega optie bijzit bij de halal menu.. je kan het ook niet aanpassen. De rest was wel super lekker bedankt!
16 apr 2024
De bezorging was prima op tijd . Het vlees zat keurig in bakjes . Vlees smaakte heel lekker de sausjes en salades zijn perfect. En er was meer dan genoeg .stokbroden waren lekker vers . Geen enkele klacht hiervan . De bakjes met fruit zijn niet opgegeten . Die waren beetje overbodig.

Het eten was lekker, administratie liep fout

Het eten was lekker De administratie liep wat stroever. Ik had een gsm nr doorgegeven om te melden en dit werd niet gebruikt. De levering was ondanks het tijdslot, te vroeg. We hebben dit kunnen regelen, wat de dagactiviteit wat in de war stuurde. De afrekening werd wel aangepast
Samenstelling a-z menu is super, Wellicht wat meer variatie met bruin en wit stokbrood (wij hadden alleen wit) en een salade met weinig tot geen dressing. Super qua bezorging en ophalen Dus bijna alle sterren! Wij hebben sowieso super genoten!

Heerlijke BBQ

Alles was heerlijk zoals altijd, alleen de doperwten salade was niet goed meer, deze was heel zuur en gaf tintelingen in de mond. Nog nooit eerder gebeurd, we zijn altijd dik tevreden geweest. Een beetje pech zullen we maar zeggen!!
HF
Helma F.
Simpelveld
22 apr 2024
Bbq was lekker en goed verzorgd. Ruim voldoende met salades en brood erbij. 10 personen besteld, 14 personen van gegeten. ( met kinderen) Kip en varkenslapjes niet te lang op vuur laten liggen anders is hetsnel te droog.
Vlees en vis alsmede alle servies en bbq spullen verdienen 5 sterren. Teveel sauzen en weinig salades. Ps graag de 2 bestellingen van 2024 in mijn account verwerken. Die van 2023 en 2021 staan wel in mijn account.

Aanradertje

Levering was inderdaad ook in België, dit vinden wij ongelooflijk fijn en optijd! De slaatjes waren lekker, op sommingen misschien een beetje te veel saus. Het was meer dan genoeg en lekker!
16 apr 2024
De verspakket was prima. Alle normale porties waren ruim voldoende. Verder geen aanmerkingen. Vriendelijke bezorger

Heerlijk

We hadden voor 9 personen besteld, vlees en brood was er genoeg alleen de salades waren er aan de krappe kant
30 apr 2024
alles was prima geregeld . er was voldoende voor iedereen.
Brood vast afbakken.
Ophalen van de BBQ Vrijdag BBQ gehad - maandag zou deze opgehaald worden. Echter je laat deze ook geen 3 dagen zonder vieze borden staan thuis Dus je gaat min of meer toch afwassen van bestek en borden en dan uiteindelijke ophaaldatum is pas dinsdag ipv maandag.
AH
ad h.
steensel
Het eten was goed maar jammer dat ze de spullen pas 5 dagen later ophalen vinden we niet fijn. Wij huurde deze woning t/m maandag en we weten niet of het daarna weer verhuurd was en wat zij dan met de spullen doen
RS
Rein S.
Wormer
De barbecue is door alle gasten als zeer goed beoordeeld. Vleessoorten , sausen en salades waren zeer smakelijk. Minder was men te spreken over de stokbroden. Die waren in het verleden van betere kwaliteit.
NV
Netty v.
Helden
De sla had allemaal bruine randjes en de tomaten en komkommer zagen er ook niet zo vers meer uit. Was wel jammer, ik heb dit zelf vers toegevoegd aan de bbq. Vlees was prima in orde.
RS
Rein S.
Wormer
Eten is smakelijk en van goede kwaliteit. de stokbroden vinden wij van mindere kwaliteit als in het verleden.
Asperges en aspergesoep waren heerlijk. Toetje viel tegen.