Barbecue.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.913 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

De service en kwaliteit van AZ BBQ is fantastisch.

De service van AZ BBQ is geweldig. Het assortiment om uit te kiezen is ruim voldoende, wijze van bestellen heel makkelijk, afspraken worden heel correct nagekomen. En wat erg belangrijk is, alle gerechten zijn echt heerlijk! Reacties van mensen die op je feestje komen zijn alleen maar heel erg positief! Het gemak dat alles na je feestje gewoon, zelfs vuil, weer opgehaald wordt is natuurlijk echt super geweldig. De bezorgers zijn uiterst vriendelijke. Kortom; de kwaliteit en de service zijn uitmuntend!

Volgende keer weer? ja

Prima op tijd bezorgd. Jammer dat de koelingstas niet meer te koop was. Gelukkig met eigen koelingstassen op kunnen vangen. Vleespakket was prima verzorgd. De erwten en kerrie salade viel wat minder in de smaak, maar ja zoveel monden, zoveel smaken. Wat betreft het Veganpakket, daar was de 'hamburger' plakkerig/vochtig en minder lekker. Ze vond hem ook te pittig/peperig. vriendelijke groet, Coby de Koning
23 apr 2024
Het viel enorm in de smaak bij onze Aardvark-party! Vooral de worsten met hun behoorlijke maat werden smakelijk verorberd. We hopen met z'n allen dat dit in de aanbieding blijft bestaan. Het is onze 25 ste party met de eerste keer A-Z bbq, dat gaat vanaf nu elk jaar een plaats krijgen in al onze treffens.

Zeer tevreden

De levering was top, alles werd geleverd in kratjes, waarin je de vieze vaat ook weer makkelijk kon opbergen. Zelf waren we niet op kantoor toen het allemaal opgehaald werd, maar we konden het ergens neerzetten zodat het ophalen ook gewoon makkelijk gedaan kon worden. Zeer tevreden
30 apr 2024

Heerlijke BBQ mijn gasten hebben genoten.

Alles was heel goed geregeld het brengen en ophalen. Maar het belangrijkste was dat ik van mijn gasten complimenten kreeg dat het zo goed verzorgd is. Misschien `n minpuntje we hadden 4 stokbroden en er waren ruim 2 over. Misschien 2 stokbroden en `n bakje huzarensalade erbij.
19 apr 2024
Op een weekend weg voor 90 man heerlijk gebarbecued met zijn allen. Door een miscommunicatie, klopte de levering niet helemaal. Maar de klantenservice heeft het uitstekend opgelost. De kwaliteit van het vlees en alles eromheen was hartstikke goed in orde.
23 apr 2024
Alles was tot in de puntjes verzorgd of beter gezegd ontzorgd. De spullen werden netjes op de afgesproken tijd geleverd. Het eten zelf was meer dan voldoende en van goede kwaliteit en na afloop geen afwas. Zeker voor herhaling vatbaar!
22 apr 2024

Een meer dan geslaagde barbecue!

Alles binnen de afgesproken tijd bezorgd en ook weer afgehaald. En dat ver in België. Het ziet er allemaal prachtig uit. Vlees heerlijk mals, sausen, stokbroden en bijgerechten meer dan voldoende. Een meer dan geslaagde barbecue!
1 mei 2024
Bezorging, was mooi op tijd. De bezorger was erg vriendelijk .👍 Misschien senioren menu’s in het assortiment Evt iets meer borden en bestek ( reserve als het erg vies geworden is) Verder waren wij zeer enthousiast 👌
16 apr 2024
Prima service! Prettig contact via de telefoon. Levering op de camping verliep goed. Vlees was heerlijk (bbq De Luxe-12 personen). Er was voldoende en de sauzen en salades maakten het af. Voor herhaling vatbaar 👍🏼
Ons hele gezelschap was heel enthousiast over A-Z BBQ. Prima kwaliteit en hoeveelheid van vlees, vis, salades en stokbrood, goede gasbarbecue, goede aflever- en ophaalservice, goede communicatie, nette prijs.
De hele ervaring, na al die jaren zijn wij nog zeer tevreden! Verschillende BBQ schotels al geprobeerd, het is vers en lekker! En uiteraard het brengen/halen en het niet hoeven schoon te maken is ideaal!
17 apr 2024

Perfecte service!

Perfecte service. Zelfs tot bijna in Luxemburg gebracht en goed contact gehad met de bezorger. Eten was van goede kwaliteit en voldoende voor iedereen. Fijn ook dat je niet zelf hoeft af te wassen. Top!
Zeer goed geregeld, heerlijk eten en geen gedoe met afwas. Ook zowel de bezorger als de persoon die alles weer kwam ophalen waren zeer vriendelijk. Ik zeg een super ervaring en tot een volgende keer!
AD
Annelies D.
Schiedam
1 mei 2024
Superkwaliteit vlees, genoeg ook en niet veel te veel. Lekkere salades, sauzen, stokbrood en smeersels (vooral de kruidenkaas, jammie!). En erg aardige bezorger. Kortom, helemaal top!
Het was echt heerlijk en echt heel netjes geregeld van sausjes tot toetjes toe! Wij hebben genoten en zeker voor herhaling vatbaar! Duidelijk afspraken met brengen en weer ophalen!
YP
Y P.
Huis ter Heide

Helemaal top!

Vriendelijke klantenservice, goede en vriendelijke bezorgservice (komen bij ons altijd binnen de afgesproken tijd) en lekker eten! Wij bestellen om die reden met regelmaat bij A-Z!
30 apr 2024

Heerlijk gegeten.

Levering qua tijd was fijn. Eten was erg goed. Eigenlijk was alles zeer goed. Zelf vond ik de spareribs te vettig en weinig smaak. Maar het ander vlees was erg lekker. Bedankt.
16 apr 2024

Heerlijk en ruim voldoende

Alles werd netjes op tijd geleverd en het is ruim voldoende, we waren met 13 personen en hadden nog vlees over wat we de volgende dag hebben gegegeten.
LV
Lenie V.
boekel

Super.

Het vlees zat netjes van elkaar verpakt op de schalen. Voor ons was de bbq saus iets te veel en de satésaus te weinig. Voor de rest was het super