touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 30 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
touwbestellen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij touwbestellen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

342 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 okt. 2022
Eigenlijk beviel alles in het bijzonder. Wat jullie beter kunnen doen? Op de site duidelijker aangeven dat jullie in Nijkerk gevestigd zijn. Er zijn in de verre omgeving geen bedrijven die zo mooi staand want maken. Ik zocht naar een bedrijf "in de buurt" en vond via Google niets. Bij toeval koos ik voor jullie, om er pas bij het afrekenen achter te komen dat we zo'n beetje buren zijn. Het filmpje vond ik indrukwekkend en de bescheidenheid ook: ruim 300 jaar... De werkelijkheid is: bijna 400 jaar. Ik denk zeker het oudste bedrijf van Nijkerk, maar mogelijk ook van heel Gelderland (of Nederland?). Heel leuk allemaal. Ik kom graag een keer de fabriek bezichtigen als dat mag. Hou vol!

4 sep. 2022
Ik kan het touw gebruiken waar ik het voor bedoeld heb. Wat ik niet wist en ook niet zichtbaar is in de product beschrijving is dat het verschrikkelijke rafelt bij afsnijden, dus niet geschikt aan boord. Door het te smelten gaat beter

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

24 jan. 2023
22 nov. 2022
Pakket nog niet ontvangen
2 aug. 2022

ik moet feedback geven terwijl ik nog niets binnen heb gekregen.
25 mei 2022
Post nl is te laat