touwbestellen.nl- Logo - Beoordelingen

touwbestellen.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
touwbestellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle service en goed bereikbaar. Ik had vooraf contact opgenomen om e.e.a. door te spreken en kreeg netjes antwoord. En wat ik zelf erg belangrijk vind: het bedrijf komt echt uit Nederland. Niet dat je denkt bij een Nederlands bedrijf te bestellen om ver okgensnye.moeyen concluderen dat het uit China komt. En als laatste: het product wat ik heb ontvangen is erg goed. 5 sterren dus!

12 mei 2023
Ik had 4mm besteld en heb 6mm ontvangen. Kan het niet gebruiken voor mijn applicatie. Mee genomen naar China als supply, kon er niets mee Dank je wel.

Beoordelingen voor touwbestellen.nl

Snel en correct
20 jan 2024
20 jan 2024
15 mei 2023

Positieve ervaring

Duidelijke uitleg van touw, gebruik en opties. Kreeg precies wat ik nodig had. Ik ben overigens een particulier. De redelijkheid van de prijs kan ik wegens gebrek aan vergelijk niet beoordelen, maar ik vond de kwaliteit belangrijker en die beoordeel ik als goed.
Blije klant. Heel blij met de koop bij touwbestellen.nl. Let wel goed op dat je een minimaal aantal meter moet bestellen en controleer de dikte goed. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed.
5 jun 2023
Na wat vragen over onze bestelling (snelle reacties), snel en goed geleverd. Ze hebben nog een site met andere info. Dat is soms wat verwarrend, maar de producten en service zijn goed.
25 jun 2023
Belt als een product uitverkocht is. Geeft advies over een alternatief. Als dat advies niet past zorgt dan, dat de oorspronkelijke keuze alsnog heel snel wordt gemaakt en geleverd.
17 sep 2023

Mooie site

Prima informatie en bestel proces. Bezorging met brieven post was minder. Volgens PostNL was er geleverd terwijl het pas de dag erna door de brievenbus kwam.
17 aug 2023
Na telefonisch contact i.v.m. een bestelling werd beloofd dat die de volgende dag bezorgd zou worden. De bestelling is op de afgesproken volgende dag bezorgd.
28 jun 2023

Top bedrijf

Verkeerde maat product besteld, zonder enige problemen opgelost. Zelfs de dag erna al het vervangende product geleverd. Helemaal tevreden
MV
Miran V.
Bovenkarspel
Touw besteld en keurig verzendbewijs ontvangen. Het bestelde werd keurig op tijd geleverd. Touw was keurig gestald dat het niet rafelt.
16 jun 2023
Precies het juiste advies wat ik nodig had. Touw type tuning perfect voor mijn applicatie. Floris bedankt voor je uitstekende advies.

Mooi product

Snelle levering, mooi kwaliteits product, scherpe prijs en netjes verpakt. Duidelijke website zodat je goed kan kiezen wat je zoekt.
16 aug 2023
Snelle levering, maar vooral: duurzame verpakking; geen plastic of overbodige dingen. Kartonnen doos met pakbon en touw; prima!
27 jun 2023

Goede prijs.kwaliteit verhouding een…

Goede prijs.kwaliteit verhouding en een snelle levering, wordt ook goed op de hoogte gehouden waar en wanneer het pakket komt👍
1 aug 2023
Goed materiaal en snelle levering. Heb geen foto gemaakt, heb de touw gebruikt in decoratie materiaal en alles verkocht
5 jul 2023
Bestellen ect was eenvoudig, eerste leveringsmelding was ok, maar later werd een dag later vermeld, jammer voor mij !
26 dec 2023

Zeer te tevreden!

Al een paar keer sisaltouw besteld voor de krabpaal. Supergoede kwaliteit, netjes verpakt en snelle levering!