Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

27 jan 2024
Ik probeer een zending te retourneren maar ontvang het retourformulier niet per mail. Kan de zending dus niet terugsturen.
27 jan 2024
Een retour voor een pakketje naar duirmtsland voor 12.50 nooit niet. Niet van deze tijd.
10 feb 2024
Verkeerde product ontvangen en moet zelf retour kosten betalen. Nooit meer

bestelling niet ontvangen

ik heb nog steeds niet de bestelling ontvangen.
Nog geen bestelling binnen..

Incorrect Items Received and no assistance provided

I ordered and received the incorrect shipment. My parcel of items ordered arrived 2 days before my Girl Baby Shower with incorrect items for a Boy’s Football party. On receipt of the parcel on Wednesday afternoon I immediately contacted Party.nl to advise them I received the incorrect items. They were not helpful or sympathetic to me and just said sorry there is no way we get correct items to you in time for my Baby Shower on Saturday. It is was extremely disappointing service and caused a lot of undue stress for a mistake that should have never happened. Would not recommend at all.
Antwoord van Party.nl
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. We're committed to ensuring it doesn't happen again in the future. Please contact our customer service, and we'll promptly assist you in resolving the issue.
7 sep 2023

Slecht

Duidelijk zijn wie de verkoper is. De klant is geen spoorzoeker om na te gaan waar zijn bestelling blijft. Bij sommige verkopers zoals funidelia nl-Amazon ontvang je geen track en trace code. Dus moet je maar afwachten wanneer je bestelling komt. Onduidelijk is het daarom wie de vervoerder is. Heb verschillende vervoerders via Amazon doorgekregen maar geven de verkoper de schuld, die moet de klant informeren wanneer de bestelling komt. In mijn geval is dit fout gegaan. Geen naam van de verkoper, geen track en trace. Wel betaald maar niets ontvangen
20 okt 2023
Als ik iets besteld geven ze aan 2 tot 4 dagen. Bullshit!! Wat ik vervelend vind is je krijgt geen bericht wanneer je heb besteld, dus je weet niet hoe en wat! En het komt pas weken later! Ik heb iets bested voor mijn dochter het kwam bijna 2 weken pas binnen en nu heb ik weer iets besteld en van die pakket heb ik nooit wat gehoord. Dus ik kan het niet volgen en weet dus niet wanneer het aan komt en dat was vorige week en tot nu toe nog niks gehoord!!! Dus NEE ik ga in de toekomst nooit meer wat hier bestellen!!!!!!!
NK
Nicky K.
Gieten
24 jun 2023

Let goed op verzendtijd!

Omdat ik de pruik binnen een paar dag nodig had, heb ik de premium levering gekozen. De pruik zou dan, volgens de info die ik over de verzending te zien kreeg, die vrijdag of zaterdag van dezelfde week thuis afgeleverd worden. Uiteindelijk werd de pruik pas maandags bij een UPS punt afgeleverd. Na te zoeken op de website zag ik bij de uitgebreide verzendinfo dat het 2-4 werkdag kon duren. Niet helemaal eerlijk dat je daarvoor moet zoeken en dit niet gelijk te zien krijgt.
27 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met uw aankoop. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
13 jul 2023

Zowel vleugels als jurkje kapot

Helaas is het jurkje en de vleugels kapot. Dit was al kapot toen we de verpakking opende. Erg sneu voor onze dochter. Retour sturen kan helaas niet omdat we dit jurkje willen gebruiken voor de laatste school dag. We hebben geen alternatief. We zijn teleurgesteld in de kwaliteit van het jurkje en de vleugels. We proberen het nu te laten repareren, wat extra tijd in beslag neemt. Een nieuwe bestelling plaatsen zullen we niet meer via deze webshop doen.
19 jul 2023
Neem contact op met onze klantenservice zodra

Te late levering

Ik heb voor express levering gekozen waarbij het ruim op tijd binnen zijn zijn. Ik heb op dinsdag besteld en het kwam zaterdag binnen. Geen express levering dus, en later dan op de website vermeld stond. Om het terug te sturen moet ik nu verzendkosten betalen. Ik mail erover, want vind dit niet helemaal eerlijk en wil het terug sturen zonder verzendkosten, aangezien het door een fout van party.nl komt, maar krijg geen contact
18 okt 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Duurt heel lang. En als ik bel zegt hij je had ook voor primium kunnen kiezen dan was je pakje er binnen 4 werkdagen. Nou die optie heb ik niet gezien hoor. Op de website stond een levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Nou ik zit inmiddels op werkdag 7 dat zijn totaal 10 weekdagen en nog steeds niks ontvangen. Sorry feest is ondertussen al geweest. Heel erg teleurgesteld.
19 sep 2023
Meer dan een week geleden een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen. Status staat al meer dan een week op verzonden maar helaas….
BR
Bea R.
Heesch
17 nov 2023

Waardeloze panty's!!

Panty's zijn bezorgd, maar bij open maken, bleek 1 verpakking open, en panty was stuk!! Alles nog meteen dezelfde middag retour gestuurd, wat mij ook weer 7,80 kostte!! Volgens mij klopt ook de hele maat voering niet, de panty die stuk was, leek mij ook erg kort! Dus veel geld kwijt, waar ik helemaal Niets voor heb! Dus mensen wees gewaarschuwd! Hier geld Dus zeker,' Goedkoop is Duur koop!
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor de problemen met de panty's en de ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice zodat we de retourkosten kunnen bespreken en een passende oplossing kunnen bieden voor de maat en de beschadigde panty.

Maatvoering klopt totaal niet! Echte teleurstelling.

Het product paste niet. Ik kreeg hem nog et eens over mijn schouders. Op de site werd aangegeven dat het maat XXXXL moest zijn. Op de verpakking staat vermeld maat 56/58. Echter bleek dit maat 36 te zijn. Retour Sturen is op eigen kosten omdat het bedrijf in Duitsland gevestigd is. Dat is zo jammer. Dat het me te veel energie kost om hier werk van te maken. Echt een enorme teleurstelling.
28 okt 2023

Hoge verzend en retour kosten

Na een Halloweenkostuum voor mijn dochter van 9 jaar besteld te hebben bij Party.nl deze retour moeten sturen omdat het niet de juiste maat was. Achteraf kom ik erachter dat het pakket naar Duitsland retour gestuurd moest worden op eigen kosten. De kosten voor het versturen van het pakket en het retourneren heeft mij € 15,-!!!! Gekost!!!!!!! Schandalig, kostuum kosten € 30,-
17 nov 2023

Niks ontvangen

Hi, Op de website kon ik aanklikken op welke datum ik het geleverd wilde hebben, toen heb ik gekozen voor vrijdag 10 november 2023 of zaterdag 11 november 2023. Ik heb mijn pakketje tot op heden nog steeds niet ontvangen. Ik had bewust voor deze data gekozen, aangezien ik het nodig had. Nu is het niet meer nodig en wil ik het terugsturen en mijn geld terug. Mandy
Antwoord van Party.nl
Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraagde levering die niet aan uw verwachtingen voldeed. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice om de retourprocedure te starten en een terugbetaling te regelen.
21 jun 2023
Ik had die balon van sweet 16 voor mijn dochter gekocht, we blazen het dinsdag avond op omdat ze woensdag jarig is . Het is opgeblazen mooi netjes we zetten het op eettafel en zijn bezig met andere versiering. ik draai me om en zie dat het helemaal gezakt is. We kregen het ook niet meer opgeblazen. Echt slecht kwaliteit en zonde van me geld.
27 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over ons product. Neem direct contact op met onze klantenservice in geval van kwaliteitsgebreken. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.