Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Te late levering

Ondanks het aanvinken en hogere leveringskosten voor spoedlevering van 1-2 dagen (uitgezonderd het weekend) is mijn pakket pas geleverd op zaterdag 20 oktober, terwijl ik op 13 oktober 2023 bestelling heb geplaatst en betaald. Nu is wat ik heb besteld overbodig en kan gehele pakket zonder te openen linea recta terug naar verzender......
15 sep 2023

Slechte kwaliteit en verkeerde product ontvangen.

Je kan beter iets meer geld betalen en een goed product krijgen. Ik heb een ander model shirt ontvangen dan ik besteld had. Ik hou hem, omdat ik deze week nog een jaren 60 feestje heb, dus dan duurt omruilen te lang. Verder is het monteur van de feestbril verhogen. Ik moest ruim 2 weken op mijn bestelling wachten. Echt waardeloos dit.
23 jun 2023

Teleurstellend en slecht bereikbaar!

Bestelling gedaan met express levering waar ik ook extra voor heb betaald. Na aantal keer navraag te hebben gedaan wordt ik op de dag dat het geleverd moest worden geinformeerd over het feit dat de bestelling geannuleerd is. Krijg vervolgens alleen geld terug van de bestelling en niet van de levering. Echt heel teleurstellend.
27 jun 2023
Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling. Zoals je kunt zien op je klantenaccount, heb je nu een volledige terugbetaling ontvangen. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.

Ontevreden

Te laat ontvangen. Ik had voor de verjaardag vN mijn zoontje besteld. Ik heb het pakketje te laat ontvangen waardoor ik niks heb kunnen gebruiken. Graag wil ik Mijn geld terug. Ook staat er party.nl maar het is een duitse site. Jullie geven de indruk alsof jullie in nederland zitten maar dat is niet zo. Zeer ontevreden.
Ik heb een mail gestuurd over een product maar helaas geen reactie gehad.. Ik kocht een chuckie pak voor mijn dochtertje voor halloween, maar hij liet continue los bij de klittenband,had ik het weer vast gemaakt en ging ze lopen waren ze weer meteen los.. het zag er niet uit.. daarvoor vind ik het geen 19,99 waard!
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor het ongemak en het uitblijven van een reactie op uw e-mail. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden, mogelijk een vervanging of terugbetaling.
2 nov 2023
ik wil het retour sturen, dat lukt niet in het portaal. Ik wacht al dagen op een fatsoenlijk antwoord. Ondertussen verstrijkt de 14 dagen retour termijn.. EN moet ik het terugsturen naar Duitsland, dus dure verzendkosten. Mensen ga naar Bolcom daar heb je never nooit dit gedoe. Geen party stemming bij dit bedrijf!!

Iets niet leverbaar? Weten voor shopping bestelling!

`ik had een beperkte bestelling maar het 'duurste item' bleek niet meer op voorraad. Daardoor waren de verzendkosten duurder dan de waarde van mijn uiteindelijke bestelling. Ik had dit tegen deze voorwaarden nooit besteld. Vooraf contact of ik dan mijn levering wel zou willen ontvangen was wel zo netjes geweest.
4 nov 2023
Heb 40euro extra betaald om het op tijd te laten bezorgen maar kwam alsnog een kleine week later aan! Te laat dus! Het was voor een Halloween feestje van mijn zoontje. Toen ik belde met ups zeiden ze dat dit mij verteld had moeten worden door de verzender, en dat zij op de hoogte waren van alle vertragingen.

Slecht materiaal

Hallo, Ik heb een bestelling gedaan van een aantal artikelen om de zomer vibes hier op kantoor neer te zetten. Ik heb oa opblaasbare palmboom, opblaasbare aap en flamingo. bestelling (nummer: 462549672) een aantal artikelen zijn lek of sluiten niet goed waardoor ze weer leeg lopen. Voor meer info 0622709174.
19 jul 2023
Je hebt je probleem al met succes kunnen oplossen via onze klantenservice.
25 mei 2023

Slechte service

Lange levertijd Deel bestelling niet leverbaar Melden ze niet, pas als je zelf mailt waar het blijft Vervolgens negeren ze annulering van de bestelling via mail Communicatie lastig ivm het blijkt een Duitse site te zijn Dure retour kosten naar Duitsland En nog maar de vraag of er vergoeding terug komt…
31 mei 2023
Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling. De onbestelbare artikelen zijn reeds terugbetaald. Als u goederen terugstuurt, ontvangt u uw geld terug zodra wij het pakket hebben ontvangen en verwerkt. Als u nog vragen heeft of artikelen wilt retourneren, neem dan rechtstreeks contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
29 jun 2023

Helaas, het zou heel snel leverbaar zijn…

Helaas het zou heel snel leverbaar zijn voor m'n feestje, maar na 2 weken nog niets ontvangen. Met het .nl adres denk je dat het uit NL komt, maar dat is niet zo. De link die je gestuurd krijgt om het te volgen geeft nauwelijks info. Via contactformulier nog geen reactie ontvangen...
15 okt 2023
De bestelling was incompleet en dat is jammer als je je als groep op een feestje voorbereidt! Nu ging ik als enige niet in het afgesproken jurkje… Kwaliteit is zoals je van carnavalskleding verwacht. Maar dikke tip: bestel zo ruim van tevoren dat je opnieuw een bestelling kan doen.
26 jul 2023

Het product wat ik heb ontvangen was kapot het was door midden gescheurd.

Het product wat ik heb ontvangen was kapot. Ik had het daarom retour aangemeld maar moest de kosten van de retournering zelf betalen. Dat was bijna net zoveel als het product had gekost. Dat vond ik belachelijk. En het is dan nog maar de vraag of ik het aankoopbedrag terug ontvang.
26 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Neem contact op met de klantenservice zodat het probleem kan worden opgelost.
4 nov 2023

hood won't stay on

The hood to the dinosaur costume doesn't stay on, the head is too heavy and hood too loose. It keeps falling and my son refuses to wear the costume because it is too annoying. Too bad! Otherwise it is cute, the tail is even removable with velcro so the child can sit comfortably.
16 sep 2023
Er stond, voor 24 uur besteld morgen in huis. Vervolgens komt het de maandag pas. Terwijl ik het vrijdag nodig had.ik heb het pakket niet aangenomen en met dhl mee teruggestuurd. Ik ga ervan uit dat het aankoop bedrag weer wordt teruggestort Vriendelijke groet Duke Oppe
Pakket niet geleverd. Klantenservice alleen gebrekkig Engels sprekend. Afspraken met klantenservice worden niet nagekomen. Geld nog niet terug gestort…. Gezien de andere reviews heb ik niet het idee dat het bedrijf de intentie heeft om dit op te lossen of te verbeteren!
Bijna 10 dagen op bestelling moeten wachten, terwijl er tussen 2-3 dagen beloofd wordt, was al bang dat het niet meer zou komen ondertussen bij andere site besteld dat was er de volgende dag. Ook kon ik geen contact krijgen om te vragen waar de bestelling bleef..
23 sep 2023

Maar half geleverd

Spulletjes besteld voor mijn dochters feest. Alles werd op tijd verzonden en zou op tijd binnen zijn, maar bij aankomst bleek een deel van de bestelling niet ingepakt te zijn… werd wel geld terug gestort maar ja geen versiering voor het feestje zo, beetje jammer.

Geen pakket ontvangen geen contact mogelijk

Ik heb vrijdag aanstaande een bruiloft en ik heb op 6/6 wat besteld. Het is nogsteeds niet geleverd terwijl er duidelijk 10-13 juni stond qua levering. Ik krijg jullie niet te pakken. Ik zou graag mijn geld terug zien zodat ik nog wat kan bestellen ergens!
21 jun 2023
Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling. Zoals je kunt zien op je klantenaccount, heb je al contact gehad met onze klantenservice. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
11 jun 2023
Adverteren vandaag besteld en morgen in huis. Duurde een week. Toen had ik de spullen niet meer nodig. Maar ja terug naar duitsland sturen kost meer geld. Dus nu spullen in huis die ik niet meer nodig heb. Was thema duitsland voor een vriendenweekend
13 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Neem direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.