Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Delayed and Not trustful

I bought premium so I could receive my outfit before my party and it arrived 5 days after the agreed and I lost the party. Trying to send the outfit back and struggling to be able to. Hope I can ever have the money back. But I don't recommend.
Absoluut niet op tijd geleverd. Om iets terug te sturen moet je zelf betalen en de retour onderlagen worden niet per mail gestuurd. Mijn bestellingen in mijn account zijn nergens te vinden. Waarom is is alles op deze website zo moeilijk?

Niets ontvangen

Ik heb een bevestiging gehad en daarna niets meer. Geen track & trace en geen mail of het al onderweg is. Op de DHL website kan ik ook niets vinden over het bezorgen met het ordernummer. Opgelicht dus, erg vervelend en geld is weg..
24 mei 2023

Nog steeds geen reactie op verschillende mails.

Ik heb 11 mei 2 visnetten besteld, maar 2 adressen door elkaar gehaald. Dit doorgegeven en nog niets gehoord. Weer doorgegeven en nu nog steeds geen visnetten en mijn geld is weg? Jammer dat je niemand kan bellen om iets te vragen.
31 mei 2023
Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling. Zodra het pakket naar ons is teruggestuurd en verwerkt, ontvangt u uw geld terug. Mocht u nog vragen hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
31 okt 2023
Te klein pak binnen gekregen, maar teweinig tijd om het te ruilen of nieuw te kopen. Geen reactie van de organisatie na mail. Slechte kwaliteit, na de hand was zagen de pakken er al niet meer uit! Weg gegooid geld, en geen service
3 jun 2023
Bestellibg nog steeds niet ontvangen, status geeft al een week aan pakket staat ergens in NL bij DHL hub.. helpdesk is niet bereikbaar, ik ben geen digibeet , echter website is een doolhof, een keer bestelt dus nooit meer, jammer!
7 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Helaas heeft onze verzenddienst momenteel te maken met vertragingen die we niet konden beïnvloeden. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
25 aug 2023
helaas was het pakketje verzonden en moest ik het "ergens" ophalen waar weet niemand! na 2 weken aangegeven dat ik mijn geld terug wilde want ik had er niets meer aan de gelegenheid was voorbij maar ook dat is "ergens" !
29 aug 2023
Het spijt ons zeer dat deze complicaties zich hebben voorgedaan. Het bedrag werd teruggestort.
14 jun 2023
Je denkt dat het uit Nederland komt en dan komt het via Duitsland uit China. Retour gestuurd wat 12 euro kost plus verzend kosten 5.95. 17.95 weggegooid geld. En nu wachten op terug betaling van wat ik betaald heb.pffff
15 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze service. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland, dit kun je ook lezen in de opdruk. Onder het punt "Retourzendingen/retourzendingen" wijzen we onze klanten erop dat de retourzending op eigen kosten naar ons bedrijfsadres in Duitsland moet gebeuren. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
5 okt 2023
Wat waardeloze slingers, je moet ze zelf in elkaar rijgen hang je ze op knapt het draad, troep, wie verkoopt er nu zulke troep. En nu, morgen ochtend voor onze dochter geen slingers als ze uit bed komt, leuk !!!
10 nov 2023

Heb meer verwacht

Mijn bestelling kwam en ik was verrast. Bezem zometeen kapot. Tafelzeil ook na een keer gebruik kapot. Bij een artikel is niet precies uitgelegd geweest wat alles bij de artikel behoord dus ik.was teleurgesteld.
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor de teleurstellende ervaring met de ontvangen producten. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we de details van uw bestelling kunnen bekijken en een passende oplossing kunnen bieden voor de beschadigde en onduidelijke artikelen.
9 nov 2023
Het pakket is te laat geleverd en er is meer betaald voor een snelle levering. Nu wil ik het pakket retour sturen en het verschil in verzendkosten retour krijgen. Maar ik ontvang geen reactie op mijn bericht!
Antwoord van Party.nl
Onze oprechte excuses voor de vertraagde levering en het gebrek aan respons op uw bericht. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice, zodat we de situatie kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden, inclusief het terugbetalen van het verschil in verzendkosten.
14 jun 2023

te laat ondanks express zending - geen reactie van party.nl gekregen

Ik heb mijn pakket veel te laat ontvangen. Hierover heb ik een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Ik heb express levering betaald en het werd niet op tijd geleverd. Ik wil graag mijn geld terug.
15 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Neem direct contact op met onze klantenservice zodat uw verzoek verwerkt kan worden. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
11 okt 2023
heb alleen maar stress gehad van mijn bestelling. Uiteindelijk zelf op moeten halen in Schiedam ( woon zelf in Bergen op Zoom) , en maten tabel klopt niet. Heb normaal maat 40-42, maar pak is te klein
KB
Kasper B.
Klarenbeek
Extra betaald voor een snelle levering, vervolgens een week onderweg. Volgens helpdesk UPS was het overgedragen als gewone levering. Zonde van die paar euro extra betalen voor niks dus..... Slecht!
13 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Neem direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
2 okt 2023
Onduidelijke informatie. Ik verwachtte een zwarte pruik te krijgen met een snor. (Dit stond zo op de afbeelding) Ik kreeg een snor voor 10,90 euro. Vind ik erg duur voor alleen een kleine snor!
25 okt 2023
Paar dagen na bestellen mails krijgen dat producten niet meer voorradig zijn maar geen vervangende artikelen geopperd krijgen, vertraging op de levering, geen reactie op communicatie via mail
17 okt 2023
Het duurt erg lang voordat bestelling binnen is. De bestelling was ook niet compleet. Op mijn vraag nog steeds geen reactie gehad. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik mijn geld keert ben
4 jul 2023
Wel betaald, na twee weken nog niets ontvangen. Kinderfeestje in inmiddels vandaag en ik heb maar andere dingen ingekocht. Het wordt ook niet duidelijk waar het mis gaat met de bestelling,
8 sep 2023
Werd veel te laat bezorgd, waardoor ik het niet meer nodig was. Ik heb het dus terug gestuurd. Retourkosten waren 12 euro. Dit had voorkomen kunnen worden, door het op tijd te versturen.
8 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen. - Neem contact op met onze klantenservice. - Je vindt de contactgegevens op onze homepage.
3 sep 2023
misleidend omdat het geen Nederlands bedrijf is, al zegt de naam van wel. Ik bestel hier nooit meer. Terugsturen moet dus naar Duitsland en dat is zowat duurder dan het gekochte product.
8 sep 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. Onder het punt "Retourneren/Retourneren" informeren we onze klanten dat het retourneren op eigen kosten moet gebeuren.