Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

15 aug 2023

Hoge retourkosten naar Duitsland

Let op: retourzending is voor eigen kosten en ik had niet door dat dit naar Duitsland is! Producten waren niet naar wens en de retourkosten voor het pakket waren 12 euro. Teleurstelling.
17 aug 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. Onder het punt "Retourneren/Retourneren" informeren we onze klanten dat het retourneren op eigen kosten moet gebeuren.
Lang wachten op product, konden zelfs niet aangeven wanneer het wel geleverd zou kunnen worden. Daarom bestelling annuleerd. Dacht dat het bovendien Nedelands bedrijf was, is Duits.
14 jun 2023
Ik vind het heel jammer dat ik heb besteld en extra betaalt zodat het de volgende dag zou aankomen en dan is het een week later gekomen. Ik vind dat heel erg zonde en onrealistisch.
15 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
Google had automatisch mijn oude huisnummer in gevuld en alles klopte behalve het nummer verzendkosten kwijt en geen product en maar afwachten wanneer je je geld terug krijgt
28 sep 2023
8 dagen na bestelling arriveerden de artikelen, toen was het feestje al geweest. Retourneren moet naar een duits adres, waardoor hoge portokosten. Dus zo .nl is party.nl niet !
20 jun 2023
Bestelling is laat binnengekomen , ondanks dat ik expres levering heb aangevraagd , is levering 4 Dagen later dan het oorspronkelijk geleverd zou moeten worden, binnengekomen
21 jun 2023
Het spijt ons zeer dat uw pakket te laat is aangekomen. We hebben het pakket op tijd aan onze verzenddienst overhandigd. Helaas waren er vertragingen in de levering waar wij geen invloed op hadden. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
21 jul 2023
Als iets niet op voorraad is is, vermelden. En snellere levertijd. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Moet het ook terugsturen want ik heb er nu niks meer aan
26 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Neem contact op met de klantenservice zodat het probleem kan worden opgelost.
5 jul 2023
Ik heb 19,99 extra betaald zodat mijn pakket de volgende dag binnen zou komen. Daarna meerdere keren contact proberen op te nemen via de mail maar helaas nooit een reactie.
22 jun 2023
Groene pak was kapot en van slechte kwaliteit . Daarnaast ook nog bijna 10 euro retourkosten betalen. Niet normaal als ik dat geweten had vooraf, had ik nooit iets besteld
27 jun 2023
Het spijt ons zeer dat je een defect artikel hebt ontvangen. Neem in zo'n geval direct contact op met onze klantenservice voordat je het artikel terugstuurt. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
23 mei 2023
Placed an order three weeks ago and hasn’t arrived. Party.NL not helping to accommodate having order delivered on time for party… Never ordering here again. Bad experience.
31 mei 2023
We are very sorry that there were problems shipping your order. As you can see from your customer account, the package has been returned to us and you have already received a refund. If you still have questions, please contact our customer service directly. You can find all contact information on our homepage.
4 nov 2023
Onze bestelling werd veel te laat geleverd, dus het feest was al voorbij, toen het aankwam, dus moest het retour en dan moet je de retourzending zelf betalen, nooit meer.
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor de vertraagde levering en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice om de retourprocedure te bespreken en eventuele verdere compensatie te bekijken.
31 okt 2023
Bezorging en bestelling was top alleen beschrijving van producten kunnen beter Ik dacht dat er twee laarzen kwamen maar er kwam 1 stond niet in de product beschrijving
25 okt 2023
Verkeerde bestelling gekregen. Al bericht gestuurd via de website, maar geen respons. Gelukkig heb ik nog even tijd voor de verjaardag, hopelijk wordt het opgelost.

Waardeloos

Het geld was dubbel van mijn rekening afgeschreven en zij beweerde dat ze het niet hadden maar na het inschakelen van iDEAL zelf kreeg ik ineens mijn geld terug...
24 nov 2023
Bestelling na 4 dagen nog niet verstuurd. Toen laten annuleren, week later alsnog bestelling ontvangen en niemand vanuit klantenservice die reageert op mijn mails.
Antwoord van Party.nl
Onze oprechte excuses voor de vertraging en het gebrek aan respons op uw e-mails. Neem alstublieft onmiddellijk contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden voor uw situatie.
1 nov 2023
The Paket isn't coming I have 16 oktober buy a Pinata, Birthday is over, Paket its on the way... 🤷🏻‍♀️ich have send a E-Mail to this shop but no answer receive.
10 nov 2023
11 dagen later en nog steeds niks ontvangen. Bewust aangevinkt dat ik het snel wil ontvangen (3 dagen) en nog steeds niks ontvangen. Heb het al niet meer nodig.
Antwoord van Party.nl
Onze excuses voor de vertraagde levering, dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Neem alstublieft onmiddellijk contact op met onze klantenservice, zodat we dit kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen vinden voor uw situatie.
Lijkt een Nederlands bedrijf, maar als je iets wil retouren moet het naar Duitsland. Pakket verzekerd (moet van Party.nl) retour sturen kost super veel geld.
29 aug 2023
Zat geen ooglapje en zwaard bij wat wel op verpakking staat. Kan het niet wassen. Staat niet duidelijk bij hoe terug te sturen. Kleinzoon was er wel blij mee.
8 sep 2023
- Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen. - Neem contact op met onze klantenservice. - Je vindt de contactgegevens op onze homepage.
12 okt 2023

Niks ontvangen

Op 2 oktober een bestelling geplaatst, maar de bestelling is nog steeds niet verzonden. De levertijd zou 2-4 dagen zijn, maar nu heb ik het niet meer nodig.