Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

21 jun 2023

Producten geannuleerd, levering traag

2 producten besteld, waarvan 1 product door hen geannuleerd werd. Ik ontving een mail met onderwerp " uw annulering is gelukt"... Extra betaald voor snellere levering, producten waren niet geleverd vinden het aangegeven timeframe.
21 jun 2023
Het spijt ons zeer dat je het artikel niet hebt ontvangen. Helaas kon onze leverancier het artikel niet meer leveren. Onze inkoopafdeling heeft geprobeerd het artikel elders te verkrijgen, helaas zonder succes. Als je nog vragen hebt, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
27 okt 2023
We never received our item, so we had to buy a last minute costume for our child that didn't go with ours. Sadly , this is the first time this has happened to us with Party.nl we have ordered various times before.Very disappointed.
8 nov 2023
Verpakken van aankopen. Hoeden besteld, waren helemaal vervormd. Niks meer mee te doen! En terugsturen naar Duitsland! Of heeeeeel nadrukkelijk erbij zetten of terugsturen naar NL mogelijk maken.
10 okt 2023

Helaas verkeerd artikel, maat en geslacht

Snelle levering maar helaas het verkeerde artikel in de verkeerde maat voor het verkeerde geslacht. Benieuwd hoe de afhandeling gaat verlopen. Dit zou mijn beoordeling aanzienlijk kunnen verhogen.
18 jun 2023
Pakje besteld Dag later een mail dat hij was geannuleerd dus zelf opnieuw het pakje besteld. Krijg ik ze alsnog allebei binnen maar zelf de kosten moeten betalen om 1 retour te sturen.
Antwoord van Party.nl
Het spijt ons zeer dat er problemen zijn geweest met uw bestelling. Neem direct contact op met onze klantenservice over het retourneren van je bestelling. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
5 nov 2023

slechte verzending

Ik heb meer betaald zodat m’n pakketje er optijd was , nu kan ik hem terug sturen omdat hij 4 dagen later aankwam en ik dus niks meer had aan mijn bestelde artikelen, erg jammer !
27 okt 2023
De politiepak is véél te groot voor een kind van 5 jaar. Het verwerken van het retourneren kan 14 dagen duren. Het adres was onduidelijk. Ik bestel nooit meer iets.
15 sep 2023
Andere maattabel online plaatsen want klopt geen barst van. Alles te groot bij iedereen. Slechte service. Onruilen kan niet en retourneren kost je enorm veel geld.
11 sep 2023
Binnen 4 werkdagen dagen leveren zoals er staat vermeld. Pakket kwam een dag te laat waardoor ik het niet aan kon voor het feest waarvoor ik het item heb gekocht.
9 jul 2023

Hoge retourkosten

Levering duurder langer dan aangegeven en retour sturen is naar Duitsland terwijl ik op de Nederlandse site besteld heb. Dus goed opletten, duur grapje zo
24 mei 2023
Te laat geleverde versiering. Wil het terug sturen maar omdat het naar Duitsland terug moet betaal ik 9,- verzendkosten. Belachelijk. Het heet toch party.NL?
31 mei 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. Onder het punt "Retour/retouren" informeren wij onze klanten dat de retourzending op eigen kosten naar ons bedrijfsadres in Duitsland moet gebeuren. Mocht u nog vragen hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
25 jun 2023
De kwaliteit van de ballonnen was slecht. Zeker 40% is geknapt bij het opblazen. Gelukkig hadden we extra besteld zodat we er toch genoeg hadden
27 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u defecte artikelen hebt ontvangen. Neem direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
Duidelijker vermelden dat je op eigen naar Duitsland moet retourneren. Je koopt namelijk iets op Party.nl Dit is echt misleiding van de klant.
2 nov 2023
Ik bestel iets bij party.Nl en krijg iets uit Duitsland, waar ik ook retour naar moet sturen en dus extra hoge kosten heb!! Nooit meer.
2 nov 2023
Mijn pakketje hebben jullie te laat verstuurd waardoor deze eigenlijk te laat aan kwam terwijl wij extra verzendkosten betaald hadden.
22 okt 2023

Verzendkosten bij retour

Ik had hier zeker niet besteld, als ik had geweten dat ik bij een eventueel retour verzendkosten naar Duitsland moest betalen.
19 jul 2023
De verpakking aanpassen dit had door de brievenbus gekund. Kreeg nu een doos waar een koelkast in verpakt had kunnen worden.
19 jul 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen. "
12 nov 2023

Te late levering

Niet meer op de site zetten dat jullie binnen 2-4 werkdagen kunnen leveren want mijn pakje kwam pas na 7 werkdagen binnen.
Servetjes waren echt duur voor de grote dat ze waren. Had gehoopt op leuke deal maar ben ergens anders andere gaan halen
24 jul 2023
Bezorging zeer slecht. Pakket niet afgeleverd maar in de regen bij de voordeur geplaatst terwijl wij gewoon thuis waren
26 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Neem contact op met de klantenservice zodat het probleem kan worden opgelost.