Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

VK
Vincent K.
Den Haag
4 nov 2023

Te laat, wel extra betaald

Producten in goede orde ontvangen, maar niet binnen de afgesproken 2-4 werkdagen. Heb hier extra voor moeten betalen.
De eco ballons waren helaas niet zo’n succes. Ze konden niet rond worden opgeblazen en knapten heel snel. Heel jammer.
19 jul 2023
Neem contact op met onze klantenservice zodra
jas was bij uitpakken al gescheurd op de naad van schouder, de maat was wel goed mijn schoonmoeder repareerd hem zelf
17 dec 2023
Nog steeds op mijn bestelling van drie weken geleden aan het wachten.. moet het voor vrijdag hebben ivm een feestje
20 jun 2023

Sjablomen

Slechte kwaliteit, kaartjes zijn verbogen waardoor het spuitwerk niet mooi op het project komt, eenmalig gebruik
21 jun 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze producten. Neem direct contact op met onze klantenservice in geval van kwaliteitsgebreken. Je vindt alle contactgegevens op onze homepage.
26 okt 2023
Ik kreeg het masker van plastic opgevouwen thuis. Er zat een scheur in. Het doekje voor over het hoofd was kapot
8 sep 2023
Verzending duurde bijna een week, te lang. Terugsturen kan wel, maar geen retourbeleid een beetje knullig
DB
Het proces van retour en terug betaling kan wel een stuk sneller. Wacht nog steeds op de terug betaling.

Tevreden? Na 10 dagen nog niks binnen!

Vragen of ik tevreden ben terwijl ik 10 dagen na de bestelling nog niks in huis heb ... Best kansloos
24 mei 2023
Pakketjes moeten retour naar duitsland. Dus voor laten bezorgen en retourneren ben je 18 euro kwijt.
31 mei 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze retourprocedure. Onder het punt "Retour/retouren" informeren wij onze klanten dat de retourzending op eigen kosten naar ons bedrijfsadres in Duitsland moet gebeuren. Mocht u nog vragen hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice. U vindt alle contactgegevens op onze homepage.
8 sep 2023
er staat levering binnen 2-4 dagen. het duurde echter meer dan een week voordat we de items kregen.
8 sep 2023
- Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je indrukken te delen. - Neem contact op met onze klantenservice. - Je vindt de contactgegevens op onze homepage.
21 jul 2023
Geef duidelijk levertijd aan. Onze bestelling was een week later pas binnen, en dus te laat .....
26 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Neem contact op met de klantenservice zodat het probleem kan worden opgelost.
25 sep 2023

Te laat ontvangen

Had aangegeven het eerder te willen ontvangen. Maar uiteindelijk kwam het alsnog te laat binnen
1 nov 2023
Ik heb aangegeven dat ik het verkeerde artikel heb ontvangen maar verder niets meer gehoord.
27 sep 2023

Niet alles ontvangen

Deels door dhl. Slechte levering. Deels door party.nl. Niet alles geleverd wat besteld is
13 jul 2023
Vind het erg jammer als je iets retour wilt doen dat je ruim 8 euro moet betalen....
19 jul 2023
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken te beschrijven
11 okt 2023
De verzending duurde meer dan een week en de doos was compleet gescheurd.
14 aug 2023
Plastic flutmateriaal, mondharmonica’s doen het nauwelijks.
15 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken te beschrijven. We geven uw bezorgdheid graag door aan de betreffende afdeling.
Diadeem die ik bestelde kwam verbogen en deels kapot aan
24 nov 2023

Duurde te lang

Pakket duurde veel langer dan op de site vermeld stond