Party.nl- Logo - Beoordelingen

Party.nl

1.079 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.928 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Alles verliep fijn en was zoals verwacht. Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Stond duidelijk bij welke kledingstukken ik kon verwachten. Het enige verwarrende was de maattabel. De maattabel aangehouden, maar klopte toch niet helemaal. Er wordt beschreven XS, staat gelijk aan maat 38/40 (tenzij ik het verkeerd begrepen heb). Maar daardoor was het verwarrend en heb ik wel deze maat gekocht. Uiteindelijk viel het toch als een echte xs en had ik beter voor een S kunnen gaan. Maar ik heb er veel plezier van gehad.

18 okt 2023
Ik heb de 7e van oktober twee pakken besteld met express levering (extra voor betaald dus) ik had ze zaterdag de 14e nodig. 2 dagen ervoor in de avond zag ik dat ze nog niet opgestuurd waren en heb ik een mail gestuurd dat de pakken nooit meer optijd binnen komen en niet meer nodig zijn. Een aantal dagen later krijg ik een verzend bevestiging van mijn pakket, wederom een mail gestuurd dat ik ze geannuleerd heb via een mail. En dat nu de retourkosten voor mijn rekening zijn en dat ik de retour en de express verzendingskosten graag terug zie. Het feest is inmiddels al geweest. Ik wacht nog steeds op reactie op één van de mails en ik heb de pakken ook nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Party.nl

Setje Tennisplayer jaren 80 (Bjorn Borg)

Setje Tennisplayer jaren 80 besteld om als Bjorn Borg te verkleden. Broekje is veel te wijd en bijbehorende shirt is wel goed strak maar heel kort. Broekje moet sowieso veel strakker. Op de foto op website waarschijnlijk met wasknijpers op de kont gefotografeerd....
11 sep 2023

Goede kwaliteit

Met wat we binnen hebben gekregen, ben ik erg tevreden. Alleen het Chucky pak is te klein voor mijn zoon en ik wilde het retourneren. Blijkt party.nl in Duitsland te zitten. En moet je dus verzendkosten betalen, om het terug te sturen. Wel gek dat het dan .NL is.
21 jun 2023

Retourneren via Duitsland

Prima service, snelle levering. Maar .nl doet vermoeden dat je met een NL's bedrijf te maken hebt. Retourneren is op eigen kosten (niet erg), maar dan moet je het verzenden naar Duitsland (kosten 12 euro). Dat was bij het bestellen nog niet duidelijk.
SB
24 okt 2023
Voor mij duurt de bestelling te lang voordat hij binnen is. Later kom je erachter dat alles uit Duitsland komt. Ook viel er iets af wat niet meer voorradig was. Dit is voor mij heel vervelend aangezien ik nu dat geen niet meer op tijd heb.
13 sep 2023

Te laat..

De communicatie was prima, echter mijn bestelling behoorlijk vertraagd (onduidelijk of de fout bij Party.nl of bij de vervoerder lag), waardoor ik de feestelijke benodigdheden moest retourneren omdat het feestje al voorbij was.
4 jun 2023
De gekochte ballonnen waren slecht. Veel hadden al gaatjes, waardoor er veel niet op te blazen waren. Daarnaast is de kwaliteit slecht en zijn er veel geknapt nadat ze opgeblazen werden. Slechte kwaliteit, zonde van het geld!!
Sneller leveren. 1 december besteld, 11 december geleverd. Te laat voor t feestje waarvoor ik het besteld heb. Jammer. Dacht dat ik op een Nederlandse webshop had gekocht. Maar kennelijk vanuit Duitsland geleverd.
20 okt 2023

verzend en retourkosten

Jammer , dat het verzenden en retour zenden zo duur was. Niet in verhouding tot de waarde van mijn pakket. Wist niet dat het naar Duitsland gestuurd moest worden. Zal waarschijnlijk hier niets meer bestellen,helaas
16 nov 2023
Just a little mid The package was on time, but I paid extra for it. The costume just felt a little cheap en the headband that came with it was not what I expected, it was way bigger.
13 okt 2023
Helaas werd gedeelte van bestelling geannuleerd. Terwijl er nog wel soortgelijke artikelen op de site stonden. Was fijner geweest als er een ander werd aangeboden ipv annulering...
5 nov 2023
Te hoge kosten voor retour zenden. Heeft geen nut om bestelde pakket (indien nodig) retour te sturen. Behouden dus maar , dat is eigenlijk niet de bedoeling.
15 sep 2023
Ik baal van de hoge verzendkosten. Ik zou graag nog meer bestellen van het product wat ik al heb maar door weer verzendkosten te betalen houd het mij tegen
21 jul 2023
De producten zijn goed maar het terugsturen van producten verdient geen schoonheidsprijs. Belachelijk duur. 1/3 van de aanschafprijs niet te geloven😱
Antwoord van Party.nl
26 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We zullen hier naar kijken zodat we kunnen blijven verbeteren.
17 sep 2023

Feestgevoel

Bestelling is wel goed aangekomen, maar info over datum en tijdstip laat te wensen over, bovendien mis ik de optie een andere taal te kiezen.
2 nov 2023
Ik had een pak voor mijn man besteld maar XL maar kreeg XXL. En had ook witte Smink besteld wel betaald maar niet gekregen. Beetje jammer!
29 okt 2023
Ik vond dat de verzendinformatie ontbrak of heel onduidelijk was. Geen idee wanneer het pakket aankwam. Verder is het pak dik in orde.
28 okt 2023

Hoge transactiekosten late levering

Omdat de kosten voor verzenden best wel hoog zijn vond ik het jammer dat het pakketje niet op tijd geleverd is. Verder goed product

artikel niet goed maar retour zelf betalen

Een artikel was niet goed maar ook dan was de retour zelf te betalen. Uiteindelijk geld kwijt en dus ga helaas nooit meer bestellen.
Ik wist niet dat de zending uit Duitsland kwam. Snelle bezorging is daarmee niet mogelijk. Dit zou ik van te voren willen weten.
15 jun 2023

Snel ontvangen, niet makkelijk retour

Op zich snel verzonden alleen retour is naar Duitsland dus niet goedkoop en niet makkelijk retour zoals vermeld.