Nanocoating.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2023
Nanocoating.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Fijne webshop, waar goed met mij mee werd gedacht. Ik kreeg via de klantenservice een foto van een andere klant toegestuurd, om te laten zien hoe goed het product werkt. Ik had namelijk mijn twijfels, had al van alles geprobeerd tegen de roest aanslag op onze tegels. De NC steenreiniger werkt in ieder geval wel! Had ik dat eerder geweten dan had me dat heel wat schrobwerk gescheeld op de tegels ... :-) Gewoon aanbrengen met een blokkwast en de roest trekt direct weg. Een deel van onze terrastegels heeft een gele waas a.g.v. de sproei-installatie. We sproeien met grondwater, dat helaas roestdeeltjes bevat. De Nanocoating moeten we nog aanbrengen. Hier nog geen ervaring mee.

17 aug 2023
Bij mij pakte het verkeerd uit, bovenin de folder staat onzichtbaar, dan komt er een heleboel tekst, en onderaan staat dan kan gelig worden op licht hout vuren en grenen `(zachte houtsoorten) Bij hun is de Nanocoating geel zodat de werking 10 jaar goed blijft. Bedrijf heeft me een reinigingsmiddel opgestuurd, gratis. Dat vond ik heel fijn. Echter wel 8 x in moeten smeren en met schuurspons moeten behandelen. Ook gingen alle vezels omhoog staan met de Nanocoating. Uiteindelijk heeft de schilder het met heel veel schuren eraf gekregen.

Beoordelingen voor Nanocoating.nl

11 feb 2024
Je krijgt totaal geen reactie als je jullie mailt
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste Erwin, Bedankt voor het nemen van de moeite tot het schrijven van je feedback. Helaas is je bericht door de drukte momenteel er tussendoor geglipt. Er is inmiddels contact geweest om de vragen over de bestelling op te lossen. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
17 aug 2023

blank eiken (hardhout) werd oranje geel.foto 1 is voor en 2 is met Nanocoating.

27 jul 2023
Het werkt niet .