Nanocoating.nl

63 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden69 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mrt 2023
Nanocoating.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Fijne webshop, waar goed met mij mee werd gedacht. Ik kreeg via de klantenservice een foto van een andere klant toegestuurd, om te laten zien hoe goed het product werkt. Ik had namelijk mijn twijfels, had al van alles geprobeerd tegen de roest aanslag op onze tegels. De NC steenreiniger werkt in ieder geval wel! Had ik dat eerder geweten dan had me dat heel wat schrobwerk gescheeld op de tegels ... :-) Gewoon aanbrengen met een blokkwast en de roest trekt direct weg. Een deel van onze terrastegels heeft een gele waas a.g.v. de sproei-installatie. We sproeien met grondwater, dat helaas roestdeeltjes bevat. De Nanocoating moeten we nog aanbrengen. Hier nog geen ervaring mee.

17 aug 2023
Bij mij pakte het verkeerd uit, bovenin de folder staat onzichtbaar, dan komt er een heleboel tekst, en onderaan staat dan kan gelig worden op licht hout vuren en grenen `(zachte houtsoorten) Bij hun is de Nanocoating geel zodat de werking 10 jaar goed blijft. Bedrijf heeft me een reinigingsmiddel opgestuurd, gratis. Dat vond ik heel fijn. Echter wel 8 x in moeten smeren en met schuurspons moeten behandelen. Ook gingen alle vezels omhoog staan met de Nanocoating. Uiteindelijk heeft de schilder het met heel veel schuren eraf gekregen.

Beoordelingen voor Nanocoating.nl

Resultaat verbluffend!

De reiniger maakte goed het vuil los van de tegels en ze werden uitstekend schoon na gebruik van de terrashogedrukspuit. Daarna was het een fluitje van een cent om ze te behandelen met de nanocoating.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste mevrouw van Eden, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat goed om te lezen dat je onze producten zo positief hebt ervaren. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
EW
Ed W.
Castricum
Er moet nog wat verder getest worden op ander materiaal, maar nu al is de werking van deze nanocoating uitstekend. De levering en dit product klopt zoals het op de website staat. TOPNANOCOATING.nl
De nano coating voor textiel werkt goed wanneer je de vloeistof echt goed inwrijft. Niet te zuinig mee zijn of alleen sprayen, want dan is de coating niet goed dekkend en kun je het opnieuw doen.
Hout coating ben ik zeer tevreden Beton coating heb ik gisteren met twee lagen in gesmeerd nou wachten op resultaat deze week krijgen veel regen even afwachten
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste John, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat goed om te lezen dat onze producten naar wens zijn! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
18 apr 2024
17 apr 2024
7 apr 2024
3 mrt 2024
Mensen die weten waar ze het over hebben ,geven duidelijke uitleg. terras eerst goed gereinigd met de steenreiniger daarna gecoat, onderste gedeelte was nog niet bewerkt.
3 mrt 2024
Beste heer de Brouwer, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze producten en dienstverlening zo goed ervaren hebt! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl

De NC reiniger werkt niet naar mijn verwachting

Helaas werkte de reiniger bij mij niet geheel naar verwachting. Kreegvhet advies eerst te polijsten. Dat werkte prima. De ongebruikte delen werden retour geaccepteerd en ik kreeg zelfs het volle bedrag terug. Was niet nodig, maar toch erg aardig. De nano reiniger werkt na het polijsten goed.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer Franzen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Fijn om te lezen dat onze adviezen voor polijsten hebben geholpen. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
De bezorging was snel, helaas bleek de doos bij aankomst wel beschadigd. Gelukkig leek alles er nog onbeschadigd in te zitten. Heb de coating echter nog niet kunnen uitproberen
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw Vermeer, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de beoordeling van Nanocoating.nl. Helaas hebben wij geen controle over de bezorging op het moment dat alle pakketten onze locatie verlaten. Erg vervelend dat je pakket beschadigd is geraakt. Wij gaan ongeacht toch contact opnemen met de transporteur om te kijken wat hier is gebeurd. En vooral gaan we kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
24 mrt 2024
Snel en super compleet geleverd, eenvoudig aan te brengen. Top
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer van Strien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze producten en dienstverlening zo goed ervaren hebt! We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
CM
Cees M.
Rotterdam

Goed en snel

Duidelijk verhaal, product is makkelijk toe te passen, conform de duidelijke handleiding!
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer Misdorp, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze producten en dienstverlening zeer positief hebt ervaren. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
Ervaring stel ik hoog op prijs en dat vind ik bij dit bedrijf .en voor vragen kan je altijd terecht ,en de levering is perfect.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wij zijn erg blij om te lezen dat je onze deskundigheid en levering zo goed ervaren hebt. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl

Top product

We hebben echt alles geprobeerd om de groene aanslag van onze terrastegels te verwijderen, groene zeep, soda,zout. St.Marc, zelfs chloor. Door de poreusheid van onze terrastegels was de viezigheid erin getrokken. En toen kwam de reiniger van Nanocoating op ons pad. Een geweldig product. Het is wel even goed poetsen en de reiniger in laten trekken maar na het afspoelen kwam de originele kleur eindelijk weer tevoorschijn. Als de tegels droog zijn gaan we ze bewerken met de nanocoating maar daar hebben we nog geen ervaring mee.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fantastisch om uitgebreid te lezen hoe onze producten je geholpen hebben die lastige groene aanslag te verwijderen. Ons advies is om na de reiniging zeker onze NC Nano coating voor Steen, Beton en Tegels aan te brengen. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
Snelle verzending,goed produkt
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste Martine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Wat fijn om te lezen dat je onze dienstverlening en het product zo goed hebt ervaren. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl
Gewoon zo doorgaan.
Antwoord van Nanocoating.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het schrijven van je review en de positieve beoordeling van Nanocoating.nl. Fijn om te lezen dat onze dienstverlening en producten naar wens zijn. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent - Team Nanocoating.nl