aftereden.nl- Logo - Beoordelingen

aftereden.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 apr 2018
aftereden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie lingerie voor de iets grotere cups, Goede prijzen met ook heel veel setjes die met 20 tot 50% korting te koop zijn Nog iets wat after eden een fijne winkelgevoel geeft je spaart ook nog eens een leuk bedrag zodat je met veel korting of gratis een nieuw setje kunt kopen. En als laatste je koopt zonder risico past het niet, geen probleem, je stuurt het terug en krijgt een mail wanneer het ontvangen is en je geld komt retour dus voor mij een TIEN

22 jun 2023
Heel laat verzonden en 2 kleine onderbroekjes in een hele grote doos. Had best in een envelop gemogen. Milieuvriendelijker...

Beoordelingen voor aftereden.nl

24 feb 2024
Pasvorm en kwaliteit zijn altijd constant.
Duidelijke site en snelle levering
24 feb 2024
17 feb 2024
MB
Monique B.
Voorschoten
Goede kwaliteit voor een prima prijs. En snel bezorgd.
Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.
6 jan 2024
Snelle bezorging
21 jan 2024

Mooie lingerie, voor de gr cups

23 aug 2023

Mooie en kleurrijke lingerie voor iedere vrouw

Mooie en kleurrijke lingerie voor dun en dik, kleine of grote borsten tegen een goede prijs Mijn la ligt er vol van Goede service, als niet goed geld terug in hele korte tijd met een mailtje aangekondigd. Een kleinigheidje kan beter.!! De cupmaat zou beter gecontroleerd moeten worden (die klopt niet altijd) Vandaar die terugzending en niet omdat het product niet bevalt.
GS
Gerda S.
Beverwijk
14 sep 2023
Bestelling wordt op tijd geleverd. Artikelen waren prima. Verpakking waar het in verstuurd wordt, vind ik erg goedkoop, dacht eerst wat heb ik uit China besteld.
24 jun 2023
Beste lingerie merk (BH’s) van Nederland! Zeer goede kwaliteit. Heb ze in alle kleuren en zitten voor mij het beste, zacht op de huid en onverwoestbaar!
5 nov 2023

Klant is koning telde voor mij echt

Ik had zelf een fout gemaakt bij een bestelling en vroeg of ze iets konden doen. Echt ongelooflijk hoe er zo vroeg op de ochtend werd meegedacht!!
17 nov 2023
Perfecte kwaliteit super snel geleverd en zit prima de kleur is echt super mooi en is zekker aan te raden voor dames met een grote maat
6 okt 2023

Netjes opgelost

Ik had per ongeluk in de sale een verkeerde maat besteld. Na telefonisch contact kon t nog op tijd omgezet worden.
1 jul 2023
Snelle en vlotte afhandeling van een bestelling of retour. Het product valt nooit tegen.
15 okt 2023
Ik bestel al jaren bij After Eden. Snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit
1 jun 2023
Prijs kwaliteit is top. Mooie en fijne lingerie. Snelle levering