aftereden.nl- Logo - Beoordelingen

aftereden.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden510 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 apr 2018
aftereden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mooie lingerie voor de iets grotere cups, Goede prijzen met ook heel veel setjes die met 20 tot 50% korting te koop zijn Nog iets wat after eden een fijne winkelgevoel geeft je spaart ook nog eens een leuk bedrag zodat je met veel korting of gratis een nieuw setje kunt kopen. En als laatste je koopt zonder risico past het niet, geen probleem, je stuurt het terug en krijgt een mail wanneer het ontvangen is en je geld komt retour dus voor mij een TIEN

22 jun 2023
Heel laat verzonden en 2 kleine onderbroekjes in een hele grote doos. Had best in een envelop gemogen. Milieuvriendelijker...

Beoordelingen voor aftereden.nl

26 dec 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen, was een cadeautje voor de kerst en echt wel op tijd besteld, maar helaas!