drankuwel.nl

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden280 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 aug 2022
drankuwel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Ik had een bestelling gedaan en werd gebeld dat mijn bestelling niet meer op voorraad was. Het alternatief was zelfs een betere uitkomst. Dus ik ben meer dan tevreden!!! DRANK U WEL 🤩

Vanwege geblunder van de pakketdienst is het pakket ipv op de afgesproken 30 december pas op 3 januari geleverd.....De bedoeling was dit kado te doen voor de jaarwisseling. Drankuwel heeft ons keurig te woord gestaan en een nieuw pakket opgestuurd toen bleek dat de pakketdienst het adres niet kon vinden. Kortom het is hoog tijd voor een andere pakketdienst....

Beoordelingen voor drankuwel.nl

CT
Cj T.
Dronten
Was iets van de bestelling niet op voorraad maar werd netjes gebeld en in overleg is er een vervangend product geleverd Werd eerder geleverd dan in de mail stond wel netjes een berichtje wanneer het bezorgd zou worden
Fijne winkel bezorgen op tijd
27 okt 2023
Goede service en snelle levering
4 jun 2023
Alles oke