Brand-depot.nl- Logo - Beoordelingen

Brand-depot.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 okt 2021
Brand-depot.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Práchtig servies, 'Out of the Blue'. We verzamelen het al een aantal jaren en hopen, dat deze lijn nog lang verkrijgbaar blijft. Het assortiment lijkt momenteel iets minder keus te bevatten... Wat niet met de kwaliteit van het servies te maken heeft, maar wél heel irritant is, zijn de stickers op elk serviesstuk. Deze gaan er niet gemakkelijk af, en er blijven altijd lijmresten achter die er dan weer met een of ander smerig goedje afgehaald moeten worden.

24 mei 2023
Vanwege een Gusta-cadeaubon zijn we bij Gusta uitgekomen. Het valt op dat de prijzen veel hoger liggen dan voor soortgelijke producten in andere webshops. Dat maakt kiezen lastig, want gevoelsmatig betaal je veel te veel. De eerste bestelling viel helaas erg tegen: producten waren van matige kwaliteit en ander formaat dan de foto's en beschrijving. Nadat de retourzending onderweg zoek raakte, zijn we wel netjes en snel geholpen door de klantenservice en zonder problemen ons geld teruggekregen (cadeauboncode). De tweede bestelling is onderweg, benieuwd! Overigens hebben we ook eens leuke koffiekopjes van Gusta cadeau gekregen, dus het kan blijkbaar ook goed uitpakken.

Beoordelingen voor Brand-depot.nl

Super Service!

De service bij Gusta is snel, super klantgericht, ze denken mee en handelen proactief. Dankzij Gusta heb ik op tijd m'n kerstkadootje binnen!
Antwoord van Brand-depot.nl
We gaan ervan blozen :) Dankjewel voor deze mooie review!
24 dec 2023

Zeer tevreden!

Snellere levering dan verwacht! Mooi servies! En heel goed ingepakt. Ondanks gooien met het pakket door de bezorger, kwam het heel aan!
Antwoord van Brand-depot.nl
Wat fijn dat je pakket snel bezorgd is en heel ook nog! Bedankt voor je review en heel veel plezier van je bestelling!
5 okt 2023
Hele mooie bordjes gezien in Zeeland, direct bij de leverancier besteld en ze waren snel geleverd. Mooie kwaliteit en goede verzending.
6 okt 2023
Leuk! We zijn blij met deze mooie review.
29 aug 2023

Tapas serveerplank

Ik was op zoek naar klein tapas serveerplankje vond deze bij Gusta ruime keus in afmetingen en had hem de volgende dag al in huis! Top!
29 aug 2023
Leuk! Dankjewel voor de mooie review.
22 aug 2023
Snelle reactie en bezorging. Na geconstateerde beschadiging van het product ook direct reactie en perfecte oplossing. Super service
22 aug 2023
Fijn te horen dat je tevreden bent, ondanks eerdere beschadiging. Onvolkomendheden lossen we altijd netjes op :)
8 okt 2023
Word netjes op de hoogte gehouden Over de volgende te verwachten binnenkomst van de planken Worden nl niet meer op voorraad Top
Bedankt!
12 jul 2023

Exceptionnel

Professionnel, précis, efficace ! Sans faute (commande facile, emballage parfait, livraison ultra rapide) Exceptionnel !!!
12 jul 2023
Great to hear you liked your order!

Mooie bordjes. Snel verstuurd.

Mooie bordjes, snel verstuurd. Blij mee! Wel van die irritante stickers op elk bordje die je er niet / slecht afkrijgt.
3 dec 2023
Dank voor de review, de stickers hebben we inmiddels doorgegeven, dat is een terechte opmerking! Dank voor het melden.
4 okt 2023

Tevreden!

De bestelling is erg vlot verzonden en bezorgd. De spullen waren zorgvuldig verpakt zodat deze goed zijn aangekomen.
5 okt 2023
Dank voor de mooie review!
10 sep 2023

Goede klantenservice!

Bestelling was niet volledig geleverd, maar na een telefoontje werd alles meteen en heel goed opgelost. Helemaal top!
11 sep 2023
Dat ging inderdaad niet helemaal goed in ons magazijn :( Nogmaals excuus en fijn dat het naar wens is opgelost!
23 dec 2023
Prachtige soepkommen, in de week voor kerst besteld, binnen een paar dagen in huis. Blij met mijn kerstkado!
Antwoord van Brand-depot.nl
Wat fijn dat het allemaal op tijd binnen is gekomen! Veel plezier met het kerstkado :-) en bedankt voor je fijne review!

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken. Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Goed verpakt. Alles prima in orde
18 jul 2023
Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service!
Goede service na levering van een beschadigd product. Foto gestuurd en er werd meteen een nieuwe gestuurd.
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier van je bestelling! We lossen klachten graag snel op ;-)
25 sep 2023

Zorgvuldig en snel!

Het hele servies snel in huis en netjes ingepakt, waardoor alles onbeschadigd is overgekomen: geweldig!
25 sep 2023
Daar zijn wij blij mee, dank voor de mooie review!
19 nov 2023
Snelle levering en alles keurig netjes verpakt, zodat er tijdens transport niets mee kan gebeuren.
Antwoord van Brand-depot.nl
Bedankt voor je fijne review. Heel veel plezier van je bestelling!
22 mei 2023
Ziet er mooi uit, maar was helaas gedeukt, Bedankt voor het fijne oplossen door de klantenservice!
25 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling!
13 aug 2023

Beslist een aanrader.

Mijn bestelling van borden en kommen was super verpakt en snel verzonden. Beslist een aanrader.
14 aug 2023
Dank voor deze complimenten aan ons team, en veel plezier met het servies gewenst.
15 jul 2023
Hele leuke spullen. Snelle levering en de artikelen heel goed verpakt. Ik ben super tevreden
Antwoord van Brand-depot.nl
Dank voor deze mooie beoordeling. Altijd goed om te zien dat onze producten een mooi plaatsje hebben gekregen :)
10 nov 2023
Order is netjes afgehandeld en t mooie servies was erg goed ingepakt, dus heel aangekomen.
10 nov 2023
Dat is goed te horen, dankjewel voor de mooie review!
Prachtige kommen en snelle service! Heb ze al jaren en nu lekker aangevuld! Erg blij mee!
Antwoord van Brand-depot.nl
Dat zijn leuke berichten! heel veel plezier van je bestelling!