Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.338 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Voedselkwaliteit goed. Misschien meer veggies toevoegen. Alles nog bevroren zelfs al was het een dagje later bezorgd. Bedankt voor mijn bulkfase !
Trunkrs had een steekje laten vallen, waardoor mijn bestelling ontdooid werd geleverd... gelijk de volgende dag een nieuw pakket ontvangen... top!!
Heerlijk eten voor een goede prijs, Hoop dat de alles weer z.s.m op voorraad is, want heb niet alles kunnen kiezen waar ik eigenlijk zin in had.
Bestellen gaat eenvoudig, eten is lekker... alleen de bezorging is wat minder. (hier kan muscle meat niets aan doen. word netjes opgelost.
Goed kwaliteit vlees/kip Snel geleverd en goed verpakt. Goede prijs/kwaliteit Al met al een aanrader voor iedereen en niet alleen sporters

Goede website, komt beloftes na

Tot nu toe twee keer besteld en op tijd geleverd. Eerste keer miste er iets bij de bestelling, maar netjes tegoed voor gekregen.
Goede hoeveelheid, gemakkelijke service. Komt bevroren binnen, dat is super. Goed in eiwitten. Hoeveelheid groente is te weinig.

Lekker eten en goed op smaak

Lekker eten, alles is goed op smaak en makkelijk met mealpreppen. Voor ons de 2e keer dat we bestellen we zijn zeer tevreden.
Mijn vaste kip leverancier. Ideaal voor preppen of gewoon als voorraad. En de kipsticks (light kipcorn) gaan er altijd in!
Ik vind de maaltijden goed, smaakvol en ik merk het effect. De logistieke partij is echter een drama. Vandaar 4 sterren.
De kipfiletblokjes zijn echt supermals, geen vet of knorzels, echt top! Levering is netjes, altijd op tijd en kloppend.
Fijn bedrijf, goede producten. En lekkere kant en klaar maaltijden. Ook de meal prep producten zijn handig en lekker

Top geleverde producten.

Bestelde producten kwamen zoals afgesproken op de aflever datum. De nalevering was tevens ook erg goed afgesproken.
Bestelling was snel binnen en de meeste smaken bevallen ons. Ga zeker de smaken bestellen die wij lekker vinden.

Lekker en niet duur

Aanraders: Roti Rol, Loempia's en de pizza BBQ chicken! Die zijn echt top! De prijzen zijn ook zeer schappelijk!

Snel geregeld

Er iets iets mis gegaan bij het bedrijf wat het bezorgde. Maar het is mega snel en goed opgelost top geregeld

Lekker eten

We hebben een paar keer groente, kip, rijst, pasta en zoete aardappelen besteld en het is gewoon super lekker!
Goed en vriendelijk bedrijf. Goede service. En het belangrijkste goed en lekker vlees. Zeker het geld waard!
Snelle service, altijd handig en snel klaar met het eten. En dat voor een goede prijs. Super tevreden

Geweldig!

Dikke prima! Kipchunks zijn niet normaal lekker sappig ondanks het opnieuw verwarmen! Top!