evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

7 sep 2023
Hallo, Wij hebben je pakketje terug opgestuurd en je hebt alles ontvangen maar blijkbaar is het onze fout dat de opgegeven adres niet correct was. Enig idee hoeveel tijd wij verliezen als we alle adressen moeten controleren? Een fout is snel gemaakt maar daarom is het onze fout ook niet. Wij kunnen hier niets aandoen maar hebben je toch nog alles eens netjes opgestuurd. Excuses voor het ongemak.
2 jul 2023
Het pakket verzenden en reageren op de mail.
Antwoord van evyssecrets.com
Wij hebben wel degelijk, zoals aangegeven op uw mail, dat het pakketje is verzonden op de aangegeven datum. Waarom u deze nog kort heeft ontvangen weten wij niet aangezien U geen tracking en trace heeft gekozen in het winkelmandje. Maar wij hebben U reeds een mail gestuurd en zullen ook een oplossing vinden. Mvg Evy’s secrets
22 mei 2023

Paketje is niet binnen gekomen

Pakketje is niet binnen gekomen
23 mei 2023
Hallo Femke, Sorry dat je nog steeds niets hebt ontvangen maar jammer genoeg kan het eens gebeuren dat het iets langer duurt bij de verzending van jouw bestelling. Deze werd wel degelijk afgegeven aan de post op de aangegeven datum, maar blijkbaar is er iets verkeerd verlopen. Wij staan wel compleet machteloos tegenover de post. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
14 sep 2023
Snelle kapot in de eerste dag
14 sep 2023
Hallo Sorry te moeten lezen dat u problemen heeft gehad met een piercing maar we zullen U contacteren en een gepaste oplossing aanbieden. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Ik heb nog niets ontvangen
Antwoord van evyssecrets.com
Hallo Jammer dat je nog steeds niets hebt ontvangen maar wij hebben bericht ontvangen van PostNL dat ze personeelsproblemen hebben en dat er vertraging in sommige streken van Nederland kunnen voorvallen. Onze oprechte excuses voor het ongemak maar wij staan compleet machteloos tegenover de post. Hopelijk zult u spoedig uw bestelling ontvangen. Wij hebben u reeds via mail geconstateerd.
28 jul 2023
Nooit aangekregen
28 jul 2023
Hallo Onze oprechte excuses dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen maar deze werd wel degelijk de maandag opgestuurd. Vergeet niet dat u heeft besteld de vrijdag op de nationale feestdag en dat de post gesloten was. We hebben u bestelling pas de maandag kunnen opsturen. Wij sturen ook de bestellingen op via PostNL Nederland, maar normaal gezien gaat dat redelijk snel.