theatticstreetwear.com/nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden121 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2024
theatticstreetwear.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor theatticstreetwear.com/nl

30 mrt 2024

Fantastische webshop maar...

Alles wat ik nu beschrijf gaat over de archive. De prijs voor het product dat wordt geleverd is tot zover ik heb gezien een van de beste van alle gelijkaardige webshops. Levering was in mijn geval ook binnen een dag binnen en dat is gewoon buitengewoon goed. Het enige minpunt dat ik kan geven, is dat in de archive er goede producten zitten maar er jammer genoeg maar èèn maat is per product, begrijpelijk aangezien het ook de archive is, maar toch vind ik het jammer want ik heb een aantal producten gezien die ik wel zag zitten maar jammer genoeg niet beschikbaar was in mijn maat. Dus kort gezegd, een klein tot medium hoeveelheid aan producten dat beschikbaar is per maat. Het wordt ook niet al te vaak restocked dus je moet er wel een oogje op houden om er snel bij te zijn want de items die gewild zijn in de archive gaan hard. Maar alsnog vind ik dit zover wel èèn van de betere 'fashion' webshops die er nu is en zeker wel een aanrader.
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
31 mrt 2024
Hey Kaijun, allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. In the archive worden inderdaad unieke producten verkocht. Wij adviseren al onze klanten om zich te abonneren op onze nieuwsbrief. Zo weten onze klanten als eerste wanneer er nieuwe launches en collecties online komen. P.s binnen 2 weken releasen wij bijna 1.000 producten op the archive 🙂 Wij streven er ten alle tijde naar om de goedkoopste aanbieder te zijn in combinatie met de snelste levering en de beste service. Bedankt voor de mooie review en hopelijk zien we je snel terug!
9 mrt 2024

The attic revieuw

Aardig personeel, leuke website goede prijzen. Alleen was er een klein foutje met het magazijn voorraad.
Geïmporteerde beoordeling
Verzending vlot. Bedank kaartje is ook altijd leuk.
25 nov 2023

Correcte service

Mooi aanbod, correcte prijs en service (ook klantendienst). Schoenen werden zonder probleem terugbetaald en geruild voor een grotere maat, Jammer van de verzendkosten bij bestelling én de retour waardoor hogere drempel om te bestellen gezien het al dure schoenen zijn (+180 €).
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en fijne communicatie

Snelle levering. Betrouwbaar. Goed contact met snel antwoord.
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke communicatie en super snel geleverd. Top!